මොරටු IT Degree එක කරන කට්ටියට A-Level වලට Results කොහොමද තිබ්බේ? මොන Subjects ද කරේ?
Avishka Indula Well-known member Jan 6, 2019 896 2,262 113 25 Kandy Aug 28, 2022 #1 මොරටු IT Degree එක කරන කට්ටියට A-Level වලට Results කොහොමද තිබ්බේ? මොන Subjects ද කරේ?
A AtPerera Member Dec 14, 2021 15 7 3 Aug 28, 2022 #2 A-maths A-chem B-physics Reactions: Avishka Indula
Nanosudha Well-known member Dec 28, 2012 5,165 4,937 113 Aug 28, 2022 #3 Avishka Indula said: මොරටු IT Degree එක කරන කට්ටියට A-Level වලට Results කොහොමද තිබ්බේ? මොන Subjects ද කරේ? Click to expand... Ube district eka dapan collo
Avishka Indula said: මොරටු IT Degree එක කරන කට්ටියට A-Level වලට Results කොහොමද තිබ්බේ? මොන Subjects ද කරේ? Click to expand... Ube district eka dapan collo
Avishka Indula Well-known member Jan 6, 2019 896 2,262 113 25 Kandy Aug 28, 2022 #4 Nanosudha said: Ube district eka dapan collo Click to expand... Nuwara
Nanosudha Well-known member Dec 28, 2012 5,165 4,937 113 Aug 28, 2022 #5 Avishka Indula said: Nuwara Click to expand... A A A Reactions: Avishka Indula