යුරෝපා කොට්ටෝරුවා හොට පටලොවාගනී

SLBlackKnight

Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa


    ලංකාවෙත් ආණ්ඩු විරෝධී කැරලි තිබ්බේ , 60000 ඝාතනය කරා , එහෙම තමයි කැරැල්ලක් ඇති වුනාම. එල්ටීටී එකෙන් ලංකාවේ අහිංසක මිනිස්සු කීයක් මැරුවද? එක බල්ලෙක් ආවද එල්ටීටී එක නැතිකරල දාන්න , උන්ට බකප් දුන්න මිසක් කොහෙවත් නැති සක්කිලි,, රටවල් වල අභ්‍යන්තර ප්‍රශ්න වලට අත දාන එක වැරදී.

    :yes::yes::yes:godak aya gadafita akamathi ara mahinda gadafith ekka gaththa photo eka hinda:lol::lol::lol:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    Lankawe OIL nathi hinda beruna.
    but russia and china y silent mood :eek:

    ඒක තමයි ප්‍රශ්නේ , උන් චන්දේ පාවිච්චි කලේ නෑනෙ, මෙකයි මුන් ඇත දැම්මොත් ලොක යුද්ධයක් පටන්ගැන්මක් හා සමාන වෙනවා , දැන් ඔය පිබින්නේ ඇමරිකන් කාරයයි බටහිර රටවල් ටිකයි විතරනේ,
     
    Mar 19, 2011
    247
    18
    0

    ටෙරරිස්ට් කියල උනුත් රාජ්‍ය විරෝධී කැරැල්ලක් තමයි කලේ , ලංකා ආණ්ඩුවෙන් තමා කැරැල්ල වෙලේ බුරුතු පිටින් කොල්ලො , කෙල්ලන්ව මර දැම්ම , එහෙමයි කියල කෙහෙන්වත් ඇවිත් ආණ්ඩුවට ගැහැව්වෙ නෑනෙ, මේක සම්පූර්ණ සක්කිලි වැඩක් , ඇමරිකන් බල්ලන්ට ඕන කරන්නේ තෙල් ටිකයි , උන්ට ඕන රූකඩයකුයි පත්කරගන්න. විප්ලවය පිටි දාල උන් දැන් එහෙට ගහනව.

    :sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:
     
    • Like
    Reactions: dod

    rusiya

    Member
    Aug 27, 2009
    456
    8
    0
    COLOMBO
    gadfige prushne rata athule prushnayak ne,,,,,aka athulen beragannain balanna ona......amerikawa karanne oil tika alla ganna game gahana eka...kalakanniii.me loke le wilak karala tiyenne oya para suddo thami...sakkili....man phd 1k tiyana kenek...usa hitiye....dan lankawe inne...man ai usa yannne na...mekai mage rata....american minissu newi mekata waga kiyanna ona CIA thama oya okkoma plane karanne....
     

    vikee

    Junior member
  • Aug 23, 2008
    770
    16
    18
    Yako mechchara pennama thiyena deyak mun naa kiyanawane.. americaawa hama magulatama hota daanawa...
    Hama country ekakma invade karanna hadanawa..
    unta kawda oya aithiya dunne...
    thawa lankaawatath awa angili gahanna..
    mulu lokema ekathu wela gahanna ona americaawata duwanna..
    kaalakanni... unge vahana tika duaganna laaba labannai oil ganna thamai oya okkoma karanne
    e tika terenne nathi ewunuth innwane..
    dan nam athi hndatama americawe kupadi weda iwasuwa..
    ane gadafi... gahapan americwai anith okkoma kalakanni nato tikai kudu wenna..
    russia and china should support libya openly or secretley so that they can get rid of these american bastards....
    BARAK OBAMA IS JUST ANOTHER BUSH WITH A BLACK ASSSSSSS!
    MOTHERFU**ER.....
     
    Last edited:
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78
    ඒක තමයි ප්‍රශ්නේ , උන් චන්දේ පාවිච්චි කලේ නෑනෙ, මෙකයි මුන් ඇත දැම්මොත් ලොක යුද්ධයක් පටන්ගැන්මක් හා සමාන වෙනවා , දැන් ඔය පිබින්නේ ඇමරිකන් කාරයයි බටහිර රටවල් ටිකයි විතරනේ,

    මොනව කියල අත දාන්නද.. විරුද්දව ඡන්දෙ දුන්න නම් මෙච්චර ඉක්මට ඕක පටන් ගන්නෙ නෑ.
    විරුද්දව ඡන්දෙ දුන්න නම් ඒක සම්මත වෙන්නෙත් න. එතකොට ගහන එක පරකු වෙනවා.
    පරක්ක්කු වෙනව කියන්නෙ, අර කැරලි කරයෝ අල්ලගෙන ඉන්න අයිත් නගර ටික ගඩාෆි අල්ල ගන්නව. එතකොට සාමන්‍ය ජනතාවට එරහිව ප්‍රහාර එල්ල කරනව කියන එක තවදුරටත් වල්ංගු නෑ.:rolleyes::rolleyes:
    සෝ ඔයා කියන එක රීසන් එකක් නෙමෙයි උන් නිශ්ෂබ්දව ඉන්න එකට.
    උන්ට මොනවත් කරන්න බෑ මචෝ..
    ගඩාෆි කියන්නේ (ටිකක්) මොංගල් ඩයල් එකක් කියලා ලෝකෙම දන්නවා..
    ආයෙත් අහල... හැබැයි ඉතින් ලංකාවෙ තෙල් නෑ ඒක හොදට ගියා:D
    එලකිරි එකේ ගඩාෆි ගැන දාන ත්‍ර්ඩ් වලින් පේන්නෙ ඇමරිකාවට සපෝට් කරනවට වඩා වෙන තේතුවක් තියනවයි කියල.:rolleyes:
    ලංකාවේ දේශපලනේ ගඩෆිත් එක්ක බද්ධ වෙලා තිබ්බෙ නැත්නම් මෙච්චර ත්‍ර්ඩ් දන්නෙත් නෑ.
    ඔයා කියන විදිහට තවත් මැන්ටල් ඩයල් එකක් හිටියා සදාම් හුසේන් කියල. හැබැයි එයගේ තිබ්බ විශේෂතවය තමයි ලංකීය දේශපාලනයත් එක්ක බද්ධ නොවීම. එතකොට නම් අපේ මිනිස්සු ඉරාකෙට සපෝට් කලා..:lol:
    මොකක්ද ඔයගෙ තර්කේ මචන් :rolleyes::rolleyes:
    :lol: දේශපාලනය.............................................................................. :lol:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    මොනව කියල අත දාන්නද.. විරුද්දව ඡන්දෙ දුන්න නම් මෙච්චර ඉක්මට ඕක පටන් ගන්නෙ නෑ.
    විරුද්දව ඡන්දෙ දුන්න නම් ඒක සම්මත වෙන්නෙත් න. එතකොට ගහන එක පරකු වෙනවා.
    පරක්ක්කු වෙනව කියන්නෙ, අර කැරලි කරයෝ අල්ලගෙන ඉන්න අයිත් නගර ටික ගඩාෆි අල්ල ගන්නව. එතකොට සාමන්‍ය ජනතාවට එරහිව ප්‍රහාර එල්ල කරනව කියන එක තවදුරටත් වල්ංගු නෑ.:rolleyes::rolleyes:
    සෝ ඔයා කියන එක රීසන් එකක් නෙමෙයි උන් නිශ්ෂබ්දව ඉන්න එකට.

    රැවුලයි තව මොකද්ද එකකුයි ඔය කියන දෙකම බේරගන්න ඕන වෙලා ඇති
     

    HallowMan

    Well-known member
  • Jan 10, 2010
    5,794
    1,008
    113
    ගඩාෆි කියන්නෙත් හොඳ නයකයෙක් නෙමෙයි සෞදිය, කුවේට් වගෙ බලවත් අරාබි රටවලුත් UN එකට සහය දෙන්නෙ ගඩාෆිව නවත්වන්න.UN එක කියන්නෙ ඇමෙරිකාව විතරක් නෙමේයි ඒක නිසා ගඩාෆිට ගහන තීරනය ඇමෙරිකාව ගත්තු තනි තිරනයක් නෙමෙයි කියන එකත් අමතක කරන්න එපා...
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    ගඩාෆි කියන්නෙත් හොඳ නයකයෙක් නෙමෙයි සෞදිය, කුවේට් වගෙ බලවත් අරාබි රටවලුත් UN එකට සහය දෙන්නෙ ගඩාෆිව නවත්වන්න.UN එක කියන්නෙ ඇමෙරිකාව විතරක් නෙමේයි ඒක නිසා ගඩාෆිට ගහන තීරනය ඇමෙරිකාව ගත්තු තනි තිරනයක් නෙමෙයි කියන එකත් අමතක කරන්න එපා...

    UN එකට වැඩියෙන්ම සල්ලි වියදම් කරන්නේ ඇමරිකාව , ඇමරිකාව කියන විදියට තමයි UN 1 වැඩකරන්නේ, අනික් වෙස්ටන් රටවල් ටිකත් ඇමරිකන් කාරය කියන දේ අහනවා , දැන් බලන්න ඔය කිව්ව ෆ්‍රන්සය , ඉතාලිය , ජරමන් වගේ එක රටකත් කොයි යුද්ධයකටද මුලින්ම ගියේ කියල , එහෙම එකක් නෑ , අනික් රටවල් ටිකටත් කරන්න දෙයක් නැතුව ඇති , ගඩාෆිගේ රටේ මිනිස්සුන්ට ඔය කියන රටවල පාලකයො හරි ආදරෙයි නොවැ
     

    Nisala88

    Well-known member
  • Oct 24, 2006
    4,207
    737
    113
    ~Madhouse~
    American econ ekata mokak weyida danne na. Iraq walata gahuwe bush ge personal oil copany case ekakata kiyala 911 document eke tiyenawa. Americal ppl are good. Namuth naayakayo?

    menna me kathawa nam aththa, e gena loku wistarayak theyenawa Confessions of an Economical Hitman kiyana pothe, mama eka kiyawapu hinda kiyanne