libiyawe minissu awissuwe oya amaraican ballo thamai.unta auda dia.fight karana hati ehema kiyala dunne libiyawata thiyena adareta wenna athi neda?
ඇත්ත කථාව , අනේ අම්මපා
libiyawe minissu awissuwe oya amaraican ballo thamai.unta auda dia.fight karana hati ehema kiyala dunne libiyawata thiyena adareta wenna athi neda?
oya thamai Gaddafi ta namila inne
ground eke wena dewal boru kiyan na tharan andai
Gaddafi ta nam mamath kamathi na kohomath. namuth methana venne vena dayek. atule prasna valata atha damimak meka.Western kiyanna ba meka.
hama Western ratak ma mehema na. American vata kade yana rataval vitarai mevata support karanne.
BTW does Egypt is stable?
Iraq?
Afghanistan?
all Gaddafi military targets in Libyayako occhara jets.ships,submarines yawanawa yawanawa,yawala ahawal ekakata gahannada?


all Gaddafi military targets in Libya
Gaddafi kiyala mama baya naha enna kiyala
Enna patan aran
ලංකාවෙත් ආණ්ඩු විරෝධී කැරලි තිබ්බේ , 60000 ඝාතනය කරා , එහෙම තමයි කැරැල්ලක් ඇති වුනාම. එල්ටීටී එකෙන් ලංකාවේ අහිංසක මිනිස්සු කීයක් මැරුවද? එක බල්ලෙක් ආවද එල්ටීටී එක නැතිකරල දාන්න , උන්ට බකප් දුන්න මිසක් කොහෙවත් නැති සක්කිලි,, රටවල් වල අභ්යන්තර ප්රශ්න වලට අත දාන එක වැරදී.
තිබුනනං ඇමරිකාව සහ මිත්ර රටවල් ඇවිල්ල ඕක ඉවරකරල මෙලහකටත්, එහෙනං අද අපි ඉන්ටර්නෙට් තියා කන්න අදින්න වත් නැතුව වේලෙනව 
Gaddafi 1000's ganak marala
plane, artillery, rocket attacks on people
now French Air Force starts giving him some taste of his own medicine
awi gath tho awiyen ma ....








China, Russia, Iran, Germany, India, North Korea okkoma set wela americawata dunnanam hari dum wisi wenna....
Bambuwa....
same thing happen to sadam hussain US media said iraq has nuclear weapons but nw us they don't have nuclear weapons... same things apply here
who care about Innocent civilians around the world.. (only these countries knows value of the humans Germany,Russia,Brazil,China..)


ගඩාෆි එහෙම ලෑසියෙන් ගේම අතාරින නායකයෙක් නෙවේ...මුන් බොරු හේතුවක් දාගෙන ඔය රටවල් තෙල්ටික ගන්නයි , උන්ට ඕන රූකඩයක් පත්කරගන්නයි හදන්නේ.. මේක 3 ලෝක යුද්ධයක ඇරබුම , ඇමරිකාව නාගෙන ඉවරයි



අනිව . මේ පාර නම් ඈමරිකාවට දෙන්න ඕන කුඩු වෙන්න. එහෙම නෑතුව මුන් හෑදෑන්නෙ නෑ..ගඩාෆි එහෙම ලෑසියෙන් ගේම අතාරින නායකයෙක් නෙවේ...