රාජපක්ෂලා පාඨලීට භය වී ඇති බව පෙනේ.....

hirashgeff

Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,187
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක

    සුහරා හුම්ති නේද... පට්ට MILF කඳ බඩ ටිකක් අඩුවුනා නම් හම්මේ​

    තට්ටය නම් ඉතින් පුර්ව ලමාවිය සංවර්ධනය නොවුනු පි ඩෑල් එකක් වගේ. අනුකම්පා කරන්න විතරයි පුළුවන්
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    mona level ekata karath horakama horakamama thamayi
    Horakan karanne nethi sill gaththa politicians la European parliament eke wath nehe oi.. poddak Loku wela warren. Hebei lankaawe wage elipita horakan karanne lankaawe Saha anekuth corrupt African countries wala witharai
     
    • Dislike
    Reactions: sakuntha1996

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    දැන් කොම්බුවේ නිව්ස් වල පාඨලීගේ ඒවා කපනවා සැරට
    අද අලුත් ගමගේ ගේ කතාවට පිළිතුර දුන්න එක කපලා අලුත්ගමගේ පාඨලීට බනින කෑල විතරයි දැම්මේ...රාජපක්ෂලා පාඨලීට භය වී ඇති බව පෙනේ.....

    ඌට නම් මාත් බයයි. ඕකා මේ නන්දේට වඩා මී හරකෙක් වෙන්න පුලුවන්.
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    Horakan karanne nethi sill gaththa politicians la European parliament eke wath nehe oi.. poddak Loku wela warren. Hebei lankaawe wage elipita horakan karanne lankaawe Saha anekuth corrupt African countries wala witharai
    මම කිව්වෙ හොරකම කියන්නෙ මොන ලෙවල් එකෙන් උනත් හොරකමමයි කියලා. ඒක යුරෝපයේ උනත් අෆ්‍රිකාවෙ උනත් ලංකාවේ උනත් එකයි. ඔය විදිය සන්සන්දනය කරන උන් ඉන්න නිසා තමයි ලැජ්ජාවක් නැතිව එළිපිට හොරකම් කරන්නෙ.