තට්ටය නම් ඉතින් පුර්ව ලමාවිය සංවර්ධනය නොවුනු පි ඩෑල් එකක් වගේ. අනුකම්පා කරන්න විතරයි පුළුවන්සුහරා හුම්ති නේද... පට්ට MILF කඳ බඩ ටිකක් අඩුවුනා නම් හම්මේ
Butt hurt laundry guy ?Commented by a Toyiya, who tries hard to show he is not a cock juggling thunder cunt.
Horakan karanne nethi sill gaththa politicians la European parliament eke wath nehe oi.. poddak Loku wela warren. Hebei lankaawe wage elipita horakan karanne lankaawe Saha anekuth corrupt African countries wala witharaimona level ekata karath horakama horakamama thamayi
පාටලී ආවොත් ඇදේ බැදල ගහයි වේවැලකින්පාඨලී ආවොත් කොහොමත් දිනනව දැන්
දැන් කොම්බුවේ නිව්ස් වල පාඨලීගේ ඒවා කපනවා සැරට
අද අලුත් ගමගේ ගේ කතාවට පිළිතුර දුන්න එක කපලා අලුත්ගමගේ පාඨලීට බනින කෑල විතරයි දැම්මේ...රාජපක්ෂලා පාඨලීට භය වී ඇති බව පෙනේ.....
මම කිව්වෙ හොරකම කියන්නෙ මොන ලෙවල් එකෙන් උනත් හොරකමමයි කියලා. ඒක යුරෝපයේ උනත් අෆ්රිකාවෙ උනත් ලංකාවේ උනත් එකයි. ඔය විදිය සන්සන්දනය කරන උන් ඉන්න නිසා තමයි ලැජ්ජාවක් නැතිව එළිපිට හොරකම් කරන්නෙ.Horakan karanne nethi sill gaththa politicians la European parliament eke wath nehe oi.. poddak Loku wela warren. Hebei lankaawe wage elipita horakan karanne lankaawe Saha anekuth corrupt African countries wala witharai