තවදුරටත් මෙ තරම් රාජ්ය සේවකයන් පිරිසක් නඩත්තු කරන්නේ කොහොමද අපේ රටේ මිනිස්සු ? තවත් මේ ගැටලුව උඩු දුවනකල් බලන් ඉන්නේ ඇයි ? අච්චු ගහලා පඩි ගෙවන තරමට මේක කොහෙන් නවතියිද ? රාජ්ය සේවකයන්ට වෙනත් විකල්ප වැඩපිලිවෙලක් ආරම්භ කරන්න විදේශ රැකියා වගේ.
mehe ice gahapu un rata giyoth gal wenawaaaaaaaaaaaaaaතවදුරටත් මෙ තරම් රාජ්ය සේවකයන් පිරිසක් නඩත්තු කරන්නේ කොහොමද අපේ රටේ මිනිස්සු ? තවත් මේ ගැටලුව උඩු දුවනකල් බලන් ඉන්නේ ඇයි ? අච්චු ගහලා පඩි ගෙවන තරමට මේක කොහෙන් නවතියිද ? රාජ්ය සේවකයන්ට වෙනත් විකල්ප වැඩපිලිවෙලක් ආරම්භ කරන්න විදේශ රැකියා වගේ.
army පොන්නයෝ වැඩියෙන් ඉන්නේ උන්ව අයින් කරන්න ඕනේ මුලින් .. camp වල කකා බිබී ඉන්නව වැඩක් ඇති දෙයක් කරන්නෙත් නෑතවදුරටත් මෙ තරම් රාජ්ය සේවකයන් පිරිසක් නඩත්තු කරන්නේ කොහොමද අපේ රටේ මිනිස්සු ? තවත් මේ ගැටලුව උඩු දුවනකල් බලන් ඉන්නේ ඇයි ? අච්චු ගහලා පඩි ගෙවන තරමට මේක කොහෙන් නවතියිද ? රාජ්ය සේවකයන්ට වෙනත් විකල්ප වැඩපිලිවෙලක් ආරම්භ කරන්න විදේශ රැකියා වගේ.
මෙන්න මේක. ගොඩක් ආණ්ඩුවේ රස්සා කරන්නේ ඇමතිට පුක දීලා, ඇමතිගේ බඩ උඩ නගපු එවුන්.simple, chande dinanna bane ain kaloth.
Umba ratata wada dayaka deyak karanawada?army පොන්නයෝ වැඩියෙන් ඉන්නේ උන්ව අයින් කරන්න ඕනේ මුලින් .. camp වල කකා බිබී ඉන්නව වැඩක් ඇති දෙයක් කරන්නෙත් නෑ
ow aniwa. samahara un karanne compost hadana eka.army පොන්නයෝ වැඩියෙන් ඉන්නේ උන්ව අයින් කරන්න ඕනේ මුලින් .. camp වල කකා බිබී ඉන්නව වැඩක් ඇති දෙයක් කරන්නෙත් නෑ
Compost hadana eka rate arthikayata dayaka wena wadak nemeda ban handiyata wela kalakanniyek wage 3wheel ekak tiyan innawata wada?ow aniwa. samahara un karanne compost hadana eka.
Rajya sewakayo ain karala hariyanne na ban. Dan aluthen bandawa ganna eka nawattalane tiyenne.තවදුරටත් මෙ තරම් රාජ්ය සේවකයන් පිරිසක් නඩත්තු කරන්නේ කොහොමද අපේ රටේ මිනිස්සු ? තවත් මේ ගැටලුව උඩු දුවනකල් බලන් ඉන්නේ ඇයි ? අච්චු ගහලා පඩි ගෙවන තරමට මේක කොහෙන් නවතියිද ? රාජ්ය සේවකයන්ට වෙනත් විකල්ප වැඩපිලිවෙලක් ආරම්භ කරන්න විදේශ රැකියා වගේ.
compost hadanna hamudawata ganna oneda bn? lkr 70,000 da 80,000k da salary deela retire unama pension ehemath denna kattiya ganna one nane compost hadanna. anith eka army un 20 years walin wage retire wenawalune.Compost hadana eka rate arthikayata dayaka wena wadak nemeda ban handiyata wela kalakanniyek wage 3wheel ekak tiyan innawata wada?
තවදුරටත් මෙ තරම් රාජ්ය සේවකයන් පිරිසක් නඩත්තු කරන්නේ කොහොමද අපේ රටේ මිනිස්සු ? තවත් මේ ගැටලුව උඩු දුවනකල් බලන් ඉන්නේ ඇයි ? අච්චු ගහලා පඩි ගෙවන තරමට මේක කොහෙන් නවතියිද ? රාජ්ය සේවකයන්ට වෙනත් විකල්ප වැඩපිලිවෙලක් ආරම්භ කරන්න විදේශ රැකියා වගේ.
10 years gaththoth anduwa peralanawa.Ehema eka para karanna ba bn
Mannam kiyanne wadi ayata 10 years wage buffer kalayak denna one wena job ekak goda daganna, ee athare aswenna denna one
Nathnam government eken monwahari factory tikak dammanm hari
kohomath den 4 denek retire wenakotaතවදුරටත් මෙ තරම් රාජ්ය සේවකයන් පිරිසක් නඩත්තු කරන්නේ කොහොමද අපේ රටේ මිනිස්සු ? තවත් මේ ගැටලුව උඩු දුවනකල් බලන් ඉන්නේ ඇයි ? අච්චු ගහලා පඩි ගෙවන තරමට මේක කොහෙන් නවතියිද ? රාජ්ය සේවකයන්ට වෙනත් විකල්ප වැඩපිලිවෙලක් ආරම්භ කරන්න විදේශ රැකියා වගේ.
යූනියන් කාරයෝ ගෙදරට වෙලා ඉදලා පඩි ගන්නේ .. වුර්තිය සමිති වැඩ වලට උන් රාජකාරි වලින් නිදහස් කරලා තියෙන්නේ ... ඒත් රජයෙන් පඩි ගෙවනවා ...Unions
Ow ain kaloth wenne me rate thawa 3wheel kaarayo wadi wena eka witaraiඅයින් කාරන්වට වඩා හොද half privatize කර්න එක
එත්කොට ඔය අඩුවෙන්න ඔනේ ගාන
අඩුවෙලා වැඩි effiecncyයක් තියෙයි