compost hadanna hamudawata ganna oneda bn? lkr 70,000 da 80,000k da salary deela retire unama pension ehemath denna kattiya ganna one nane compost hadanna. anith eka army un 20 years walin wage retire wenawalune.
kohomath owata yana 50% withara adyapana ho wurthiya sudusukamak nathi okata nogiyanam "handiyata wela kalakanniyek wage 3wheel ekak tiyan inna" rajaye job ekak ganna one nisa.
compost hadanna hamudawata ganna one nane bn, okunta oya dela salaries, retire unama dena gana & other benefits walata yana cost eken bagayak danata fertilizer hadana company ekakata dunnanam compost tika aththatama hadaganna thibba.
dan balapan anthimata compost ekath na, arthiketh na, gowithanath na.
ආමි පොලිස් නැත්තන් වෙන්නෙ පොන්නයො පාරක බැහැල යන්ඩ වෙන්නෙ නැති එක.තොපි වගේ පොන්න වේසිගෙ පුතාලගෙ ඊලාම් සිහින නම් කොහෙත්ම හරි යන්නෙ නැ..army පොන්නයෝ වැඩියෙන් ඉන්නේ උන්ව අයින් කරන්න ඕනේ මුලින් .. camp වල කකා බිබී ඉන්නව වැඩක් ඇති දෙයක් කරන්නෙත් නෑ
ප්රශ්නේ තමන්ගේ නොවෙනකම් කැරිම දාර්ශනිකයෝ උබල. උන්ගේ පවුල් නොකා නොබී මැරෙන්නද බල්ලො කියන්නෙතවදුරටත් මෙ තරම් රාජ්ය සේවකයන් පිරිසක් නඩත්තු කරන්නේ කොහොමද අපේ රටේ මිනිස්සු ? තවත් මේ ගැටලුව උඩු දුවනකල් බලන් ඉන්නේ ඇයි ? අච්චු ගහලා පඩි ගෙවන තරමට මේක කොහෙන් නවතියිද ? රාජ්ය සේවකයන්ට වෙනත් විකල්ප වැඩපිලිවෙලක් ආරම්භ කරන්න විදේශ රැකියා වගේ.
unwa ain nakoloth mulu ratatama wenne noka nobee marenna.ප්රශ්නේ තමන්ගේ නොවෙනකම් කැරිම දාර්ශනිකයෝ උබල. උන්ගේ පවුල් නොකා නොබී මැරෙන්නද බල්ලො කියන්නෙ
ag office ඒකකට ගිහින් බලපන් නිකන් ඉන්න හැටි.. කප්පාදු කරන්න ඔ්ෙන් අනිවාෙරන්ම.. නැත්නම් ෙම් වගේ රටවල් ෙගාඩ ගන්නවා ෙබාරුප්රශ්නේ තමන්ගේ නොවෙනකම් කැරිම දාර්ශනිකයෝ උබල. උන්ගේ පවුල් නොකා නොබී මැරෙන්නද බල්ලො කියන්නෙ
ප්රශ්නේ අපේ තමයිප්රශ්නේ තමන්ගේ නොවෙනකම් කැරිම දාර්ශනිකයෝ උබල. උන්ගේ පවුල් නොකා නොබී මැරෙන්නද බල්ලො කියන්නෙ
මහ කලකන්නි attitudes බන් උබලගේ තියෙන්නෙ. කාලයක් තිස්සේ තිබුන system එකේ result එකක් හැටියට ඔතන ඉන්න මිනිස්සු ඉන්නෙ.unwa ain nakoloth mulu ratatama wenne noka nobee marenna.
prashne dan ratema wela iwarai.
rajaye wadak karana un nam kisi awulak na but kisima wadak nokarana kisima skill ekak nathi unta ratema unge tax gahala ganna salli deela ratema unwa maranna one na.
------ Post added on May 24, 2022 at 1:14 PMag office ඒකකට ගිහින් බලපන් නිකන් ඉන්න හැටි.. කප්පාදු කරන්න ඔ්ෙන් අනිවාෙරන්ම.. නැත්නම් ෙම් වගේ රටවල් ෙගාඩ ගන්නවා ෙබාරු
කාලකන්නි අපි ෙනෙව්ෙන් බන් අන්න අර වගේ නිකන් ඉන්න උන්.. ඔය වැෙඩන් ෙකලෙවන්ෙන් ඉස්සර ෙවලාම දුප්පත් මිනිහට.. දුප්පත් මිනිහා අාෙව්ගෂීලියි.. සමහරක්ට ෙත්රුම් ගන්න බෑ ෙම්වාමහ කලකන්නි attitudes බන් උබලගේ තියෙන්නෙ. කාලයක් තිස්සේ තිබුන system එකේ result එකක් හැටියට ඔතන ඉන්න මිනිස්සු ඉන්නෙ.
උන්ව නැති කරගෙන හරි ගොඩ එන්න ඕනේ කියන selfish attitude එකෙන් නම් උබලට හරියන්නෙ නෑ.
BTW , I'm paying more tax to the government than, most of you guys pay
------ Post added on May 24, 2022 at 1:14 PM
kalakanni attitude thiyenne ube.මහ කලකන්නි attitudes බන් උබලගේ තියෙන්නෙ. කාලයක් තිස්සේ තිබුන system එකේ result එකක් හැටියට ඔතන ඉන්න මිනිස්සු ඉන්නෙ.
උන්ව නැති කරගෙන හරි ගොඩ එන්න ඕනේ කියන selfish attitude එකෙන් නම් උබලට හරියන්නෙ නෑ.
BTW , I'm paying more tax to the government than, most of you guys pay
------ Post added on May 24, 2022 at 1:14 PM
ow eka aththa. wandiyak deela ain kalanam hari.එහෙම ලේසියෙන් බෑ රාජ්ය සේවකයෝ අයින් කරන්න .. එහෙනම් මුලින් යූනියන් කාරයෝ ටික අයින් කරලා ඉන්න ඕනේ ...නැත්නම් ඕකුන් ඔක්කොම උද්ගෝෂණ කරනවා ඊළගට ..
මම දන්න සංවර්ධන නිලදාරිෙය්ක් ඉන්නවා උෟට තිෙයනවා බාර් ඒකක් වී 8 ඒකක් උෟට රජෙය් ෙජාබක් ෙමාකටද බන් විහිලුෙන් ඔන්න ඉරිසියාවට කියාපන්...ප්රශ්නේ තමන්ගේ නොවෙනකම් කැරිම දාර්ශනිකයෝ උබල. උන්ගේ පවුල් නොකා නොබී මැරෙන්නද බල්ලො කියන්නෙ

යකෝ නිකන් ice ගහන උන්ට කෙල වෙන් නැතුව වෙන මොනවද වෙන්න ඕනේ ... කන්න නැතුව ඉන්න නං ඕකෙන් අයින් කරාම වෙන එකක් හොයා ගනී .. එච්චචර දගලාන ඕනේ නෑ .. three month කලින් කියන්න තියෙනේ ... privet ඒවගේ එහෙමනේ දැනටමත් පඩි කපල ගොඩක් උන්ගේ ..... එහෙම එකේ මුන්ට වෙනම ලබ්බක් මොකටදමහ කලකන්නි attitudes බන් උබලගේ තියෙන්නෙ. කාලයක් තිස්සේ තිබුන system එකේ result එකක් හැටියට ඔතන ඉන්න මිනිස්සු ඉන්නෙ.
උන්ව නැති කරගෙන හරි ගොඩ එන්න ඕනේ කියන selfish attitude එකෙන් නම් උබලට හරියන්නෙ නෑ.
BTW , I'm paying more tax to the government than, most of you guys pay
------ Post added on May 24, 2022 at 1:14 PM
Dan umba karana job eka kiwwe nane ponnayo?ඔව් දෙකයි පනහේ පොන්න්යෝ වගේ නිකන් කකා බිබී ජෝකගේ ඉදන් නිකන් දෙන ඒවා ඇදගෙන town මැද ටැංකි පැද පැද ආතල් දෙන්නේ නෑ .. ඔය පොන්නයෝ 100ක් කරනවට වඩා වැදගත් වැඩ කරර්න්ව .. රැ දවල් දෙකේම .. & $ වලින් ගේන්නේ ඒ හින්ද පොන්නයන්ව සුද්ද අරන්නයි පුක දෙන්නෙයි නැතුව පලයන්
compost හදන්න ඇදුම් දීලා camp වල තියන් කන්න බොන්න දිදී train කරනන ඕනෙද පොන්නයෝ .. labour කෙන්ක්ගේ වැඩක්නේ .. එහෙනං labour ගේ පඩිය දීපන් දවසට ඇදුම් training ඔක්කොම අයින් කරලා
ඇයි යකෝ අයින් කරලා හරියන නැත්තේ .. වැඩක් නැති උන් ඔක්කම අයින් කරර්න්න ඕනේ .. සංවර්ධන නිලදාරී පාක්කු එහෙම ඔක්කොම .. වැඩක් නැනේ
------ Post added on May 24, 2022 at 9:07 AM
යකෝ නිකන් ice ගහන උන්ට කෙල වෙන් නැතුව වෙන මොනවද වෙන්න ඕනේ ... කන්න නැතුව ඉන්න නං ඕකෙන් අයින් කරාම වෙන එකක් හොයා ගනී .. එච්චචර දගලාන ඕනේ නෑ .. three month කලින් කියන්න තියෙනේ ... privet ඒවගේ එහෙමනේ දැනටමත් පඩි කපල ගොඩක් උන්ගේ ..... එහෙම එකේ මුන්ට වෙනම ලබ්බක් මොකටද
umbe wayasa kiyada ponz?ත්රී wheel දෙන එකත් නවතන්වනේ යකෝ .. ඒ හැටි අමාරු වැඩක්ද ඕක
අපෝ AG ඔෆිස් වල ඉන්න උන් තමයි ලංකාවේ ලොකුම කාලකන්නි ටික. උන්ගේ රාජකාරියෙන් උන් කරන්න බැදිලා ඉන්න පොඩි වැඩක් කරගන්නත් අවුරුදු ගණන් ගිහින් තියෙනවා. first hand experience එකෙන් කියන්නේ.ag office ඒකකට ගිහින් බලපන් නිකන් ඉන්න හැටි.. කප්පාදු කරන්න ඔ්ෙන් අනිවාෙරන්ම.. නැත්නම් ෙම් වගේ රටවල් ෙගාඩ ගන්නවා ෙබාරු
















Mun wage kotinta jathaka wechcha wesige puthalata owa therenne naආමි පොලිස් නැත්තන් වෙන්නෙ පොන්නයො පාරක බැහැල යන්ඩ වෙන්නෙ නැති එක.තොපි වගේ පොන්න වේසිගෙ පුතාලගෙ ඊලාම් සිහින නම් කොහෙත්ම හරි යන්නෙ නැ..