..::[රියදුරු බලපත්‍රය අලුත් කිරීම (Renewal of Driving License)]::..

RaZor_911

Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    ගොඩක් වටිනවා
    බොහොම ඉස්තුතියි
    +රේපස්
    11.gif
     
    • Like
    Reactions: Executer

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    information hariyatama hari. me wade ta mata nam dawasak giya half day half day wage

    oya tan dekatama ude paandara yanna oni

    medical institute eke ude 5 vitara indan kattiya innawa. 7 vitara weddi giyat shape, 200k 300k wage indi atule. medical eka ganna dawase license eka ganna yanna epa

    ai tawa dawasaka ude 6.30 wage weddi werahera yanna. mul 100 denata wage polime set unot goda. 7,7.30 weddi gate eken atulata ekkaran yanawa office ekata. 8.30 weddi token numbers denawa (one day da normal da ahala). metendi ID eka clear nattan wade chora.

    dan tama case eka
    8.35 weddi mul 30 dena atuata yannaa.. kiuwama harak set eka hall ekata paninawa. etenta giyama full holman

    1 to 30 yanakan numbers gahapu counters 30k tianawa. token numbers 30ta 30k ehema neme. metendi tama terenne token walin wadak na kiala. tak gala atulata gihin photo counter eke wadi unot oya tama eka. photo gattama gaana gewanna oni, gana gewanna kalin form eke sign karanna oni (mataka atuwa pen ekak aran yaman meke asse ekek wat pen den na. oka danna nisama gate eken eliye dial ekak pen vikunanawa ude 6 indan).

    Salli pay karama wade evarai 9 weddi, ai main gate eka gawa hall ekata enna oni. enagaman canteen eken mona hari kaala, hall ekata avilla nindak dagena inna tienne. munta oya plastic card eka print karanna peya 3,4k or more yanawa.

    card set eka awama names call karanawa. etakota gatta eliyata giya


    finished
     
    • Like
    Reactions: Executer

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    ah tawa deyak kianna oni.. oya yanne license renew karanna nam, mun ge gon athal medical karanna oni. me certificate eke

    atha paya wada karanawa, eyes hodata penawa kiana saadake arunama , blood check karanne ahawal ekakata da kiala man ahuwa. munta denna uttara na.

    blood type eka A+ eka aurudu 8kin B + wenne na ne. onna blood sugar wage check karanawa nam kamak na.

    me redda karaganna 500k inna polimaka dawas 2k katu kanna oni we*&puthalata pin sidda wenna

    munge networks okkoma tianawa. lesiyen online ganna puluwan vidiyak hadanna bari kama neme karan nati kama tienne. minissu rastiyadu karawanna. sure ekata blood check device tikai katu tikai amatiyage contract ekakin enawa atte
     
    Last edited:

    Executer

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,763
    6,201
    113
    🇨🇦🍁
    ah tawa deyak kianna oni.. oya yanne license renew karanna nam, mun ge gon athal medical karanna oni. me certificate eke

    atha paya wada karanawa, eyes hodata penawa kiana saadake arunama , blood check karanne ahawal ekakata da kiala man ahuwa. munta denna uttara na.

    blood type eka A+ eka aurudu 8kin B + wenne na ne. onna blood sugar wage check karanawa nam kamak na.

    me redda karaganna 500k inna polimaka dawas 2k katu kanna oni we*&puthalata pin sidda wenna

    munge networks okkoma tianawa. lesiyen online ganna puluwan vidiyak hadanna bari kama neme karan nati kama tienne. minissu rastiyadu karawanna. sure ekata blood check device tikai katu tikai amatiyage contract ekakin enawa atte


    සිරාවට බන් කවද දියුණු වෙයිද ඉතින් :dull::dull:
     
    • Like
    Reactions: maheshsenadheera

    Executer

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,763
    6,201
    113
    🇨🇦🍁
    mata dana ganna oona seen ekak thiyanawa banz dan medical ekata NUGEGODA ta yanna oone heavy vehicle license eka aluth karana eun witharada

    anik eun okkoma wereahareda


    උබ ඉන්න පැත්තේ district office එකෙන් medical එක ගන්න පුළුවන්
     
    • Like
    Reactions: thanush000