රීලෝඩ් බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න.

podiya22

Well-known member
  • Jan 3, 2023
    694
    712
    93
    අපේ ගමේ කෙනෙක්ට DTV/ CEB/ HBB/ SLT බිල් එකක් ගෙවන්න, Phone පැකේජ් එකක් දාගන්න එහෙම බස් එකට 50 විතර දීලා ටවුමට යන්න ඔනෑ.

    ( එක කඩයක් තියෙනවා ඒකේ ඉන්නේ මොංගල් ඩයල් එකක් ඌට පැකේජ් එකක් එහෙම දාගන්න සල්ලි දුන්නම ඒකා වෙන වෙන පැකේජ් දාලා පිස්සුකෙලිනවා. ඒ නිසා ගමේ නාකි උදවිය උන්ගේ බිල් එහෙම ගෙවන්න ටවුමේ ආකේඩ් වලටම යනවා.)

    Online රීලෝඩ් දැම්මත් සමහර 55 විතර පැනපු අයට අවබෝදයක් නැහැ. ( ගොඩක් ගොවිතැන් කරන අය, රබර් කපන අය ඉන්නේ) මොන හේතුවක්ද දන්නෑ මෙහෙ සිල්ලර කඩවලට Topup Card එහෙම ගේන්නේ නැහැ. මට හිතෙනවා පොඩිවට හරි මේ බිස්නස් එකට බහින්න.

    මේක පටන් ගන්නේ කොහොමද? රීලෝඩ් දාන මැෂින් එකක් එහෙම නැතුව මේකෙ මට ලාබයක් තියාගන කරන්න පුලුවන් ඇප් එකක් වගේ දෙයක් නැද්ද මචංලා. පොඩිවට පටන් ගන්න විදිහක් කියන්න කමියුනිකේෂන් සීන් එකේ ඉන්න අය නැද්ද මේකේ.
     
    Last edited:

    podiya22

    Well-known member
  • Jan 3, 2023
    694
    712
    93
    මොකක්ද බන් ඔය අරුම පුදුම ගම
    මම මෙහාට ලගදි ආවේ මාර මාන්දමික ගමක් බං. ; බිස්නස් කරන්න අවස්ථා තියෙනවා බං මේ වගේ තැන්වල අනෙත් තැන් වලට සාපේක්ෂව. මෙහෙ හරියට වී කොටන මෝලක්වත් නැහැ. හැබැයි වටේටම කුබුරු තියෙන්නේ.

    පෝන් කාඩ් විකුණපං
    රිලෝඩ් හෙන කචල්
    කට්ටිය එනව රීලෝඩ් එක වැටුණෙ නෑ කියා

    කාඩ් කොහෙන්ද බං ගන්න තියෙන්නේ. ඒත් මචන් පැකේජ් එහෙම ඇක්ටිව් කරන්න postpaid බිල් ගෙවන්න ( DialogTV, HBB ) වගේ දේවල් ඩිමාන්ඩ් එක තියෙන්නේ කාඩ් වලට වඩා.
    ------ Post added on Feb 18, 2023 at 6:30 PM
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    කාඩ් කොහෙන්ද බං ගන්න තියෙන්නේ. ඒත් මචන් පැකේජ් එහෙම ඇක්ටිව් කරන්න postpaid බිල් ගෙවන්න ( DialogTV, HBB ) වගේ දේවල් ඩිමාන්ඩ් එක තියෙන්නේ කාඩ් වලට වඩා.
    තොගයට විකුණන තැන් තියනවා. නුවර නම් තැනක් දන්නවා.

    මගේ campus යාලුවෙක් හිටිය. 2010 වගේ කතාවක් මේ. පොරගේ ගමේ රු 100 card එකක් විකුනන්නේ 105 ට ලු. ඔය උබ ඉන්නවා වගේ ඇතුලේ තියන ගමක්. town එකට දුරයි. මිනිස්සු bus/ bike/three-wheeler වලින් town එකට යනටව වඩා එහෙම cards ගන්න එක ලාබ නිසා ගන්නවා ලු.
     

    podiya22

    Well-known member
  • Jan 3, 2023
    694
    712
    93
    තොගයට විකුණන තැන් තියනවා. නුවර නම් තැනක් දන්නවා.

    මගේ campus යාලුවෙක් හිටිය. 2010 වගේ කතාවක් මේ. පොරගේ ගමේ රු 100 card එකක් විකුනන්නේ 105 ට ලු. ඔය උබ ඉන්නවා වගේ ඇතුලේ තියන ගමක්. town එකට දුරයි. මිනිස්සු bus/ bike/three-wheeler වලින් town එකට යනටව වඩා එහෙම cards ගන්න එක ලාබ නිසා ගන්නවා ලු.
    කාඩ් වලටත් වඩා දැන් ඩිමාන්ඩ් එක තියෙන්නේ පැකේජ් ඇක්ටිවේට් කරලා දෙන එකට.
     
    • Like
    Reactions: EdNygma

    podiya22

    Well-known member
  • Jan 3, 2023
    694
    712
    93
    රටේ ඔක්කම ගමවල් ඕම තමා අඩු වැඩියෙන් . එවගෙන් තමා 69 ලක්ශයත් 58 ලක්ශයකුත් බිහිවුනේ
    ඔවි බං මෙහෙ ඔක්කොම එවුන් පොහොට්ටු fans ලා. කොචිචර තේරුම් කරත් හැදෙන එවුන් නෙවෙයි.
     

    saradiyel_uk

    Well-known member
  • May 9, 2010
    2,657
    3,549
    113
    අපේ ගමේ කෙනෙක්ට DTV බිල් එකක් ගෙවන්න, Phone පැකේජ් එකක් දාගන්න එහෙම බස් එකට 50 විතර දීලා ටවුමට යන්න ඔනෑ.

    ( එක කඩයක් තියෙනවා ඒකේ ඉන්නේ මොංගල් ඩයල් එකක් ඌට පැකේජ් එකක් එහෙම දාගන්න සල්ලි දුන්නම ඒකා වෙන වෙන පැකේජ් දාලා පිස්සුකෙලිනවා. ඒ නිසා ගමේ නාකි උදවිය උන්ගේ බිල් එහෙම ගෙවන්න ටවුමේ ආකේඩ් වලටම යනවා.)

    Online රීලෝඩ් දැම්මත් සමහර 55 විතර පැනපු අයට අවබෝදයක් නැහැ. මොන හේතුවක්ද දන්නෑ මෙහෙ සිල්ලර කඩවලට Topup Card එහෙම ගේන්නේ නැහැ. මට හිතෙනවා පොඩිවට හරි මේ බිස්නස් එකට බහින්න.

    මේක පටන් ගන්නේ කොහොමද? රීලෝඩ් දාන මැෂින් එකක් එහෙම නැතුව මේකෙ මට ලාබයක් තියාගන කරන්න පුලුවන් ඇප් එකක් වගේ දෙයක් නැද්ද මචංලා. පොඩිවට පටන් ගන්න විදිහක් කියන්න කමියුනිකේෂන් සීන් එකේ ඉන්න අය නැද්ද මේකේ.
    රීලෝඩ් කරනවා නම් මැෂින් එකක් ගන්න. එතකොට ඔයාට වගකීම අඩුයි. කස්ටමර් ටම කියලා නම්බර් එක මැෂ්න් එකට දාගන බිල් එක ප්‍රින්ට් කරලා දෙනවා. වගකීමෙන් ඔයා නිදහස්. ෆොටෝකොපි ප්‍රින්ට්අවුට් ටිකත් දාන්න. රීලෝඩ් වලින් ලො‍කු ලාභයක් නෑ.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    ඔවි බං මෙහෙ ඔක්කොම එවුන් පොහොට්ටු fans ලා. කොචිචර තේරුම් කරත් හැදෙන එවුන් නෙවෙයි.
    මරන්නද බන් හරක් කියලා . ඔන්න ඕක දාල හොදට දත ගලවපන්. මාත් ඉස්කෝලේ යන කාලේ ඩයලොග් මොඩම් ආව කාලේ ඒවා අන්ලොක් කරලා සෑහෙන්න හෙව්වා . මගේ වාසනාවටම අයියා ඩයලොග් එකේ කස්ටමස් සවිස් හිටියා පොරම බිස්නස් ගෙනත් දුන්නා සැහෙන්න ඒ කාලේ සෑහෙන්න හේව්වා අනික් උන් මාකට් එකට එනකම් මම . ඒ නිසා ඔය වගේ උපන් ගමේ මොඩයොනම් ඉන්නේ ඕක පටන් අරන් ගලවපන් ලෙසටම. මේ කාලේ ගලවන් නැතුව බෑ ජීවත් වෙන්න
     

    CondomWisdom

    Well-known member
  • Jul 11, 2020
    1,939
    2,665
    113
    ඔවි බං මෙහෙ ඔක්කොම එවුන් පොහොට්ටු fans ලා. කොචිචර තේරුම් කරත් හැදෙන එවුන් නෙවෙයි.
    ehenan 100 card eka 150ta wikunapan okunta
     
    • Haha
    Reactions: podiya22

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    රීලෝඩ් දාන මැෂින් එකක් එහෙම නැතුව මේකෙ මට ලාබයක් තියාගන කරන්න පුලුවන් ඇප් එකක් වගේ දෙයක් නැද්ද මචංලා.
    paymaster app eken dala denna puluwan..

    habayi customer ta kiypn number eka liyala denna wage kiyla..nattan reload eka watune na kiyan awoth ubata evidence wath na ne..

    uba oka krnna gatta ma game ekek hari ubata kelinna oka ma patangannawa habay..wadi kal profit pita duwanna nm puluwan weida danna..
     

    podiya22

    Well-known member
  • Jan 3, 2023
    694
    712
    93
    රීලෝඩ් කරනවා නම් මැෂින් එකක් ගන්න. එතකොට ඔයාට වගකීම අඩුයි. කස්ටමර් ටම කියලා නම්බර් එක මැෂ්න් එකට දාගන බිල් එක ප්‍රින්ට් කරලා දෙනවා. වගකීමෙන් ඔයා නිදහස්.
    මැෂින් එකක් තිබුනනම් හොදා තමා ඒත් මැෂින් එකකට යන්නැතිව අඩු Invest එකකින් කරන්න බැලුවෙ බං

    paymaster app eken dala denna puluwan..
    Paymaster app එකෙන් Profit එකක් එන්න කරන්න පුලුවන්ද?
    habayi customer ta kiypn number eka liyala denna wage kiyla..nattan reload eka watune na kiyan awoth ubata evidence wath na ne..

    uba oka krnna gatta ma game ekek hari ubata kelinna oka ma patangannawa habay..wadi kal profit pita duwanna nm puluwan weida danna..
    පුලුවන් කාලයක් කරනවා මචන් ඔන්න ඔහේ. කොහොමත් මේකෙන් ලොකු ලාබයක් ගන්න බැහැනේ. Bluetooth Thermal Printer එකෙන් රිසිට් එකක් දෙන්න පුලුවන්.
    ------ Post added on Feb 18, 2023 at 6:54 PM
     
    Last edited:

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    • Like
    Reactions: podiya22

    podiya22

    Well-known member
  • Jan 3, 2023
    694
    712
    93
    • Love
    Reactions: siri_ayya