Ube mathena thamai mana inne. Mama ara dapu fb link eka balahanko. Eke tiyenne H2O gana. E kiwwe me Water. But ekata meeharak dapu conments tika balahanko.
දැනුම පාදක කරගෙන ගහපු දෙයක් නිසා මම ඕකට මුකුත් කියන්නෙ නෑ. ඕකට රැවටෙන එක ආර්ට් කොම්ස් කරපු අයගෙ අඩුපාඩුවක් නෙවේ. හැබැයි පැහැදිලිවම හොයලා නොබැලීමේ/කලබල වීමේ අඩුපාඩුව ඔතන තියෙනවා.
ඔව් උබ කියන එක ඇත්ත එහෙම ඔප්පු කරන්ඩ බැ එකයි උන් ලොකුවට ඕක කියන්නේ.
උන්ගේ තියෙන්නේ දීර්ග කාලින plan එකක්,
ගොඩාක් කාලයක් ඕව ශරීර ගත උනහම ඔකොන් ලොකු බලපෑමක් වෙනවා ඇති අනිවා
දැන් බලපන් කෝ ළදරු මරණ අනුපාතය,ස්වභාවික ගබ්සා, විකුර්ති දරු උපත් හේනට වැඩියි නේ
ෙෙවද්ය විද්යාව දියුණු වෙනවා ඒවා වැඩිවෙනවා,
(source ඕනනම් රිජ්වේ එකට ගිහින් බලා ගන්ඩ)
අනිත් එක ගොඩක් අම්මලාට සීසර් කරන්ඩ බල කරනවා කියලා නිව්ස් වලත් ගියා ඒවා ගැන කිසිම සෙවිල්ලක් නැ
මේවා එකම plan එකේ කොටස්
අපේ අම්බරුවන්ට මේවා තේරෙන් නැ තේරුම් කරන්ඩත් බැ
අපේ ගෑනුන්ට ඇදුමක් ගන්ඩ හම්බ කුබ්බයම් වලට රින්ගන් නැතුව බැ
මෙච්චර කියද්දී පොඩි ලාබෙකට කන්ඩ රිංගන්නේ හම්බ කුබ්බයම් වලටමයි
මෙහෙම ජාතියකට හරියයිද
![]()
උන් දීර්ඝ කාලීන ප්ලෑන් වලට වැඩ කරනකොට, අපේ උන් බීලා බීලා අතේ තියෙන සතෙත් නැති කරගෙන ලෙඩත් හදාගෙන වඳත් වෙනවා.
එක දරුවයි හදන්නෙ. උපරිම දෙකයි. අහන අහන එකා කියන්නෙ වයිෆ් බෑ කියනව කියලා. ඒකට උන්ගෙ, මිනිබිරීගෙ අම්මයි ආච්චියි එකට බඩ වෙලා හොස්පිටල් ඇඩ්මිට් වෙනවා. ඉතින් හරියයිද? ජාතියක් විදිහට අපි කැමතියි බන් නොහැකියාවට අනුන්ගෙ හේතු දකින්න. තමන්ගෙ හේතු දකින්න කැමති නෑ.
Sinhala business and hamba business athara wenasa
1. Sinhala evage (godak evage) price eka wadi?
mata hithanne efficient madi hindai eka wenne hambayo kohomahari aduwata denawa. habai borella LadyJ eke nam hambayanta wada adui.
2. customer satisfaction - ekiyanne adumak ganna giyama Kohen hari hoyala denawa. Sinhala evata giyama un godak welawata kammali. duka kiyanawa. prashana godai.
Kadawatha Kandy hari Uptown ehema tikka hondai anith evata wada.
ape wun me tika hada gadagana aluth widihata hithala hamba business walata tharagayak dunnam hari
ලේඩිජේත් හම්බ කියලා කතාවක් ගියා නේද. හරියටම දන්නෙ නෑ.
උබ ඔය කියන හම්බ කඩවලට යන්න එපා කියන්නෙත් කඩ ගිනිතිබ්බට දෙවැනි නැති කතාවක්........ ඒකත් දඬුවම් නොදියහැකි නීතිය අතට ගැනීමක්........සිංහල කඩ, දෙමල කඩ බර්ගර් කඩ ෆයියක් හරියන්නේ නෑ....... රටේ මිනිස්සුන්ට මොන උත්තට ගියත් පිරිසිදුවට පිළිවෙලට කන්න තියෙන්න ඕන...... මේ රටවල හැම එකාගෙම කඩ තියෙනවා, ලොකු පොඩි කතා නෑ, කළු සුදු කතා නෑ, ස්වදේශිකද විදෙශිකද කතා නෑ....... මාසෙකට සැරයක්වත් අහබුලෙස කඩ චෙක්කරනවා, අඩුගානේ දවසක් කල්පැනපු කෑමක් තිබුනොත් බඩු බනිස්. දුවිලි ටිකක් තිබුනොත් පොයින්ට්ස් අඩුවෙනවා........සාම්පල් ගෙනියනවා ලැබ් ටෙස්ට් කරන්න... සල්ලි දීලා ශේප් වෙන්න බෑ....... අවශ්ය ස්ටෑන්ඩඩ් එකට නැත්නම් කඩේ සීල් කරනවා මිනිස්සු වැඩකරන්නේ කොයිවෙලේ චෙක්කරයිද කියන බයේ......
රටක නීති තියෙන්න ඕන, ක්රියත්මකවෙන්න ඕන මිනිස්සුන්ට බයක් සැකක් නැතිව පිළිවෙලට ජීවත්වෙන්න.
ඔය ෆයිය අදාල වෙන්නේ මහ ජාතිය වෙච්ච සිංහලයට විතරයිනෙ. අදටත් සුළු ජාතිය/ආගම පාගනවා. ඒකට ලෝකේ සාක්ෂි තියෙනවා. ඒක උබ කැමති උනත් නැතත් ලෝකේ තියෙන ඇත්තක්. මට හින්දු යාළුවෙක් ඉන්න්වා බංගලාදේශේ, ඌ ජොබෙන් අයින් වෙලා වෙන එහෙකට යන්න බැරි උනාලු අවුරුද්දක් තිස්සෙ. උන් තැන දෙන්නෙ උන්ගෙ අයට විතරයි.





)
