යුක්රේනය දසෙලෙස්කියා යුක්රේනෙට දුන්නා වගේ ගේමක් ගෝඨා දුන්නා.. දෑන් ඉතින් රනිලා ඉතුරු ටිකත් හෑදි ගාලා දානවා.. ලපයා හරි සජියා හරි ඈවිත් අලු දූවිලි කරලාම දායි
යුක්රේනය දසෙලෙස්කියා යුක්රේනෙට දුන්නා වගේ ගේමක් ගෝඨා දුන්නා.. දෑන් ඉතින් රනිලා ඉතුරු ටිකත් හෑදි ගාලා දානවා.. ලපයා හරි සජියා හරි ඈවිත් අලු දූවිලි කරලාම දායි
Maybe the Russians have learnt from their past mistakes and now know how to attack without fucking things up.Not in near future.. probably in 2024
If Belarus gets involved by allowing an attack from their land, they are gonna face massive sanctions. But I do think that they know it and are well preparedThey going to attack from belarus and down south.
danuth yanna pu;luwanWaiting for WW3. yudde patan gattot mamath yanawa wena rataka gihilla marila yanna. mehe hitiyot noka nobi idala marenna wenne
Ukraine side eke wena ratawal walin gihin fight karanawa minissu.meka loka yuddayak newene bn. loka yuddayak patan gattot ape ratta mona wei kiyalada mchn ub hitannedanuth yanna pu;luwanUkraine side eke wena ratawal walin gihin fight karanawa minissu.
puken yanna wenne 
Waiting for WW3. yudde patan gattot mamath yanawa wena rataka gihilla marila yanna. mehe hitiyot noka nobi idala marenna wenne

they have over 1M active personnel, only sent 200,000 at the beginning of the war, then another 300,000 conscripts, but they still have man power resvered for all out war with NATO or defend their territory. they are professional and trained force.රුසියාවට කොහෙන්ද බන් 500K හමුදාවක් වෙනම ඉන්නේ උන් අලුතින් conscripts කරෙත්නැනේ conscripts කරපු එවුන් ඔකොම ෆ්රන්ට් එකට යවලා/යවමින් නේ තියෙන්නේ එච්චර professional army එකක්නැ වුන්ට වෙනම යවන්න.conscripts ලාවිතරක් යවන්නනේනැ තනියම.
යුක්රෙන් එවුන් නම් ඉන්නේ ටැංක්ස් ටිකකයි infantry fighting vehicle ටිකයි දෙනකන් වෙස්ට් වලින්.
government eka Russia walata support karayi. USA Europe apitath ekka kelayimeka loka yuddayak newene bn. loka yuddayak patan gattot ape ratta mona wei kiyalada mchn ub hitannepuken yanna wenne
![]()
menna yako optionමැරෙන්න වෙන රටකට යන්න ඕනෙ නෑ.මේ පාර මයිනට චන්දෙ දීල ආපහු පාර්ලිමේන්තු යවපන්![]()

mona karumekata hari patan gattot kelawenawa supiriyata. itin mehe idan katu kaala marila yanna one nane. yuddeta gihilla loke balalama marila yanawa.government eka Russia walata support karayi. USA Europe apitath ekka kelayi
oka une nathnam kanna bonna nathuwa kela wei

They already allowed one invasion.. and continue to allow missile launchesMaybe the Russians have learnt from their past mistakes and now know how to attack without fucking things up.
This is the year that would determine the future of the Ukraine.
If Belarus gets involved by allowing an attack from their land, they are gonna face massive sanctions. But I do think that they know it and are well prepared
------ Post added on Feb 11, 2023 at 8:53 PM
සෙලෙස්කියා යුක්රේනෙට දුන්නා වගේ ගේමක් ගෝඨා දුන්නා.. දෑන් ඉතින් රනිලා ඉතුරු ටිකත් හෑදි ගාලා දානවා.. ලපයා හරි සජියා හරි ඈවිත් අලු දූවිලි කරලාම දායි

3 laks officially mobilize kara.. unofficially thava godak ganna athiරුසියාවට කොහෙන්ද බන් 500K හමුදාවක් වෙනම ඉන්නේ උන් අලුතින් conscripts කරෙත්නැනේ conscripts කරපු එවුන් ඔකොම ෆ්රන්ට් එකට යවලා/යවමින් නේ තියෙන්නේ එච්චර professional army එකක්නැ වුන්ට වෙනම යවන්න.conscripts ලාවිතරක් යවන්නනේනැ තනියම.
යුක්රෙන් එවුන් නම් ඉන්නේ ටැංක්ස් ටිකකයි infantry fighting vehicle ටිකයි දෙනකන් වෙස්ට් වලින්.