රුසියානු හමුදාව නව මෙහෙයුමක් අරඹයි.. මොනව වෙයිද??

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    සෙලෙස්කියා යුක්‍රේනෙට දුන්නා වගේ ගේමක් ගෝඨා දුන්නා.. දෑන් ඉතින් රනිලා ඉතුරු ටිකත් හෑදි ගාලා දානවා.. ලපයා හරි සජියා හරි ඈවිත් අලු දූවිලි කරලාම දායි
    යුක්රේනය ද🤔
     

    ruwantheekshana

    Well-known member
  • Mar 10, 2008
    5,880
    1,329
    113
    Not in near future.. probably in 2024
    Maybe the Russians have learnt from their past mistakes and now know how to attack without fucking things up.

    This is the year that would determine the future of the Ukraine.

    They going to attack from belarus and down south.
    If Belarus gets involved by allowing an attack from their land, they are gonna face massive sanctions. But I do think that they know it and are well prepared 🤷‍♂️
    ------ Post added on Feb 11, 2023 at 8:53 PM
     

    pdkuma

    Well-known member
  • May 22, 2016
    638
    768
    93
    කවුරු කොයි රටේ උනත් මිනිස්සු මැරෙන එක මහ අපරාදයක්. ඒත් යුද්ධය පැත්තෙන් ගත්තොත් රුසිය කාරයො කරපු බොරු වැඩේ තමයි කිවි වටකරගෙන ඉන්න වෙලාවෙ ඕනවට වඩා මානුශීය වෙන්න ගියා. උන් හැඳුවෙ සාමාන්‍ය ජනතාව බේරල සෙලෙන්ස්කිට වැඩේ දෙන්න. අනික කිවි වලට ලොකු ආමි එකකට එක පාර ඇතුලු වෙන්න බෑ බාධක ගොඩක් තිබ්බ.
    කරන්න තිබ්බෙ වට කරගෙන ඉන්න වෙලාවෙ කිවි ප්ලැට් වෙන්න මිසයිල පාරක් ගහන්න. එහෙනම් සතියෙන් දෙකෙන් මේ යද්ධෙ ඉවර වෙලා දැන් යුක්‍රේනය රුසියාවෙ කෑල්ලක්.
    දැන් රුසියාවට වෙලා තියෙන ඩැමේජ් එකත් වැඩියි. යුරෝප් වලින් යුක්‍රේනයේ මිනිස්සු ගැන හිතන්න්හ් නෑ උන් ආයුධ දිදී කෙල ගනින් කියල බලාගෙන ඉන්නව.
     

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    Waiting for WW3. yudde patan gattot mamath yanawa wena rataka gihilla marila yanna. mehe hitiyot noka nobi idala marenna wenne
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    රුසියාවට කොහෙන්ද බන් 500K හමුදාවක් වෙනම ඉන්නේ උන් අලුතින් conscripts කරෙත්නැනේ conscripts කරපු එවුන් ඔකොම ෆ්‍රන්ට් එකට යවලා/යවමින් නේ තියෙන්නේ එච්චර professional army එකක්නැ වුන්ට වෙනම යවන්න.conscripts ලාවිතරක් යවන්නනේනැ තනියම.

    යුක්රෙන් එවුන් නම් ඉන්නේ ටැංක්ස් ටිකකයි infantry fighting vehicle ටිකයි දෙනකන් වෙස්ට් වලින්.
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: chammme and NRTG

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,419
    5,785
    113
    රුසියාවට කොහෙන්ද බන් 500K හමුදාවක් වෙනම ඉන්නේ උන් අලුතින් conscripts කරෙත්නැනේ conscripts කරපු එවුන් ඔකොම ෆ්‍රන්ට් එකට යවලා/යවමින් නේ තියෙන්නේ එච්චර professional army එකක්නැ වුන්ට වෙනම යවන්න.conscripts ලාවිතරක් යවන්නනේනැ තනියම.

    යුක්රෙන් එවුන් නම් ඉන්නේ ටැංක්ස් ටිකකයි infantry fighting vehicle ටිකයි දෙනකන් වෙස්ට් වලින්.
    they have over 1M active personnel, only sent 200,000 at the beginning of the war, then another 300,000 conscripts, but they still have man power resvered for all out war with NATO or defend their territory. they are professional and trained force.
     
    • Like
    Reactions: Rasika212

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    9,115
    19,708
    113
    Miami
    පොළවේ උරුමේ කියමින්
    බිලිදී විහිගුම් ගුණදම්
    දහසිත් මියෙනා සටතිත්
    අඟලේ හිමිකම් සොයමින්
    ලොව නහවා සෝ කඳුලින්
    සැනහේ ජය පැන් පුරමින්
     

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    මැරෙන්න වෙන රටකට යන්න ඕනෙ නෑ.මේ පාර මයිනට චන්දෙ දීල ආපහු පාර්ලිමේන්තු යවපන් :)
    menna yako option :lol: :lol: :lol:

    government eka Russia walata support karayi. USA Europe apitath ekka kelayi
    oka une nathnam kanna bonna nathuwa kela wei
    mona karumekata hari patan gattot kelawenawa supiriyata. itin mehe idan katu kaala marila yanna one nane. yuddeta gihilla loke balalama marila yanawa. :rolleyes:
    ------ Post added on Feb 11, 2023 at 10:02 PM
     
    • Love
    Reactions: Amila llll

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    Maybe the Russians have learnt from their past mistakes and now know how to attack without fucking things up.

    This is the year that would determine the future of the Ukraine.


    If Belarus gets involved by allowing an attack from their land, they are gonna face massive sanctions. But I do think that they know it and are well prepared 🤷‍♂️
    ------ Post added on Feb 11, 2023 at 8:53 PM
    They already allowed one invasion.. and continue to allow missile launches
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    සෙලෙස්කියා යුක්‍රේනෙට දුන්නා වගේ ගේමක් ගෝඨා දුන්නා.. දෑන් ඉතින් රනිලා ඉතුරු ටිකත් හෑදි ගාලා දානවා.. ලපයා හරි සජියා හරි ඈවිත් අලු දූවිලි කරලාම දායි
    :D
     
    • Haha
    Reactions: NRTG

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    රුසියාවට කොහෙන්ද බන් 500K හමුදාවක් වෙනම ඉන්නේ උන් අලුතින් conscripts කරෙත්නැනේ conscripts කරපු එවුන් ඔකොම ෆ්‍රන්ට් එකට යවලා/යවමින් නේ තියෙන්නේ එච්චර professional army එකක්නැ වුන්ට වෙනම යවන්න.conscripts ලාවිතරක් යවන්නනේනැ තනියම.

    යුක්රෙන් එවුන් නම් ඉන්නේ ටැංක්ස් ටිකකයි infantry fighting vehicle ටිකයි දෙනකන් වෙස්ට් වලින්.
    3 laks officially mobilize kara.. unofficially thava godak ganna athi
     
    • Like
    Reactions: Rasika212