Meka serata ghn, un ekenda mokenda mndat pili aran war crime kiyala. Aruge address okkoma hoyagena. Wagner eken return eka denawa kiyala tiyenne.Videos deka thunakma thibuna.. balive na.. sahenna crimes venava athi ithin
Man dakka.. vedi thiyapu seen ekak neda?? Ahu unoth deka thalaiMeka serata ghn, un ekenda mokenda mndat pili aran war crime kiyala. Aruge address okkoma hoyagena. Wagner eken return eka denawa kiyala tiyenne.
E mokakda?Ukraine ekek war crime ekk karapu video eka dekkada?
Ow ow, aniwa uta shot eka lebei.Man dakka.. vedi thiyapu seen ekak neda?? Ahu unoth deka thalai
Meka mcnE mokakda?
ඌගෙ ඇඩ්රස් එකත් දාල නේද?Ow ow, aniwa uta shot eka lebei.
Meka mcn
https://southfront.org/ukrainian-na...ed-reward-announced-for-his-capture-video-21/
------ Post added on Feb 12, 2023 at 5:09 PM
Ooo okkoma in details dala.ඌගෙ ඇඩ්රස් එකත් දාල නේද?
සෙලෙස්කියා යුක්රේනෙට දුන්නා වගේ ගේමක් ගෝඨා දුන්නා.. දෑන් ඉතින් රනිලා ඉතුරු ටිකත් හෑදි ගාලා දානවා.. ලපයා හරි සජියා හරි ඈවිත් අලු දූවිලි කරලාම දායි
Technology පැත්තෙන් විතරක් නෙමෙයි strategy එක පැත්තෙනුත් දුර්වලයි. සාමාන්යයෙන් USA ගේමක් දුන්නොත් දෙන්නෙ වෙන වෙන විදි වලට යුද්ධයකට යන්නෙ අන්තිමටම. මෑතක් වෙනකම්ම රුසියාව කිව්වෙ special operation එකක් කරනව කියල, වැඩේ දිග්ගැස්සෙනකොට පුටීන් හමුදාවෙ ලොකු තැන් වල වෙනස් කම් පවා කලා. උන් හැදුවෙ නයාගෙ ඔලුවට පොලුපාරක් ගහල මරන්න වැඩේ වැරදුනා දැන් නයා වියරු වැටික ඉන්නෙ පැන පැන කනව.Sathiyen gahana kathavak kavruth kiala na.. aduma gane eka Russian official kenekvath kiyala na ikmanata ivara venava kiyala.
Ps.. Russian air force ekai technology ekainan USA ekka baluvama harima weak
උන් හැදුවෙ නයාගෙ ඔලුවට පොලුපාරක් ගහල මරන්න
Decapitation Strike : A military strategy aimed at removing the leadership or command and control of a hostile government or group.
-- Wikipedia
Moldovon Government is Resigned..
https://www.reuters.com/world/europ...-announces-government-resignation-2023-02-10/
Which Europe country is next? Germany?
Russia will drag this war as long as it can.. along with European Economy..
