රු.100ට ගතහැකි (වුණු) රසම රස උදේකෑම ජාති 9ක් 😞

HAneo

Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    සුද්දගෙන් පස්සෙ රට බාර අරන් මෙතෙක් කල් රට වනසපු පනපිටින් ඉන්න සහ මැරුණු දේශපාලක වේස බල්ලො සදාකාලිකව පෙරේතයො වෙලා විඳවන්න ඕනෙ
    වැඩක් නැනේ සහෝ. උන් 7 ක් විතර එහෙම විදවනකොට රටේ ලක්ෂ ගානක් විදවනවනේ. මචන් දියුණු උන රටවල් වල මිනිස්සු සැහෙන්න වෙනස්. උන් කේලම් කියන්න මිනිස්සු කොටවන්න කිසිම වෙලේක කාලේ කන්නේ නැ . උන්ට ප්‍රශ්නයක් තියනවා නම් කෙලින් කියල විසදගන්නවා. ඒ මිනිස්සු නිතිය හරි විදිහට පිලි අරන් එක රකින නිසා නීතියට බය නැ . වැරදි දේට කතා කරන්න බය නැ .ඔය ටිකේ සම්පුර්ණ අනික් පැත්ත මේ රටේ තියෙන්නේ. එකයි මචන් මේකෙන් යන්න ඕනේ හේතුව
     

    SpinXO

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    4,260
    5,120
    113
    Loading...
    ඉස්සර කාපුවා. මේවා කන්න දැන් සෑහෙන්න වත්කමක් තියෙන්න ඕනි.

    wQ6F66V.jpg

    u4Tyj6X.jpg

    HUeLME3.jpg

    OaWkdbP.jpg
     
    • Love
    Reactions: siri_ayya

    ChamaraGL

    Well-known member
  • Oct 1, 2013
    8,681
    3,405
    113
    නැති එකා නැත්තටම නැති වෙලා...මධ්‍යම එකා නැති වෙලා නවතින්න මුන් වැඩ කලා....වෙලාව ඇවිත් තීන්නේ...ගොඩක් උන් අනිත් අය යන නිසා ස්ථිර අරමුණක් නැතිව රටින් පනිනවා...
    ජන සංගනනයක් කලොත් ගොඩක් හිගයක් තියේවි...

    වතුවල කුලී වැඩ කරන දෙමළ සිංහල හැමෝටම කන්නත් නැති වෙලා තීන්නේ දැනටම...එහෙන් පිටි මිල...ඒ මිනිස්සු ඉක්මනට හදන් එලියට අරන් ගිහින් කන රොටියටත් කෙලියා...
    ------ Post added on Sep 6, 2022 at 12:02 AM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන


    rajapakshalata puka dena kiriye baiyanta wehi ekka hena gahanna ona, hedilama yana
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    Weerasiri cafe eka neda? Eke kaama rasai... Mame giya sathiye puuri dekak kala tea ekak gahuwa 480i...


    උබල වගෙ හරි හමන් ඉන්දියන් කඩේකින් කාපු නැති එවුන්ට හොදයි වීර සිරි එකෙ ජරාවල්
    බල්ලෙකුට කන්න බෑ
     

    Johnnie_Walker

    Well-known member
  • Mar 20, 2012
    8,588
    13,571
    113
    [email protected]
    උබල වගෙ හරි හමන් ඉන්දියන් කඩේකින් කාපු නැති එවුන්ට හොදයි වීර සිරි එකෙ ජරාවල්
    බල්ලෙකුට කන්න බෑ
    Api posh naa ne uba wage...
    Shape ban weerasiri eke ewa.... Mama india gihillat kala thiyenawa hamathana ewa set wune naa.
     
    • Wow
    Reactions: Solo Rider

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    ..
    වැඩිය wrong යන්න එපා ප්රෙන් , බෙල්ලෙන් කඳ වෙන් වෙලා තියෙන්න බැරි කමක් නෑ හොඳේ.

    L eke plaintea rolls egg buns kiribath pan cake
    2015
    තව එකපාරක් campus ඒකට යන්න තියෙනවා transcript එක ගන්න :yes:
    ------ Post added on Feb 2, 2023 at 6:43 PM
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,906
    113
    Kandy
    ..



    තව එකපාරක් campus ඒකට යන්න තියෙනවා transcript එක ගන්න :yes:
    ------ Post added on Feb 2, 2023 at 6:43 PM
    dan ganan ati ewageth ban issara wale 60ta rice ekak tibba egg rice annasi pettak cucumber ehema tibba goda uda kottu tibba
     
    • Wow
    Reactions: Solo Rider

    namak nathi eka

    Well-known member
  • Aug 31, 2016
    2,039
    3,736
    113
    ආතල් එකේ හිටපු කාලයක්...2017 වගේ ට්‍රිප් ම කොච්චර ගියාද...හවස 6.30 වගේ වෙද්දි රයිස් එකක් හරි කොත්තුවක් හරි කාලා තෙල් ටිකක් ගහගෙන තව යාලුවො එක්ක දුමක් එහෙම දාලා ගෙදර එනවා...සෑහෙන නිදහස් :love2:
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    MR.BILLA

    Well-known member
  • Jun 24, 2011
    6,152
    1,525
    113
    ai kiyanna oneda?
    මේක 2017 විතර aniwa.lk එකේ ගිය එකක්.. රාජපක්ස වේසිගෙ පුතාලට වැහි නැති හෙන ගහන්න ඕන
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider