රු 10000 ට පටන් ගන්න පුළුවන් business | මගේ අදහස

DragonD

Well-known member
  • Nov 26, 2008
    3,508
    1,540
    113
    37.235065, -115.811117
    maxxxxxxxxxaaaa malliya...
    matath support ekak ona unoth kiyanawa.
    rep 8+

    ela ela ayya

    bump

    Good Work....!!

    thanks


    :)

    sehenna deyak igena gaththa

    ela ela


    thanks

    තමන්ගේ අත්දැකිම් ටිකක් උනාට ඔයා එවා කට්ටියට බෙදල දෙන්නෙ හරිම නිර්ලොබි විදියට, මම මල්ලිගේ ත්‍රෙඩ් ටික ඔක්කොම් කියවල තියනව, එ හැම එකකම මම දැක්ක දේ තමා ඒක. ගොඩයන්න ඔන කෙනාට මේ ටිකත් ඇති ගොඩ යන්න.
    ජයවෙවා!

    heh he :)


    thanks


    elas

    satthakinma good luck machan!

    thanks mchn

    godak wadagath machan

    thanks, elass
     

    mahesh7890

    Member
    Mar 14, 2013
    1,590
    38
    0
    pannipitiya
    KINGSTON PEN DRIVES ,MEMORY CARDS WHOLE SALE PRICE EKATA DENNA PULUWAN
    LIFE TIME WARRANTY ,05 YEARS WARRANTY TIYENNE ,GENUINE PRODUCTS
    Rs 8000 KIN WAGE WADE PATAN GANNA PULUWAN ,ONA AYA CALL KARANNA
    0710 654 659
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif
     

    DragonD

    Well-known member
  • Nov 26, 2008
    3,508
    1,540
    113
    37.235065, -115.811117
    manik bzns eka podiyata patan ganna kiyak vitara athe thiyenna onada ban?

    rs 1000n unat patan ganna puluwan deyak bro gem bznz kiyanne

    Good post

    thanks

    මෙන්න ත්‍රෙඩ් කොලුවෝ..

    heh he

    Good luck machan

    thanks mchn

    ජොසී;19140850 said:
    පැහැදිලිවම; අගය කරන්න ඕන මේක.

    thanks

    KINGSTON PEN DRIVES ,MEMORY CARDS WHOLE SALE PRICE EKATA DENNA PULUWAN
    LIFE TIME WARRANTY ,05 YEARS WARRANTY TIYENNE ,GENUINE PRODUCTS
    Rs 8000 KIN WAGE WADE PATAN GANNA PULUWAN ,ONA AYA CALL KARANNA
    0710 654 659

    ela ela


    thanks


    :cool:


    elsss

    Good luck machan

    thanks mchn

    සාධාරණව බිස්නස් කරන එකාට වරදින් නෑ.

    heh he


    thanks

    Bump !!!

    REP ++

    thanks

    You are an exception. Hats off brother

    thanks brother

    good post
    rep ++

    thanks

    නියමයි මචන්. ප්‍රයෝගිකව කරනවා දැනට....

    ela ela mchn