ela ela ona unoth kiyanam. Kiriye unta aduvata katala diyan. good luck machan......
F fairleen Well-known member Aug 6, 2012 1,190 375 83 Nov 22, 2020 #41 ACHIK said: ela ela ona unoth kiyanam. Kiriye unta aduvata katala diyan. Click to expand... good luck machan......
ACHIK said: ela ela ona unoth kiyanam. Kiriye unta aduvata katala diyan. Click to expand... good luck machan......
Amith0424 Well-known member Oct 27, 2010 14,335 24,541 113 ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 Dec 10, 2020 #42 Amith0424 said: එල බන්. හරියට agreement එකක්වත් හදාගනින්. උඹටම කවදහරි price වැඩි කරන්න ඔනි වෙලා කරන්න ගියාම තෙරෙයි. ෆීල්ඩ් එක බාල්දු කරල. තාම පොඩි එකෙක්නෙ. තව expeirence අරන් ඉගෙනගන්න. Click to expand... 10,000 ta karana eka nambuda. Loku companies umbawa hoyan enawa kiwwe. slider ekakwath code karaganna barida bn. Nihathamani wenna mulinma.
Amith0424 said: එල බන්. හරියට agreement එකක්වත් හදාගනින්. උඹටම කවදහරි price වැඩි කරන්න ඔනි වෙලා කරන්න ගියාම තෙරෙයි. ෆීල්ඩ් එක බාල්දු කරල. තාම පොඩි එකෙක්නෙ. තව expeirence අරන් ඉගෙනගන්න. Click to expand... 10,000 ta karana eka nambuda. Loku companies umbawa hoyan enawa kiwwe. slider ekakwath code karaganna barida bn. Nihathamani wenna mulinma.