eka attha machan,magen dawasak business karana hadayek ahanawa site ekak hadaganna one,2000-3000 wage puluwan neda kiyala,minihata domain ekakuth ona lu,mama kiwwa danna hadayek innawa number eka dennam call karala balanna kiyala mu 50000 ilala haa,pora professional,me pora mata katha karala kiyanawa number eka dunna hadaya horeklu,sadarana minihek ge number ekak dennalu,mama kiwwa ehema aya mama danne na kiyala 
ohoma kalama wenne owa professional widiyata karana untath katha kiyagana enawa eka eka,,
okane mama lankawe clients la diha balanne nette.
mata lankawe pub ekaka wedak set una ape appachchige adurana buwek. appachchi nisama lap ehema ussan gihin kata karala pennuwa karapu wedai okkoma.
mama uta kiwwe Rs30000i den awrudu 3-4kata kalin. pora kemati une na.
eth api ape company ( German ) haraha. Basic 3 pages ( home, Privacy Policy, Contact ) wordpress custom design gahannath client ta Euro baraganak bill wenawa design + logo + branding + development gattahama.
oya aduwata gahala maga nawattapu weda one tharama aye enawa ethakota client ta price eka double wenawa.
webflow walin mama me tike site ekak gahanawa. denata peya 7 gihin tiyenawa wedeta ( first site eka webflow wala mage. igenaganna time ekatat gewanwa un). Custom cursors custom menus ehema hadala owa cross browser, device test karala weda karanna sehena time ekak yanawa.