රේඩියේටර් කූලන්ට් ගැන ප්‍රශ්නයක්.

wapw

Well-known member
  • May 21, 2007
    652
    347
    63
    Yakkala, Ranala.
    රේඩියේටර් කූලන්ට් ගැන ප්‍රශ්නයක්.

    කලින් කූලන්ට් පාවිච්චි නොකළ වාහනයක රේඩියේටරයට කූලන්ට් පාවිච්චි කරන්න පටන් ගන්න හොඳ නැද්ද?
    ගෑස්කට් යනවා වැනි දේ කියනවා. ඒ ඇත්තද? එහෙම වෙන්නෙ ඇයි? මට වැටහෙන්නෙ නැහැ.

    දන්න කෙනෙක් ටිකක් කියලා දෙනවද?
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    Danna tharamin wenne eke anik paththa. Samahara coolent wala leak nathi/adu karana dewal thiyanawa. Enisa wathura witharak dapu ewa wala quality coolant brand ekak dammoth leak wadi wenna widiyak naha.
     
    • Like
    Reactions: wapw

    ravindaj

    Well-known member
  • Sep 1, 2014
    1,408
    132
    83
    Danna tharamin wenne eke anik paththa. Samahara coolent wala leak nathi/adu karana dewal thiyanawa. Enisa wathura witharak dapu ewa wala quality coolant brand ekak dammoth leak wadi wenna widiyak naha.

    :yes::yes::yes:
     

    wapw

    Well-known member
  • May 21, 2007
    652
    347
    63
    Yakkala, Ranala.
    දෙතුන් දෙනකුම කීවෙ කළින් දාලා නැතිනම් දමන්න එපා කියලයි. ඇයි කියලා පැහැදිලි කරලා කවුරුත් කියන්නේ නැහැ.
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    දෙතුන් දෙනකුම කීවෙ කළින් දාලා නැතිනම් දමන්න එපා කියලයි. ඇයි කියලා පැහැදිලි කරලා කවුරුත් කියන්නේ නැහැ.

    කූලන්ට් එකෙත් වැඩි හරියක් තියෙන්නෙ වතුර තමයි බන්.
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    ගෑස්කට් නම් යන්නෙ නැ බය වෙන්න එපා.
    හැබැයි රේඩියේටර් හෝස් යන්න පුලුවන්. :baffled:
    ඒකට විසදුමක් විදිහට මුලින් රේඩියේටර් ෆ්ලෂ් එකක් දාලා සුද්ද කරලා, පස්සේ කූලන්ට් දාන්න ඕනේ කියලා තමයි අපේ පොලා සහෝදරයා කියන්නේ.

    ඔය කියපු විදිහට මම වාහන හතකට පමණ අලුතින් කූලන්ට් යොදා ඇති බව පවසන්නට කැමැත්තෙමි.
     
    • Like
    Reactions: wapw

    vehical pissa

    Active member
  • Nov 2, 2015
    526
    32
    28
    Gampaha
    anna ehema flush ekak dala dammanam hari ban ethakota tiyana malakada gatiyat yanwane wathura dala hadunu

    ade matat prashnayak tyanawa. car eke tiyenne kola pata coolent tatage van eke rathu pata dekama ekada ban.mage car eke kola pata tikak adu unama tatage rathu botalen tikak dammot aul da ban
     
    • Like
    Reactions: wapw

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    There is no truth in the said statment.
    Coolents were not used earlier in Sri Lanka, actually they were used in Europe and cold counties . When you add coolent the freezing point of the water goes below 0. This is Physics.
    So this is the main purpose as in winter the water get freeze.
    But for the markenting purposes now they have added some chemicals that reduce corrosion.
    Use the proper dilution as prescribed for the brand. Do not worry nothing will happen. (I am not an automobile engineer)
     
    • Like
    Reactions: wapw

    wapw

    Well-known member
  • May 21, 2007
    652
    347
    63
    Yakkala, Ranala.
    Machan Glycol coolant walata samahara gasket diyawenawa ekai danna epa kiyanne dala naththam..

    අන්න දැක්කද? මොකක් හරි හේතුවක් නැතිව දෙතුන් දෙනෙකුම ඔය කතාව කියන්නෙ නැහැ නෙවැ. ස්තුතියි දැනුවත් කළාට.

    There is no truth in the said statment.
    Coolents were not used earlier in Sri Lanka, actually they were used in Europe and cold counties . When you add coolent the freezing point of the water goes below 0. This is Physics.
    So this is the main purpose as in winter the water get freeze.
    But for the markenting purposes now they have added some chemicals that reduce corrosion.
    Use the proper dilution as prescribed for the brand. Do not worry nothing will happen. (I am not an automobile engineer)

    මෙයත් මා කළින් දැන සිටියෙ නෑ. මා සිතා සිටියේ කූලන්ට් මඟින් ජලයේ උණුසුම්වීමේ ශීඝ්‍රතාවය අවම කරනු ඇති බවයි. ස්තුතියි.

    ගෑස්කට් නම් යන්නෙ නැ බය වෙන්න එපා.
    හැබැයි රේඩියේටර් හෝස් යන්න පුලුවන්. :baffled:
    ඒකට විසදුමක් විදිහට මුලින් රේඩියේටර් ෆ්ලෂ් එකක් දාලා සුද්ද කරලා, පස්සේ කූලන්ට් දාන්න ඕනේ කියලා තමයි අපේ පොලා සහෝදරයා කියන්නේ.

    ඔය කියපු විදිහට මම වාහන හතකට පමණ අලුතින් කූලන්ට් යොදා ඇති බව පවසන්නට කැමැත්තෙමි.

    ඔබේ දැනුවත් කිරීමටත් ස්තුතියි.

    උපදෙස් දුන් සැමට රෙප්+++
     

    jayawardena89

    Member
    Dec 15, 2014
    503
    25
    0
    කලින් කූලන්ට් පාවිච්චි නොකළ වාහනයක රේඩියේටරයට කූලන්ට් පාවිච්චි කරන්න පටන් ගන්න හොඳ නැද්ද?
    ගෑස්කට් යනවා වැනි දේ කියනවා. ඒ ඇත්තද? එහෙම වෙන්නෙ ඇයි? මට වැටහෙන්නෙ නැහැ.

    දන්න කෙනෙක් ටිකක් කියලා දෙනවද?

    wahane radiater ekata hoda coolent ekak danna one bn.nethnam aul.wathura mix karanna hoda ne .radiater eka winasai.

    denata wathura dada diwanam sure ekatama radiater eke malakada ethi.bata ehemath sauththu wela athi.ehemanam ithin coolent dana eka therumak ne.

    coolent use karanna one nam radiater eka malakadada balala sudda karala bata line sudda karala danna.heat eka adu wenawa coolent walin.wathura walata wada..