ලංකාවේ අය වාහනවලට කියන ලොවෙත් නැති නම්...

sumudusp2005

Well-known member
  • May 17, 2013
    1,113
    110
    63
    එල මචන්.:)
    මෙවගේ ත්‍රේඩ් ගියා. ඒත් photos හොයල හදන්න යන මහන්සිය වටිනවා.
    මචන් කුපාඩි සනිය ඔයිට ටිකක් වෙනස්. මගෙ ත්‍රේඩ් එකේ photo එකක් දාල ඇති.
    640px-Datsun_Sunny_304.JPG

    තව egg shape charade එක,
    9k=
    th

    මෙන්න මම දාපු එකක්.


    ජපනත් දන්නෙ නැති උන්ගෙම වාහන නම්
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1674001
     
    Last edited:

    lalhtt

    Active member
  • Sep 5, 2012
    273
    53
    28
    Maduruwa

    lambretta_lui75sl.jpg

    do you know this -
    this is called Lambretta Vega scooter
    Known as "Maduruwa"
    price was 2200 Rupees brand new-around year 1975
     

    Attachments

    • index.jpg
      index.jpg
      5.7 KB · Views: 59

    ashan_j

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    1,638
    290
    83
    7.2906° N, 80.6337° E

    ashan_j

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    1,638
    290
    83
    7.2906° N, 80.6337° E
    එල මචන්.:)
    මෙවගේ ත්‍රේඩ් ගියා. ඒත් photos හොයල හදන්න යන මහන්සිය වටිනවා.
    මචන් කුපාඩි සනිය ඔයිට ටිකක් වෙනස්. මගෙ ත්‍රේඩ් එකේ photo එකක් දාල ඇති.
    640px-Datsun_Sunny_304.JPG

    තව egg shape charade එක,
    9k=
    th

    මෙන්න මම දාපු එකක්.


    ජපනත් දන්නෙ නැති උන්ගෙම වාහන නම්
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1674001

    Ela machan.. ube thred ekath hodata karala tiyanawa :yes:

    Uba me dala tiyana sunny eka mama lankawe dakala na :sorry:

    eth egg shape chrade eka nam uba dala tiyana ekak neme.
    e model ekata egg shape kiyan na mama danna taramin. :eek:
    danna kauruhari e gana kiyai :yes:
    adahswalata sthuthi saho
    11.gif
     

    VOG

    Member
    Sep 24, 2013
    627
    41
    0
    Colombo
    හොඳ පෝස්ට් එකක් මචන්..
    ඒත් පොඩි නිවැරදි කිරීම් දෙක තුනක් තියෙනවා..

    1. වොක්ස්වැගන් වැට මොඩල් කියන්නෙ ඒකෙ බෆර් එකෙ ආපු වැටක් වගෙ
    කොටස නිසා..4වෙනි රූපෙ තියෙන්නෙ වැට මොඩල් එකක් තමයි

    2.ලාන්සර් ෆ්ලැට් ලයිට් එකෙයි ටියුබ් ලයිට් එකෙයි රූප මාරු වෙන්න ඕන..

    3.බටු සනී කියන්නෙ B210 නෙවෙයි B110

    4.චැරේඩ් එග් ශේප් කියන්නෙ මේකෙ රූපෙ තියෙන G200 නෙවෙයි..G100/101S
     

    sumudusp2005

    Well-known member
  • May 17, 2013
    1,113
    110
    63
    හොඳ පෝස්ට් එකක් මචන්..
    ඒත් පොඩි නිවැරදි කිරීම් දෙක තුනක් තියෙනවා..

    1. වොක්ස්වැගන් වැට මොඩල් කියන්නෙ ඒකෙ බෆර් එකෙ ආපු වැටක් වගෙ
    කොටස නිසා..4වෙනි රූපෙ තියෙන්නෙ වැට මොඩල් එකක් තමයි

    2.ලාන්සර් ෆ්ලැට් ලයිට් එකෙයි ටියුබ් ලයිට් එකෙයි රූප මාරු වෙන්න ඕන..

    3.බටු සනී කියන්නෙ B210 නෙවෙයි B110

    4.චැරේඩ් එග් ශේප් කියන්නෙ මේකෙ රූපෙ තියෙන G200 නෙවෙයි..G100/101S


    :yes: