මුකුත් වෙන්නැ.ජනාධිපති තෝරනවා කියලා හිතමු.
.ප්රාකාශිත චන්ද ප්රතිශතයෙන් 50%කට වඩා ගන්න අපේක්ශකයා ජනාදිපති වෙනවා.
බොරු වැඩක් බන්.. තේරුමක් නැහැ. ජන්දෙ දාපන්. මේ විදිහටම හැමදාම ඉන්න කැමතිනන් නොදා හිටපන්. මේ විදිහෙන් ගැලවෙන්නන් ජන්දෙ දාපන් මේ සිස්ටම් එක රන් කරන උන්ට විරුද්දව..
බොරු වැඩක් බන්.. තේරුමක් නැහැ. ජන්දෙ දාපන්. මේ විදිහටම හැමදාම ඉන්න කැමතිනන් නොදා හිටපන්. මේ විදිහෙන් ගැලවෙන්නන් ජන්දෙ දාපන් මේ සිස්ටම් එක රන් කරන උන්ට විරුද්දව..

උබ ඔහොම ලේසියට චන්ද රාජකාරි කරන නිලධාරීන් හොර චන්ද දානවා කීවට එහෙම ලෙසි නෑ වැඩේnodapu ayage chnada tika e welawe rajakari karana officers la hawasata thaman kamathi kenkta dai, moda nowi hodata hithala chande danna, katawath ma akamathi awalangu wena widihata hari danna, habai aniwa chnadaya pawichchi karanna, naththam oya wakrawa hora chandayakata sammadam una kiyala hitha ganna
උබ ඔහොම ලේසියට චන්ද රාජකාරි කරන නිලධාරීන් හොර චන්ද දානවා කීවට එහෙම ලෙසි නෑ වැඩේ






මුකුත් වෙන්නැ.ජනාධිපති තෝරනවා කියලා හිතමු.
.ප්රාකාශිත චන්ද ප්රතිශතයෙන් 50%කට වඩා ගන්න අපේක්ශකයා ජනාදිපති වෙනවා.


nodapu ayage chnada tika e welawe rajakari karana officers la hawasata thaman kamathi kenkta dai, moda nowi hodata hithala chande danna, katawath ma akamathi awalangu wena widihata hari danna, habai aniwa chnadaya pawichchi karanna, naththam oya wakrawa hora chandayakata sammadam una kiyala hitha ganna
චන්දෙ නොදා ඉන්න හොඳ නෑ, අවලංගු වෙන විදියට දාන්නයි තියෙන්නෙ.