ලංකාවේ shop වලින් MAC අරගෙන warranty(apple care ) claim කරපු අය ඉන්නවද ?

Monkey D Dragon

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,278
    6,796
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ග්‍රේ මාකට් එකෙන් වොරන්ටි ලැබෙයි කියල හිතන්න අමාරුයි නෙ?
    oka thamai baya thiyena just in case luck eke widihata
    Ne ban m5 pro eka enakan inne
    2026 spring un release karawi godak durata e weddi ganna inne,

    mama LuxuryX eken gatteM4 Max, last march wala ee dawas wala thred ekak dala athi.
    thama issue ekak nathiwa wada
    grey market thamai.
    unge price ehemath shape anith shops walata wada, warranty baya thiyenne hadissiyewath ledak awoth.
     

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    Rooter එකෙන් අරන් උන් වොරන්ටි ක්ලෙම් කරන යැව්වේ futureworld එකට. උන් දෙන්න බැ කිව්වා. පස්සේ rooter එකේන් එයාලා වියදම් කරලා හදලා දුන්නා.

    Btw එ දවස් වල කස්ටර්මර් සර්විස් එක හොද උනාට දැන් උන්ට මැසෙජ් එකක් දැම්මත් රිප්ලයි කරන්නේ නැ. මට නම් හිතෙන්නේ නැ දැන් 2024 වගේ හම්බුන සර්විස් එක හම්බෙයි කියලා.
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,278
    6,796
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    Rooter එකෙන් අරන් උන් වොරන්ටි ක්ලෙම් කරන යැව්වේ futureworld එකට. උන් දෙන්න බැ කිව්වා. පස්සේ rooter එකේන් එයාලා වියදම් කරලා හදලා දුන්නා.

    Btw එ දවස් වල කස්ටර්මර් සර්විස් එක හොද උනාට දැන් උන්ට මැසෙජ් එකක් දැම්මත් රිප්ලයි කරන්නේ නැ. මට නම් හිතෙන්නේ නැ දැන් 2024 වගේ හම්බුන සර්විස් එක හම්බෙයි කියලා.
    apple care thiyeddi arun baha kiwwada?
    apple ekata complaint kare nadda?
     

    isurutmv

    Well-known member
  • May 1, 2013
    1,960
    833
    113
    29
    Gampaha
    mama claim karala thiyenawa habai lankawen neme, thundermac eken gattu ipad ekaka display eke black patches awa, apple store ekakata dunnama un aluth device ekak replace karala dunna