ලංකාව ගොඩ ගන්නවනම් තාම පුළුවන් - New oil

lodbrok

Well-known member
  • Jul 9, 2016
    5,215
    7,007
    113
    🇬🇧
    හැබැයි ඉතින් infrastructures ටික හදලා දීලා, ඩේටා ටික අඩුවට දීලා, අලුතෙන් boom එකක් හදලා, අවම investment එකක් කරන්න ඕන.


    tFLIN0v.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113
    හැබැයි ඉතින් infrastructures ටික හදලා දීලා, ඩේටා ටික අඩුවට දීලා, අලුතෙන් boom එකක් හදලා, අවම investment එකක් කරන්න ඕන.


    tFLIN0v.jpg
    Lankawe ponna customersla nisa meka karanna be ban.

    To have a quality product/service you have to have quality engineers. To have quality engineers you have to pay them well. To pay them well you have to charge well for your services. And do SL customer pay well for services? HELL NO.

    But one thing you can do is provide services to overseas customers who pay well. They prefer anything over indian shit to be honest.
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    WTF, you can create a post with Sri lanka 150 Billion from SWS. There are only 3 businesses in the world. Weapons, Human Origins, and Oil.
    Don't Compare Oil with SW

    Amazon,Alphabet,Meta mun okkoma hora veda karanne ariyata dividend denna nethuwa Software comapnies vala ariyata dividend denneth Microsoft and Apple witharai ekath 3 to 3. Aramco 1 to 1 denava Apple lata vada 2X. 1 trillion $ stable loke thiyena ekama company eka oka vitharai. un ekka SW company compare karanna puluwanda ban
     
    Last edited:

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    Lankawe ponna customersla nisa meka karanna be ban.

    To have a quality product/service you have to have quality engineers. To have quality engineers you have to pay them well. To pay them well you have to charge well for your services. And do SL customer pay well for services? HELL NO.

    But one thing you can do is provide services to overseas customers who pay well. They prefer anything over indian shit to be honest.
    indiaweth local crowd eka mita nideweni naha
    me kiyanne wena ratawal walin un e gana hoyanawa kiyala
     
    • Like
    Reactions: lodbrok

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,899
    113
    ලොකේ නම දිනාගෙන හිටපු තේ වලටත් කෙලපු කොයිල් මාරු වෙච්ච මේ නිවට පොන්නයා එක්ක මොන ඔයිල්ද බන්.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    Lankawe ponna customersla nisa meka karanna be ban.

    To have a quality product/service you have to have quality engineers. To have quality engineers you have to pay them well. To pay them well you have to charge well for your services. And do SL customer pay well for services? HELL NO.

    But one thing you can do is provide services to overseas customers who pay well. They prefer anything over indian shit to be honest.
    This post is about exports not SL customers.
     
    • Like
    Reactions: lodbrok

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    WTF, you can create a post with Sri lanka 150 Billion from SWS. There are only 3 businesses in the world. Weapons, Human Origins, and Oil.
    Don't Compare Oil with SW

    Amazon,Alphabet,Meta mun okkoma hora veda karanne ariyata dividend denna nethuwa Software comapnies vala ariyata dividend denneth Microsoft and Apple witharai ekath 3 to 3. Aramco 1 to 1 denava Apple lata vada 2X. 1 trillion $ stable loke thiyena ekama company eka oka vitharai. un ekka SW company compare karanna puluwanda ban
    Melo uttak terenne na..hariyata kiyanneko
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    IT ewun me tikath hamba karanna amaruwen
    current kapanawa, gas polim wala inna oni, petrol polim wala inna oni
    oya okkoma karaganna yanne thamanta hamba karana welawa
     
    • Like
    Reactions: ITGuy25

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    Melo uttak terenne na..hariyata kiyanneko
    Conclusion - SWS, oil ekka compare karana eka gon vedak. oka Fake Info. SW kawadawath loku damand ekak ena industry ekak nema step by step grow venna oil ekka compare karanakota. UAE vala drone attack ekatama price high vunu eka War ekak patan gaththoth ena demand eka balapanko $500 yai berrel eka.
     
    Last edited:

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113
    Lankawe ponna customersla nisa meka karanna be ban.

    To have a quality product/service you have to have quality engineers. To have quality engineers you have to pay them well. To pay them well you have to charge well for your services. And do SL customer pay well for services? HELL NO.

    But one thing you can do is provide services to overseas customers who pay well. They prefer anything over indian shit to be honest.
    You have to start from somewhere ne ban. You can just form a company and expect POs to come. You first need to build a name get some money flowing and have a good base to start the foreign business. For that you need to have a good local base. Else from where are you going to get references?
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    නන්දේ අර හදනවා කිවුව කෝඩින් හමුදාව කෝ :LOL::LOL: ඉන්දියාව වගේ කරනවා කිවුවා කෝඩර් ලා බස්සනවා කිවුවා මම හිතන්නේ ඔය ගූ රෝසන් අවජාතක බල්ලා ගැන කියන්නේ :LOL::LOL: :LOL::LOL: :LOL::LOL: නන්දේ හිතාගෙන ඉන්නේ බලු බලකායේ බයිසිකල් පදින අවලම් බල්ලා හෙන වැඩ්ඩා :LOL::LOL: :LOL::LOL: :LOL::LOL: කියලා උගේ අම්මත් වැඩ දානව ඌට වඩා පිම්පියා :LOL::LOL: :LOL::LOL: :LOL::LOL: