ලක්ශ 25 කට ගන්න්න පුලුවන් හොන්දම වහනය මොකක්&#3

dushanu

Active member
  • Mar 2, 2007
    375
    26
    28
    ලක්ශ 25 කට ගන්න්න පුලුවන් හොන්දම වහනය මොකක්&#3

    ලක්ශ 25 කට ගන්න්න පුලුවන් හොන්දම වහනය මොකක්ද?
     

    vishwa a

    Member
    Oct 28, 2007
    693
    75
    0
    37
    kelaniya
    ලක්ෂ 25 වියදම් කරලා චන්දෙ ඉල්ලපන් ඒ කරලා ඇමති කෙනෙක් වෙලා ෆෝ විල් එකක් ගනින් :D
     

    dhanushka82

    Active member
  • Oct 29, 2014
    68
    3
    28
    ubata ganna puluwan zotye nomad,hyundai trajet,tata safari,toyota camy,daihatsu terrios mewa tamai suv type yanne poddak wahana wikunana site ekaka search karapan me names walin
     

    පෝරිසාදයා

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    7,205
    9,812
    113
    machan me kale wahana ganna eka moda wedak,, mila ahasa usata gihin thiyenne.. poddak iwasala hitapan,,,, samahara wita badu tikak witara adu wenna puluwan..
    25 kata parana ewa loweth ganna epa ban, boru wedak,,,
    lease /loan dala aluth ekak ganna balapan,,, podi wahana nam 30kata aduwen wagon r thama ,
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    121 25ta ganna be ban.vios ekakuth 28 penala dan.121 25ta athi 1300cc manual ewa nan.25 kata 2003 vios ekak nan ganna puluwan.Toyota carina ekath hodai.podi huchakku nan ganna epa ban.mazda axela 2004 ekak ganna puluwan 25kata.tawa mitsuibshi cs1,honda es1 ekak wage ganna puluwan.