ලක්ෂ 10 ත් 13 ත් අතර ගන්න පුළුවන් කාර් ? උදවුවක් 

nissanlover

Active member
  • Oct 13, 2016
    542
    92
    28
    Sri Lanka
    ලක්ෂ 10 ත් 13 ත් අතර ගන්න පුළුවන් කාර් ? උදවුවක් 

    මන් දැනට පදින්නේ නිසාන් බි12 වර්ගයේ ජපන් කාර් එකක්.මේක දීලා මන් වෙන කාර් එකකට upgrade වෙන්න අදහසක් තියෙනවා.මම දැනට තෝරගත්තු වාහන කිපයක් තියෙනවා .ඒ අතරින් හොද මොනාද කියල දැනගන්න කැමති.use කරලා තියෙන අයගෙන් උපදෙස් බලාපොරොත්තු වෙනවා බන්.

    ඉන්දියන් :rolleyes:

    Alto 800
    Tata Indica

    ජපන් :rolleyes:

    Nissan March K11 Manual/Auto
    Toyota AE/CE 100
    Nissan AD Wagon Y10 Manual/Auto
    Mitsubishi Lancer CB8

    ලංකාවේ :yes::yes:

    Micro Panda
    Micro Trend Manual/Auto

    කොරියන් ;)

    Hyundai Accent Manual/Auto

    මම බලන්නේ කිසි අවුලක් නැතිව අඩුම 2 years වත් දුවන්න පුළුවන් වාහනයක් මචන්
    fuel , comfortable, අලුත් බව තමා මන් ගොඩක්ම බලන්නේ.


    fuel city/out 12 වත් අඩුම කරන එකක්
    ෆුල් ඔප්ෂන් නම් ගොඩක් හොදයි.
    නම්බර් එක අලුත් වෙනවනම් හොදයි

    maintenance විතරක් කරගෙන පදින්න පුළුවන් හොදම option එක මොකක්ද බන්.


    ගරාජ් ගානේ නම් ගොඩක් යන්න අමාරුයි.
     
    Last edited:

    nissanlover

    Active member
  • Oct 13, 2016
    542
    92
    28
    Sri Lanka
    Indian nathuewa wena ona ekak.
    ඉන්දියන් ඇල්ටෝ 800 අවුල්ද බන්. තෙල් හොදට කරනවා නේද.සැප නම් ටිකක් අඩුයි.පාර්ස් එහෙමත් තියේ නේද .ඉන්දියන් අවුල් ඇයි මචෝ
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    oya ganata thiyena japan ewa dan godak paranai. gaththoth aniwa garage danna wenawa.. e nisa hodata use karala thiyena indian alto ekak ganna.. ubatama therei man ehema kiwwe ai kiyala dawasaka..
     

    nissanlover

    Active member
  • Oct 13, 2016
    542
    92
    28
    Sri Lanka
    oya ganata thiyena japan ewa dan godak paranai. gaththoth aniwa garage danna wenawa.. e nisa hodata use karala thiyena indian alto ekak ganna.. ubatama therei man ehema kiwwe ai kiyala dawasaka..

    aniwa machan aththatama kiwoth methanin mama target karana leda auwen tikak padinna puluwan wei kiyala hitanneth ALTO eka tama.

    mage adahasa panda ekath e option baladdi hodaida manda kiyala hitenawa bn

    panda da alto da.
     

    nissanlover

    Active member
  • Oct 13, 2016
    542
    92
    28
    Sri Lanka
    Year එක පැත්තෙන් බැලුවොත් පැන්ඩ කාර් එක ගැන මොකද හිතන්නේ බන්.
     

    nineheart

    Well-known member
  • Apr 25, 2013
    2,416
    510
    113
    In the body
    Machan mama nam gaththa masa thunakata kalin Micro Trend Manual ekak.. year eka 2012.. no eka KTXXXX gana 10.5lak.. mata nam thama loku awulak une ne.. podi podi dewal tikak thibila hadagaththa.. panda alto walata wada nam hodai kiyala hithenawa... badu nam aduilu.. happaganne nethuwa padinna nam wenawa ithin...
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    aniwa machan aththatama kiwoth methanin mama target karana leda auwen tikak padinna puluwan wei kiyala hitanneth ALTO eka tama.

    mage adahasa panda ekath e option baladdi hodaida manda kiyala hitenawa bn

    panda da alto da.

    man kalin marutiyak use kala awrudu 2k kisima ledak aawe na. service tika kala, break pad maru kalaa echcharai.. nadaththu wiyadam adu wahanayak nam ithin alto thamai. baduth thiyenawa ona thanaka. man nam hithanne ubata hodatama hariyanne alto ekak.:yes:
     
    Oct 14, 2011
    20
    7
    3
    Year එක පැත්තෙන් බැලුවොත් පැන්ඩ කාර් එක ගැන මොකද හිතන්නේ බන්.

    මගේ මල්ලී ගාව 2011 පැන්ඩෙක් තිබුනා. 1.3 එන්ජින් එක. කාර් එක ගත්තේ 12කට. ඒ ගානට නම් මාර වටිනවා. පිකප් හොඳයි. හැබැයි බර දාලා කඳු අදිනවා මදි. කම්ෆටබල් ලෙඩ මුකුත් ආවෙත් නෑ. එකම අවුල තෙල් කලේ 7 - 8 වගේ. ටික කාලයක් පැදලා ගත්ත ගානටම දුන්නා.
     

    nissanlover

    Active member
  • Oct 13, 2016
    542
    92
    28
    Sri Lanka
    Machan mama nam gaththa masa thunakata kalin Micro Trend Manual ekak.. year eka 2012.. no eka KTXXXX gana 10.5lak.. mata nam thama loku awulak une ne.. podi podi dewal tikak thibila hadagaththa.. panda alto walata wada nam hodai kiyala hithenawa... badu nam aduilu.. happaganne nethuwa padinna nam wenawa ithin...
    thanks machan.math kalin bala bala hitiye trend ekak.loku aul awada bn.man dekka auto ekakuth thiyenawa.oke fuel kohomada bn karanne.panda ge fuel gena idea ekak thiyenawada ?
     

    nissanlover

    Active member
  • Oct 13, 2016
    542
    92
    28
    Sri Lanka
    man kalin marutiyak use kala awrudu 2k kisima ledak aawe na. service tika kala, break pad maru kalaa echcharai.. nadaththu wiyadam adu wahanayak nam ithin alto thamai. baduth thiyenawa ona thanaka. man nam hithanne ubata hodatama hariyanne alto ekak.:yes:

    thanks macho. machan alto maruti wala ara indiyan bike wage tanki ehema dirana siddi enawada. oyata ehema aul awith nadda.

    mage discover bike eka aran 3 yaddi .godak ewa replace karanna una.tankiyath .habai mama hodata nadaththu kale na .fuel ehema anthima wenakam yanawa.aul awe 32000k wage diwata passe.altoth ehema weida bayai
     

    nissanlover

    Active member
  • Oct 13, 2016
    542
    92
    28
    Sri Lanka
    මගේ මල්ලී ගාව 2011 පැන්ඩෙක් තිබුනා. 1.3 එන්ජින් එක. කාර් එක ගත්තේ 12කට. ඒ ගානට නම් මාර වටිනවා. පිකප් හොඳයි. හැබැයි බර දාලා කඳු අදිනවා මදි. කම්ෆටබල් ලෙඩ මුකුත් ආවෙත් නෑ. එකම අවුල තෙල් කලේ 7 - 8 වගේ. ටික කාලයක් පැදලා ගත්ත ගානටම දුන්නා.

    e kiyane bn fuel paththe panda thel kirillla godak aduida? :sorry:

    ac dala city out kohomada bn karanne panda wala 1.3 eka
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    thanks macho. machan alto maruti wala ara indiyan bike wage tanki ehema dirana siddi enawada. oyata ehema aul awith nadda.

    mage discover bike eka aran 3 yaddi .godak ewa replace karanna una.tankiyath .habai mama hodata nadaththu kale na .fuel ehema anthima wenakam yanawa.aul awe 32000k wage diwata passe.altoth ehema weida bayai

    ehema aulak na ban.. service ekata giyama hodata thel allala thiyaganin. :yes: