ලග්නාධිපති එක් එක් භාවයන් වල පිහිටි විට ......

pawusi

Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    porondam wala nogalapeem nam godai.. eka nam echchara worry wenna deyak na. eth kiyanna kanagaatui.. ubala dennata bahuma doshayak thiyenawa. e wage kendara dekak wiwahayata anumatha nokarami.

    wedi wisthara pawusiya kiyai

    අෆ්ෆා එහෙමද? :(.මම තාම බැලුවේ නෑ.මම දැනගත්ත සිකුර ඩවුන් වෙලා ඉන්න හැටියෙන්ම අවුලක් ඇති කියල.ඒරාෂ්ඨක කාලේ වෙන්ඩ ඇති ලව් එක පටන් ගන්ඩ ඇත්තේ.
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    අයියෙ මෙක ගෙනත් මොනවහරි කියන්නකො :(

    tc5l.jpg

    මේකේ නම් විවාහ දෝෂ සෑහෙන්ඩ තියෙනව.හොඳට කේන්දර බලල ගලපල බැඳපන් නැත්තන් උඹට උසාවි ගානේ රස්තියාදු වෙන්ඩ තමයි වෙන්නේ
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    kendara.png


    අනේ අයියේ මේකත් බලලා විවහෙයි,ජොබ් එකයි ගැන මොනවා හරි කියන්නකෝ...මිට කලින් බලපු අය නම් හොද හොද ඒවා කිව්වා...:lol:

    ජොබ් එක ගැන කියන්ඩ නැකැත් ටික ඕනේ.විවාහය ගැන අනිත් උන් කියල තියෙන හින්ද මම ආයේ කියන්ඩ යන්ඩ ඕනේ නෑනේ:P
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    ෆවුසිගෙන් පිළිතුරක් අද ලැබේද:rolleyes:
    මචං ෆවුසි උඹ අද ආවොත් මට පී.එම්. පාරක් දාපං. තෑන්ක්ස් :)

    අනේ මන්ද බන් බොක්කෙන් ලව් කේන්දර වලට මම කොහොමද උත්තර දෙන්නේ.පෙම්වතිය සහ දෙමව්පියන් සමඟ සාකච්ඡා කර තීරණයකට එළඹෙන්න කියල විතරයි මට කියන්ඩ පුලුවන්.මම ඒකයි ලව් කරන කේන්දර වල කේන්දර බලන්ඩ අකමැති:(
     

    TakurZ

    Well-known member
  • May 9, 2008
    8,525
    1,011
    113
    මහනුවර.
    අනේ මන්ද බන් බොක්කෙන් ලව් කේන්දර වලට මම කොහොමද උත්තර දෙන්නේ.පෙම්වතිය සහ දෙමව්පියන් සමඟ සාකච්ඡා කර තීරණයකට එළඹෙන්න කියල විතරයි මට කියන්ඩ පුලුවන්.මම ඒකයි ලව් කරන කේන්දර වල කේන්දර බලන්ඩ අකමැති:(
    මචං මොකද්ද කේස් එක කියපංකො.. ඒ ගොල්ලන්ගෙ දෙමව්පියන් එක්ක කතා කරන්ඩ කලින් මම මම මොකද්ද ප්‍රශ්ණෙ කියල හරියටම දැනගත්තනං හොඳයි කියල හිතෙනවා :(
     

    animation

    Well-known member
  • Aug 25, 2011
    16,059
    9,373
    113
    Microsoft
    අනේ මන්ද බන් බොක්කෙන් ලව් කේන්දර වලට මම කොහොමද උත්තර දෙන්නේ.පෙම්වතිය සහ දෙමව්පියන් සමඟ සාකච්ඡා කර තීරණයකට එළඹෙන්න කියල විතරයි මට කියන්ඩ පුලුවන්.මම ඒකයි ලව් කරන කේන්දර වල කේන්දර බලන්ඩ අකමැති:(

    මචං මොකද්ද කේස් එක කියපංකො.. ඒ ගොල්ලන්ගෙ දෙමව්පියන් එක්ක කතා කරන්ඩ කලින් මම මම මොකද්ද ප්‍රශ්ණෙ කියල හරියටම දැනගත්තනං හොඳයි කියල හිතෙනවා :(

    :sorry::sorry::sorry:
     

    kondaelakiri

    Member
    May 16, 2011
    365
    19
    0
    ජොබ් එක ගැන කියන්ඩ නැකැත් ටික ඕනේ.විවාහය ගැන අනිත් උන් කියල තියෙන හින්ද මම ආයේ කියන්ඩ යන්ඩ ඕනේ නෑනේ:P
    :sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::

    වෙන අය නම් කිව්වේ විවාහය නම් ෆුල් අප්සෙට් කියලා....උබට කවදාවත් බදින්න වෙන්නේ නැහැ කිවා.. :growl::growl::growl::growl:

    අනේ තරහ නැතුව ආයිමත් පොඩ්ඩක් ඕක බලලා එහෙම එකක් තියේද බලනවද අයියේ..;)
     
    Feb 26, 2009
    849
    62
    0
    මෙතන
    මේකේ නම් විවාහ දෝෂ සෑහෙන්ඩ තියෙනව.හොඳට කේන්දර බලල ගලපල බැඳපන් නැත්තන් උඹට උසාවි ගානේ රස්තියාදු වෙන්ඩ තමයි වෙන්නේ

    :(:(:(

    meka mn podi kale hadapu eka bt ara soft eken beluwahama meka tikak wenas wenawane ai aiye e ? ( lagneth ekkama )

    75dk.jpg


    tc5l.jpg
     
    Last edited: