ලන්කවේ ඉන්ටෙර්නෙට් වාරනය.

platinumweb

Well-known member
  • Nov 24, 2010
    1,240
    341
    83
    lol
    ලන්කවේ ඉන්ටෙර්නෙට් වාරනය.

    මන් අද කියන්නෙ යන්නෙ මචන්ලා ලන්කවෙ ආන්ඩුවෙ අලුත්ම නොන්ජල් වැඩෙ ගැන.ලන්කවේ ඉන්ටෙර්නෙට් වාරනය.
    ඉන්ටෙර්නෙට් කියන්නෙ අපෙ අයිතිවසිකමක්.මෙ දවස් වල තමයි ලන්කවෙ ඉන්ටෙර්නෙට් බහුල ලෙස ව්‍යාප්ත වෙන්නෙ.දන් හැම ගෙදරකම වගෙ ඉන්ටෙර්නෙට් තියෙන්වා.ඉන්ටෙර්නෙට් වල මුලික සිද්දාන්තයක් වෙන්නෙ එක පවිච්චි කරන හැමොටම එක ලෙස සෙවාව ලභා දීම.ඇමරිකවෙ බිල් ගේට්ස් ඉන්ටෙර්නෙට් කොහොමද මටත් එ විදියටම ඉන්ටෙර්නෙට් පවිච්චි කරන්න පුලුවන්.
    නමුත් දැන් ලොකයේ නවතම මනව හිමිකම් මරදනය කරන රටවල් වල ක්‍රමය තමයි ඉන්ටෙර්නෙට් වාරනය.මෙක දැනටමත් ගොඩක් රටවල සිදු වෙනවා.ලොකෙ වැඩිම මුදලක් වියදම් කරලා ඉන්ටෙර්නෙට් වරනය කරන්නෙ චීනය.එත් ලොකෙ වඩියෙන්ම ඉන්ටෙර්නෙට් භවිතා කරන්නන් කොටසක් ඉන්නෙත් චීනයේ.එහෙ තමයි ලෝ ලොකුම ඉන්ටෙර්නෙට් ෆයර් වොල් එක තියෙන්නෙ.නමුත් එයාලගෙ ඉන්ටෙර්නෙට් පාලනය සරලයි.එ ගොල්ලො තමන්ගෙ ආන්ඩුවට බැනලා පල වෙන හැමදෙම බ්ලොක් කරනවා මෙ ෆයර්වොල් එකෙන්.වෙන කිසිම දෙයක් බ්ලොක් කරන්නෙ නැ.එක එක අතකට ඒකධිපති පාලනයක්.

    මීට අමතරව කියුබාව මෙතක් වෙනකම් කොම්පුටෙර් බවිතය පවා සීම කරල තිබුනා.එ රටෙ තුවක්කුවක් ගන්න එක ලෙසියි කොම්පුටෙර් එකක් ගන්නවට වඩා.නමුත් දන්නම් ටිකක් හොදයි කියලයි අරන්චිය.
    තව ඉරාකය,ඉටානය වගේ මුස්ලිම් රටවල් ඉන්ටෙර්නෙට් වාරනය කරන්නෙ වෙන විදියකට.එ අය ගැහනුන්ගෙ නිරුවත් පින්තුර හා අල්ලහ් දෙවියන්ට අපහාස වෙන කිසිම දෙයක් එ රටෙ අයට පෙන්නන්නෙ නැ.
    තව උතුරු කොරියාව මරු වඩක් කරනවා.එ අය දකුනු කොරියාව ගැන කියවෙන කිසිම දෙයක් තමන්ගෙ රටෙ පුරවසියන්ට පෙන්වන්නෙ නැ.


    කොහොමද දැන් ලන්කාවෙ ඉන්ටෙර්නෙට් වාරනය?
    මුලින්ම ආන්ඩුව තමන්ව විවෙචනය කරන වෙබ් සයිට් වලට ගෙම දීගෙන ගියා.සමහර එවාට ගෙම දෙන්න පිට රටින් පවා කට්ටිය ගෙනාව.අපිට මතකයි අන්තිම ජනාදිපතිවරණය දවසෙ lankaenews සයිට් එක බ්ලොක් කරල තිබුනා.ඉට පස්සෙ ලන්කාවෙ ලමයි හොදටම නරක් වෙන්වා කියලා සෙක්ස් සයිට් දෙක තුනක් වහගෙන ගියා.අකෙන් නම් වෙච්ච වැඩෙ තව තවත් සයිට් හොයන්න කට්ටිය පෙලබිච්ච එක විතරයි.දැන් එ පාර SLT net ඉන්ටෙර්නෙට් slow කරන්න පටන් අරන්.ලන්කවෙ slt broadband පවිච්චි කරන අය දන්නව සීන් එක
    මොනව කිව්වත් ලන්කාවෙ best internet connection එක ලන්කාබෙල්.TRC එකෙ දත්ත අනුව එක ඔප්පු වෙලා තියෙනවා.අපිට ඔන දේවල් මුදල් ගෙවලත් ලබෙන්නෙ නැත්තම් අපි කරන්න ඔනෙ අපිට් සෙවය ලැබෙන තැනට යන් එක,එතකොට ඔය බ්ලොක් කරන අයට නිකන්ම කෙල වෙනවා