ඌ ලොකු බිස්නස් කාරයෙක්නෙ. දවසට ලක්ශ ගානක් හොයන්වලු.., බෲස් වේන් ගෙ අයිය කෙනෙක් වෙන්න ඇති. ඉතින් අපි ඌ කීන දේ පිලිගන්න ඔනෙනෙ..![]()
![]()
Ow mama business karayek nan thamai dan mawa danna unuth meke innawane..
Ehemai kiyala mama kiyaba de meke un piliganna one na..
But prashne thiyenne mama waradi waradi kiyanawa misak ada wenakan meke ekekwath na oka nemei menna mekai hari kiyala hari de pennala katha karala na..
Mage jeewithe man karapu dewal ekka e experience eka meke inna kollo kuruttanta na..
But ehemai kiyala mama kiyana de meke un piliganna one na...
Wade thiyenne poth balan dewal kiyona unta mama kiyana de nikan wilara wage pena eka.. but eka thamai practical..


