Mn SL inne ban.mata hoda Asus brand ekak select karala diyan ko Machan tharaha nathuwa
uba balanne kiyatda mchn?
http://www.epsi.lk/products/notebooks/asus/asus-x555lj-core-i7-dos.html?___SID=U
ASUS - X555LJ-DM273D Core i5-meka 89k wage wenawa
Mn SL inne ban.mata hoda Asus brand ekak select karala diyan ko Machan tharaha nathuwa
uba balanne kiyatda mchn?
http://www.epsi.lk/products/notebooks/asus/asus-x555lj-core-i7-dos.html?___SID=U
ASUS - X555LJ-DM273D Core i5-meka 89k wage wenawa
ඇපල් නැත්තම් ලෙනොවෝ(අවුරුදු 2ක් වෙනකන් පාවිච්චි කර ඇත. කිසිම ලෙඩක් මේ වෙනකන් නැත)
ටොෂිබා කීබෝඩ් අව්ල් යනවා කාලෙකින්
uba balanne kiyatda mchn?
http://www.epsi.lk/products/notebooks/asus/asus-x555lj-core-i7-dos.html?___SID=U
ASUS - X555LJ-DM273D Core i5-meka 89k wage wenawa

lassana kannada ban?Lenovo laps hari kathaine ban.hard use karanna hadapuwa wage

lassana kannada ban?
performance balapan

oka 100k+ ban i7 ne
89 yanne i5
dan gannnawanan ganin aye ganan yanawa wage tika tikaDell XPS 13" - $899 i5
![]()


Dell XPS 13" - $899 i5
![]()
best for office work and light use.
