ලැප් එකේ ඉරක් ඇවිල්ලා හුත්තො😞😞

chathura414

Well-known member
  • Jan 2, 2014
    6,234
    8,251
    113
    M-Town
    View attachment 239751View attachment 239752

    මේ මොන හුප්තක්ද බන් එකපාර උනේ.lenovo legion එකක් අරන් අවුරුදු 3 යි.ලෙඩ මුකුත් තිබ්බේ නෑ එකපාර.drivers uninstall කරලා දැම්මා හරියන්නේ නෑ.windows පාරක් ගහලා බලන්නත් හිතෙනවා drivers වලද අවුල බලන්න.
    Hutto Mata meka dakapa purudui wage
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,382
    1
    61,994
    113
    Mother Earth
    Ube eha gedara inne mama pako


    උබ වගේම වේසිගේ පුතෙක් ඕකත්
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 11:16 AM
    පල හුත්තෝ යන්න. උබේ ලැප් එක හෙන ගහල අකුලෝලම පලයන්. 🙂
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,324
    24,532
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    කෝ ඉරක්. හදක් නම් තියේ

    screen resolution වෙනස් කරල බලන්න. ඉරේ එන්ඩ් දෙක තද වෙනවද බලන්න. ස්ක්‍රීන් වහද්දි බැලන්ස් එකේ මැදින් අල්ලල වහන්න.
     
    • Like
    Reactions: Dr.Amdan

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    ලීජන් එකට එන ඔරිජිනල් ඩිස්ප්ලේ එක 23500යි (මාසෙකට කලින්, දැන් නම් තව අඩු ඇති), ඩුප්පා එක (මැට් 14900), යුනිටි එකෙ තම්බි කඩයක් තියෙනව 6 මන්ත් වොරන්ටි එක්ක, ඕක පොඩ්ඩක් බලපන් කනෙක්ටර් ඉශූ එකකටත් ඔහොම වෙනව, අපේ ඩිස්ප්ලේ දාන්නම ගිහින් කනෙක්ටර් සුද්ද කලාම හරි ගියා. ඔය ලෙඩේමයි. හොඳ තම්බියා, සුද්ද කරල සෙට් කරල රු300ක් දෙන්න කිව්ව
     

    P Starlin

    Well-known member
  • Sep 25, 2024
    1,374
    1,021
    113
    Panadura
    ලීජන් එකට එන ඔරිජිනල් ඩිස්ප්ලේ එක 23500යි (මාසෙකට කලින්, දැන් නම් තව අඩු ඇති), ඩුප්පා එක (මැට් 14900), යුනිටි එකෙ තම්බි කඩයක් තියෙනව 6 මන්ත් වොරන්ටි එක්ක, ඕක පොඩ්ඩක් බලපන් කනෙක්ටර් ඉශූ එකකටත් ඔහොම වෙනව, අපේ ඩිස්ප්ලේ දාන්නම ගිහින් කනෙක්ටර් සුද්ද කලාම හරි ගියා. ඔය ලෙඩේමයි
    Dpnko contact ekak.tanak set una 28500 ta.
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    Dpnko contact ekak.tanak set una 28500 ta.
    නම්බර් ගත්තෙ නෑ බන්, යුනිටියෙ ඉස්සරහින් ඇතුලට ගිහින් දෙවෙනි තට්ටුවෙ වම් පැත්තෙ, ඈතම තියන පඩිපෙල ගාව. හොයාගන්න අමාරු නෑ ඌ ඩිස්ප්ලේ විතරයි කරන්නෙ. 28500ක් වැඩී බං සුද්ද කරල ඩිස්ප්ලේ එක පොලිශ් කරල දුන්නත් අරන් එනවනෙ. අරූ පේන්නම ගලවනවා

    අපේ එකටත් මේ ලඟ කැරියො දෙන්නෙක්ම කීවෙ දාන්නම වෙනව හදන්න බෑ කියල. අරූ දැක්ක ගමන් කිව්ව කනෙක්ටර් කේස් වෙන්න පුළුවන් ඉන්ශල්ලා ගලවල බලමු කියල කොහොමත් දාන එකේ
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 11:36 AM
     

    P Starlin

    Well-known member
  • Sep 25, 2024
    1,374
    1,021
    113
    Panadura
    නම්බර් ගත්තෙ නෑ බන්, යුනිටියෙ ඉස්සරහින් ඇතුලට ගිහින් දෙවෙනි තට්ටුවෙ වම් පැත්තෙ, ඈතම තියන පඩිපෙල ගාව. හොයාගන්න අමාරු නෑ ඌ ඩිස්ප්ලේ විතරයි කරන්නෙ. 28500ක් වැඩී බං සුද්ද කරල ඩිස්ප්ලේ එක පොලිශ් කරල දුන්නත් අරන් එනවනෙ. අරූ පේන්නම ගලවනවා
    පඩිපෙල ලිෆ්ට් එකේ ගිහින් වම් පැත්තෙද
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,103
    1
    58,451
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    පාවිච්චි කරන්න පුළුවන් තත්වයක් තියෙනවා නම් ඕක දැන්ම රෙපෙයාර් කරන එක පාඩුයි. තව ඉරක් දෙකක් එනකල් ඉඳල මාරු කරගනින්.

    මේ පොන්නයට උදව්වක් කරන්න ගිහිල්ලත් ඩිස්ලයික් ගහනවා. හොඳ වැඩේ තොට. ඕක හදාගත්තත් ආයෙත් අකුණක් වදින්න ඕන ඕකට

    spit GIF

    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 11:54 AM
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    පඩිපෙල ලිෆ්ට් එකේ ගිහින් වම් පැත්තෙද
    පඩිපෙල ලිෆ්ට් එක කියන්නෙ මොන උත්තක්ද බං? ආ එස්කැලේටර් එකද?
    හරි ඒකෙ ගිහින් තව එකක් නැගපම් මිලේනියම් හරි මොකක් හරි නමක්ති බ්බෙ, කොහොම හරි එලියෙ න් එන්න පරණ පඩිපෙල ගාව, බිල්ඩිමෙන් වැල්ලවත්ත පැත්තට එලියෙන් තියෙන පඩිපෙල ලඟ මම කියන්නෙ. පොඩ්ඩක් කැරකිල බලපන් පාඩුවක් නෑ, ඩිස්ප්ලේ ගොඩ ගහල තියෙන පොඩි කඩයක්
     
    • Like
    Reactions: P Starlin

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    වැඩේ හරි පොන්නයෝ
    කැම්පේන් සල්ලි වලින් ගනින් යකෝ එකක් තොපිට ඔච්චර පුක දෙනවට හරියට ගෙවන්නෙ වත් නැද්ද
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    පඩිපෙල ලිෆ්ට් එකේ ගිහින් වම් පැත්තෙද
    මෙහෙම කරපන්, බිල්ඩිමේ උඩටම පළයන්, උඩ ගොඩක් උන්ගෙ සර්විස් සෙන්ටර් තියෙන්නෙ, ශේප් එකේ අහගෙන පහලට වරෙන්, පහළ උන් කරන්නෙත් උඩ උන්ට දීල හදාගන්න එක. එතකොට හොඳ ප්‍රයිස් තියෙන්නෙ උඩ උන් ගාව , පහළදි එකෙක් ප්‍රයිස් එකක් දුන්නොත් උඹ මොන කඩෙන් ඇහුවත් ඒ ගාණට අහු වෙන්නෙ, උන්ගෙ කමියුනිකේශන් තියෙනවා. මට වඩා අඩුවට සෙට් වේවි සමහර විට
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Display දාන්න වෙනවලු පකෝ තාත්තගේ අදුරන එකෙක් 28500 කට සෙට් කරලා දෙන්නම් කිව්වා


    Ube ammage hutta assata army eken maltibarrel gahuwe pako😂😂🤣🤣

    ube amma lapa wesige puthage payya kanna giyata anith unuth yanne na pako🤣🤣

    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 11:09 AM
    poddak bodiyawaththa kollangen ahapanko ube ammata a dawaswala damme monada kiyala
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කැම්පේන් සල්ලි වලින් ගනින් යකෝ එකක් තොපිට ඔච්චර පුක දෙනවට හරියට ගෙවන්නෙ වත් නැද්ද

    koththuwak kanna witharalu salli denne