man ekak uben ahanava uba man gena varadava hitanna epa thread ekata sambanda hindai ahanne....
obe thaththa obe nivesema thavat gehenu 5 denek tiyan ohun samaga lingikava ek unot eken obe mavage manasikatvaya kohoma ethda kiyala mata kiyanna puluvanda...?







