, පර පීඩක , ස්ව පීඩක ලිංගික ක්රියාකාරකම් සාමාන්ය ලෙස සැලකීම
හැර living together , කන්යාභාවය ගැන නොසැලකීම , පොඩි කාලේ ඉනදලම ලිංගික අද්යාපනයක් ලබාදීම වගේ දේවල් නම් සිද්ධ උනටා කමක් නැහැ කියලයි මට හිතෙන්නේ
අයියෝ සල්ලි
මල පනින්න එපා යකෝ
හැමෝටම අදහස් පලකිරීමේ අයිතිය තියනව![]()
Oya thousand talk dunnata oya liyapu ekaawath kamathi weida kiyapanko thamange gedara gaanu pita gihin enawata
Singithi talks bun
Atha kahanawata liyana ewwada koheda
Ado kohomada wena un awith kiyaddi ayyo man ube gaanita gema dunna bun e kaalema kiyaddi
Ayyo salli 
Ado ganun ganna epamenna akek rep kapala ara pons da danne neha...yako mama meka damme kage hari adasak kata hari proyojana wei kiyala ... kapapan mage rep mama baya wei![]()
Samahara harak innawa -rep deela yana
Unta juwal bun. Un hithan inne rep kapuwama apita eda weela kanna bari wenawa kiyala. Owwa ganun ganna epa bun 
අන්තිමට පාර මෑද අහවල් වඩේ කරත් කමක් නෑ ලිංගික නිදසනේ කියල ඉන්න වෙනව ඔය විදිහට ගියොත්

Na na mala panne na bunOya thousand talk dunnata oya liyapu ekaawath kamathi weida kiyapanko thamange gedara gaanu pita gihin enawata
Singithi talks bun
Atha kahanawata liyana ewwada koheda
Ado kohomada wena un awith kiyaddi ayyo man ube gaanita gema dunna bun e kaalema kiyaddi
Ayyo salli
![]()
mamanam rep higa kanne neha ban moda yakkunta meke thiyana adahasa therum ganna bari hati gon harak kaha iren para maruwenakota bath kana minis harak ......... paramaruwena thana hoyaganna baruwa dagalanawaAdo ganun ganna epaSamahara harak innawa -rep deela yana
Unta juwal bun. Un hithan inne rep kapuwama apita eda weela kanna bari wenawa kiyala. Owwa ganun ganna epa bun
![]()
අත කහනවට නෙවෙයි
ඔය අදහස් පතුරන කට්ටියට $ ලැබෙනව හොදට

අත කහනවට නෙවෙයි
ඔය අදහස් පතුරන කට්ටියට $ ලැබෙනව හොදට

Mewwata salli denawada bun![]()




ලංකාවෙ තියන ගොඩක් මානව හිමිකම් වලට අදාල NGO වලට සල්ලි පිට රටින් එනව


![]()
![]()
මේ මුල් ෆොටෝ එකේ මේ සුද්දෝ වෙනුවට ලංකාවේ වදුරෝ සෙට් එකක් හිටියනං මෙච්චර ලස්සනට තියෙයිද කීයටවත් නෑ මොකද අපේ එව්න්ගේ කිසිම සෙක්සි කියල නාමයක් නෑ ඉතින් මේ වගේ කල්චර් එකක් මේ රටට ආවම ඒක ටිකක් ගොන් වගේ වෙනවා ඒක නිසා මේක අපේ රටට කොහොමටත් ගැලපෙන් නෑ පොඩ්ඩක් රටේ වටේ ගිහින් බලන්න මිනිස්සුන්ගේ මුනවල් දිහා මේ වගේ දියුණු සංස්කෘතියකට ගැලපෙන මයින්ඩ් එකක් ඒ මිනිස්සුන්ගේ නෑ කියල දැක්කම පේනවා මේ රටට හරියන්නේ ඇත්තටම ඉස්ලාම් කල්චර් එක මෙහෙ අව්වත් සැර හින්ද කෙල්ලෝ ටික කළු වෙන්නේ නැතුව බුර්කා එහෙම අන්දවල තියාගන්නත් පුළුවන්.


ටිකක් පාරේ පලයන් එතකොට උඹට බලාගන්න පුළුවන් වෙයි ලංකාවේ කෙල්ලෝ