ලින්ක්බක්ස් වලින් මුදල් සොයමු - දෙවන කොටස (Bla

Status
Not open for further replies.

Nalindax

Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    firefox thamai use karanne.eka kohomada macho hadanne.tic mark eka danna ona mokatada?

    mulinma options gihin advance yanna .ita passe network tab eke settings yanna
    23lh940.jpg



    Ita passe manual proxi conf... tic eka dala setings tika danna...

    2pqm52h.jpg
     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    mulinma options gihin advance yanna .ita passe network tab eke settings yanna
    23lh940.jpg



    Ita passe manual proxi conf... tic eka dala setings tika danna...

    2pqm52h.jpg

    macho firefox wala settings haduwata oya tool eka (linkbucks$$$) use karanna baa,.. :no::no:
    internet explorer settings hadannai oona,.. :yes::yes:
    use karanne ADSL nam LAN settings walata, settings daanna...;);)
     

    chanaka23m

    Member
    Sep 29, 2010
    159
    8
    0
    macho man meka patan gathte iye.thawama clicks 43.man links 30k withara damma.IP ekath change wenawa.help ekak dennako
     

    chanaka23m

    Member
    Sep 29, 2010
    159
    8
    0
    macho oya tool eka use karanne internet explorer eke proxy settings, FF wala tiyana settinga wenas, ae settings use karanne FF witharai, eka nisai mama kiuwwe IE settings hadaa ganna kiyala... :):)
    LAN settings walata monawada daanna ona?
     
    Status
    Not open for further replies.