ලින්ක්බක්ස් වලින් මුදල් සොයමු - දෙවන කොටස (Bla

Status
Not open for further replies.

thilina48

Junior member
  • Jun 13, 2008
    101
    3
    18
    macho man kala tika welawakin automa internet conection eka cut wenawane ban ma modem ekak use karanawa ai dan ne nada ban kochara wela oka thiyanna onada mata avith thibune vinadi 15 ta $0.0010 ahemada hambenne????
     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    macho man kala tika welawakin automa internet conection eka cut wenawane ban ma modem ekak use karanawa ai dan ne nada ban kochara wela oka thiyanna onada mata avith thibune vinadi 15 ta $0.010

    macho internet connection eka slow nam ooka hariyatama wada karanne naa,..
    anith eka 1min walin umbe IP eka maaru wnawada kiyala balapan...
     

    cshapegt

    Well-known member
  • Apr 22, 2010
    2,775
    436
    83
    machan mama linkbucks wala register une oyava reffer karala
    harida balanta User name = dimuthuberg

    machan me link forum wala dantama oneda .....???

    machan meka unta ahu wenne naha neda links
    godak dala full day ekama run wenta danma kiyala ....

     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    machan mama linkbucks wala register une oyava reffer karala
    harida balanta User name = dimuthuberg

    machan me link forum wala dantama oneda .....???

    machan meka unta ahu wenne naha neda links
    godak dala full day ekama run wenta danma kiyala ....


    FORUMS WALA DAANA THARAMATA SAFE...

    FULL DAY DAANAWANAM LINKKS 40+ WITHARA TIYANAWANAM HONDAI,..
    IP EKA HARIYATA MAARU WENAWADA KIYALA TIKAK SARIN SARETA BALAPAN,
    MAMANAM MEKA HAMADAAMA FULL DAY RUN KARALA TIYANNE NAA MACHO,.. MAGE LIMIT EKA 3GB :(
     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    lan setting wenas karama net yanda baha ban. anyway thankz for the help. and keep it up:):):):):):)

    ehema wenna kohomada ban, SLT use wenne direct connection ekak widiyatane, LAN setting damma kiyala mokuth wenne naa, LAN settings use karanne Vidalia eka run unama vitharai.. :nerd::nerd::confused::confused:
     

    thilina48

    Junior member
  • Jun 13, 2008
    101
    3
    18
    Macho ada dawase man paya 1/2 withara thibba $0.0081 thiyanne ahemada anne natham ita wada wadida link 22 vithara damma. man samannayan kiyak dawasata ganna puluwanda?? $0.0081 kiyanne ban rupiyalakwath nena nada?? ip change wena ekath wenawa?? man check kala...
     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    Macho ada dawase man paya 1/2 withara thibba $0.0081 thiyanne ahemada anne natham ita wada wadida link 22 vithara damma. man samannayan kiyak dawasata ganna puluwanda?? $0.0081 kiyanne ban rupiyalakwath nena nada?? ip change wena ekath wenawa?? man check kala...

    macho mehemai, aththatama oya link load wenakota ewala ads tiyanawa, ads wadiwena tharamata labena gaana wadi, ad gaana theeranaya wenne link linkbucks ekata ads labena widiyatalu.. samahara welaawata eka hit ekakata labena gaana wadi, samaharavita adui, depend...

    mage eeye hits 463 kata $0.1207 tibuna...
     

    thilina48

    Junior member
  • Jun 13, 2008
    101
    3
    18
    macho apita athakota ada use karapau api hadapu link heta aniddatath mahema karanna puluwanda ekata aulak nadda??? ban natham aith aluthan hadanna onada???
     

    emeranda

    Member
    Apr 28, 2011
    14
    0
    1
    yaluwanta adara nesa kiyanna. bux site walin apa sirilankawata sally gawanna neeeee....
    mahansy wanna apaaa............
    adsence acount akakata try karanna......................mama korala anagana innaaaaaa
     

    ad.hasareli

    Well-known member
  • Mar 27, 2010
    5,264
    580
    113
    දකුනේ කොල්ලෙක්

    ඔයාලගෙ ඉන්ටර්නෙට් එක්ස්ප්ලෝරර් සෙටින්ග්ස් ටිකක් වෙනස් කරගන්න වෙනව, පහල තියන විදියට ඉන්ටර්නෙට් එක්ස්ප්ලෝරර් සෙටින්ග්ස් හදා ගන්න.

    internetoptions.jpg



    localhost.jpg



    machan mehema setting hadanna akak mage nehene.....ADSL nisada danne nehe ? akata mokakda karanne ?
     
    Status
    Not open for further replies.