net nathuwa run wenne kohomada![]()
na ban mama ahauwa ,meka dawasa pura log wela run karana oneda kiyala net log wala...natham 1hour 2 hour karata madi da kiyala
net nathuwa run wenne kohomada![]()
na ban mama ahauwa ,meka dawasa pura log wela run karana oneda kiyala net log wala...natham 1hour 2 hour karata madi da kiyala


macho man kala tika welawakin automa internet conection eka cut wenawane ban ma modem ekak use karanawa ai dan ne nada ban kochara wela oka thiyanna onada mata avith thibune vinadi 15 ta $0.010
machan mama linkbucks wala register une oyava reffer karala
harida balanta User name = dimuthuberg
machan me link forum wala dantama oneda .....???
machan meka unta ahu wenne naha neda links
godak dala full day ekama run wenta danma kiyala ....


mama step 4 eka karala mekata gihin baluwa http://tracemyip.org/. wade hari gihin nane ban sri lanka kiyala watenne.![]()
SLT nam tiyanne LAN setting thamai wenas karanna oona..
yes..![]()






lan setting wenas karama net yanda baha ban. anyway thankz for the help. and keep it up![]()




Macho ada dawase man paya 1/2 withara thibba $0.0081 thiyanne ahemada anne natham ita wada wadida link 22 vithara damma. man samannayan kiyak dawasata ganna puluwanda?? $0.0081 kiyanne ban rupiyalakwath nena nada?? ip change wena ekath wenawa?? man check kala...
macho apita athakota ada use karapau api hadapu link heta aniddatath mahema karanna puluwanda ekata aulak nadda??? ban natham aith aluthan hadanna onada???
ඔයාලගෙ ඉන්ටර්නෙට් එක්ස්ප්ලෝරර් සෙටින්ග්ස් ටිකක් වෙනස් කරගන්න වෙනව, පහල තියන විදියට ඉන්ටර්නෙට් එක්ස්ප්ලෝරර් සෙටින්ග්ස් හදා ගන්න.
![]()
![]()