ලොකු උදව්වක්, පන්ති ගාස්තු ගැන - legal advice එකක් දෙන්න .

saja

Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    Cloud Accounting Academy (Pvt) Ltd
    Address: 39 Bauddhaloka Mawatha, Colombo 00400

    Diploma In Cloud Accounting For SMEs online class


    Paul Mitchell - BBA (Hons) SHU, UK, ACMA, CGMA
    CEO
    – Cloud Accounting Academy (Pvt) Ltd

    Schedule a Meeting with me - paul.mitchell5789 (SKYPE)

    lol okata nadu danne na. u salli illana hinda uta nadu danawa kiyala baya karapan onnam. (tharajanaya kara mudal illanawa kiyala ubata nadu danna puluwan).
    uba 18 ta adunam kohomath case.

    athal ekak ganna kamathinam kunuharpen reply karapn.
    naththam paduwe hitapan.
    baya naththam okage nama dapan apitath balanna. (ube email ubata prasidda karanna neethimaya badawak na contract ekak naththam)
     

    wca

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,949
    5,290
    113
    ලීගල් ඇක්ශන් නෙමෙයි කරයි මට පකක් කියලා මේල් එකක් දාපං. කිසිම දේකට sign කරලා නැත්තං no need to worry. ISP වල දාර බිල් වලට පොලු තියන උන් ඉන්නේ. සමත මණ්ඩලයෙන්ද කොහෙද letters එහෙමත් එවනවා.
    සිරාවට බන් .
     
    • Like
    Reactions: saja

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    okata karannnapuluwan magulak na
    onna ohe paduwe hitahan.. salli denna yanna epa..
    me wage podi podi case usavi genichhcma nadukaraya policiyata kunuhabben baninne.
    aru polici giyath usavi nan yanne na..
    policiyen unath me wage kunu case ganne na...
    uu hadanne thaga dala umben salli kada ganna.
     
    • Love
    Reactions: saja

    usa_nihaal

    Well-known member
  • Aug 24, 2021
    4,717
    9,001
    113
    උස්සන්ගොඩ
    pissuda ban gewanna ona ne... pissekne uba.... uta pak gahagana kiyapan. police yanne ne okata. giyath kamak ne, uba cls yanne nene... owata laws ne lankwe.. anika contract1k sign kale nane mkth .so mkthma aulak ne
     
    • Love
    Reactions: saja

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    ඔකොටම තැන්ක්ස් මේ reply වලට 🙏

    කට්ටිය මෙහෙම දෙයක් තියේ මු ගෙදර address එක දන්නා නිසා මොකෙක් හරි එවල case අදින්න පුළුවන්, මොකෝ business කරන උන් නේ ,
    මගේ පොඩි plan එක්කක් තියේ 11 වෙනිදනේ අන්තිම දවස 12 ඉදන් new updates දෙන්නම්
     
    • Like
    Reactions: The Kingslayer