ලෝකයේ හොඳම ගමනාන්තය ලංකාව වෙලත් ඇයි බං රට දුප්පත්

laka007

Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,549
    5,778
    113
    awula patan ganne deshapaluwange saha unta chande dana ayage

    niladarin hoda nattam sudda karanna power ekak politician lata tiyanawa, eth scene eka horakamai nasthiyay nisa un tiyagena inne me wage set ekak unge weda lesi wenna. horakama gattoth uda idan yatata enakan tiyanawa

    un specialize wela tiyenne horakan karanna, eka nisa nasthi karanawa weradi decisions gannawa

    president witarak maru karala prashne wisadanna baha, udan indan yatatama sudda karanna wenawa
    දේශපාලුවො කොහොමත් එහෙමයි, උන් ගැන කතකරල වැඩක් නැ. උන්ව යවන අපියි වැරදි..
    නිදාරීන්ගෙන් ගෙන් බහුතරය ඉගෙන් ගෙන ඔයතැන්වලට යන උන්. උන් ඔවු සර් නෑ සර් කියන්න නෙමේ ඉන්න ඔනේ.
    එහෙම කොන්දක් නැත්නම් අයිවෙල වෙනරටකට යන්න ඔනේ.

    හොදම උදාහරනේ තනාපතිකාර්යලවල උන්
    සැප ගන්නව විතරනේ, මොකද මැදපෙරදිග එවයෙ විතරයි ටිකක උන්ට වැඩ තියෙන්නේ, අනිත් එවයෙ ඉන්න උන් කරන්න ඔනේ රටට දේයක් කරන්න. උන් ඉන්නේ ඒකට.
    හොරකම නවත්වනකන් මේ රටට ගොඩයන්න බැ බන්.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    දේශපාලුවො කොහොමත් එහෙමයි, උන් ගැන කතකරල වැඩක් නැ. උන්ව යවන අපියි වැරදි..
    නිදාරීන්ගෙන් ගෙන් බහුතරය ඉගෙන් ගෙන ඔයතැන්වලට යන උන්. උන් ඔවු සර් නෑ සර් කියන්න නෙමේ ඉන්න ඔනේ.
    එහෙම කොන්දක් නැත්නම් අයිවෙල වෙනරටකට යන්න ඔනේ.

    හොදම උදාහරනේ තනාපතිකාර්යලවල උන්
    සැප ගන්නව විතරනේ, මොකද මැදපෙරදිග එවයෙ විතරයි ටිකක උන්ට වැඩ තියෙන්නේ, අනිත් එවයෙ ඉන්න උන් කරන්න ඔනේ රටට දේයක් කරන්න. උන් ඉන්නේ ඒකට.
    හොරකම නවත්වනකන් මේ රටට ගොඩයන්න බැ බන්.


    ambassadors la kiyanneth politician lata kade giya ayata, e ayage relation lata dena post ekak
    ehema dana aya gihin fun ekata gihin enawa oya ratawal wala

    ehema apita ona widiyata challenge karanna baha chora politicians lata
    ehema challenge kaloth maru karala danawa, okkoma decide karanne corrupt politicians la
    niladarin ehema politician la expose kalath wedak naha minissu ayeth ara hora thakkadima path karana nisa
    kotinma kiwwoth politician la baya naha owata

    thaman survive wennath ekka politiciange widiyata mun operate wenawa
    commission politician ge indan yatata enakan ganna model ekak hadenawa
     
    • Like
    Reactions: kandahar