පපර වකා කෙකරගගා
------ Post added on Mar 16, 2024 at 9:37 PM
ඉතිං බං මේ වීඩියෝ දෙකේම කියන කතා දෙකම අත්තනේ. ඒ දෙක පරස් පරත් නැහැ.
1 වෙනි එකේ කියන්නේ ඔයා වියපෘතිය ජපානෙන් අයින් කරලා චීනෙට දෙන්නා හේතුව කොමිස් කියල. එක ඇත්ත සහ හැමෝම එක දන්නවා
2 වැනි එකේ කියන්නේ ඔයා ප්රෝජෙක්ට් එක ගැන හරියට feasibility study එකක් කරලා නැහැ කියලා. ලංකාවේ transportation engineering ගැන ඉගෙන ගන්නා හැමෝම දන්නවා ඕක ගැන හරියට feasibility study එකක් කරලා නැහැ කියලා. එකෙන් අදහස් වෙන්නේ ඕක නරකයි කියලා නෙවේ. වැඩ හොඳ විදියට කරන්න හොඳ feasibility study එකක් නැති එක ලොකු ප්රශ්නයක්
Mn kiwwe lite rail project eka gana dala thiyena video ekata meke comment ekaka. ekata reply widiyata newe mge comment eka watila tiyenneඅඩුම තරමේ විඩියෝව බැලුවේ නෑනේ.....
ජෙප්පො කියන්නේ අමු ගොන්නු
Deshiya naya restructure krna eka gana kiynawa nm ekath boru. Mkd oya video eke full eka balanna you tube gihin. Debt restructure krna eka newe krna widiya gana prashna krnneඅඩුම තරමේ විඩියෝව බැලුවේ නෑනේ.....
Mn kiwwe lite rail project eka gana dala thiyena video ekata meke comment ekaka. ekata reply widiyata newe mge comment eka watila tiyenne
ඉතිං බං මේ වීඩියෝ දෙකේම කියන කතා දෙකම අත්තනේ. ඒ දෙක පරස් පරත් නැහැ.
1 වෙනි එකේ කියන්නේ ඔයා වියපෘතිය ජපානෙන් අයින් කරලා චීනෙට දෙන්නා හේතුව කොමිස් කියල. එක ඇත්ත සහ හැමෝම එක දන්නවා
2 වැනි එකේ කියන්නේ ඔයා ප්රෝජෙක්ට් එක ගැන හරියට feasibility study එකක් කරලා නැහැ කියලා. ලංකාවේ transportation engineering ගැන ඉගෙන ගන්නා හැමෝම දන්නවා ඕක ගැන හරියට feasibility study එකක් කරලා නැහැ කියලා. එකෙන් අදහස් වෙන්නේ ඕක නරකයි කියලා නෙවේ. වැඩ හොඳ විදියට කරන්න හොඳ feasibility study එකක් නැති එක ලොකු ප්රශ්නයක්
------ Post added on Mar 17, 2024 at 9:34 AM
Deshiya naya restructure krna eka gana kiynawa nm ekath boru. Mkd oya video eke full eka balanna you tube gihin. Debt restructure krna eka newe krna widiya gana prashna krnne
------ Post added on Mar 17, 2024 at 9:36 AM