bump


fatta wedakne, adai dakke meka , godak kal unata post karala.
tks.


wade maru,eth dj player eka baanda bane,error ekak enawanee bnnnn

pm karaa..link eka pm karahanko bn,repp+++++
bump


නම කියන්න බැරි කෙනා..maxxa machan.
rep+


machang.....me software eken fading effect eke ganne puluwande?


AUDIO OUT 1K PENNAN NA.MOKADA KARANNA ONA
rep+
Patta
Rep+2![]()

+++maxxa ban
loku seen ekak wage
රෙප් ලැබුනම තමාGrate... tnx for screenshot
Pattai
rep 24h