BUMP
aiwi Member Jul 8, 2016 270 23 0 Aug 25, 2016 #22 ganna ekage acc ekata salli danna kalin transfer paper sign karan ganna ekagena valid letter ekkakut sign karaganin sakshit ekka. passe dennama bank ekata gihin umbe acc eken uge acc ekata transfer karagena slip eka dila wahane padagena gedara waren
ganna ekage acc ekata salli danna kalin transfer paper sign karan ganna ekagena valid letter ekkakut sign karaganin sakshit ekka. passe dennama bank ekata gihin umbe acc eken uge acc ekata transfer karagena slip eka dila wahane padagena gedara waren