වහනයක් බලන්න හිහින් ගානක් කතා කරගත්තායින

aiwi

Member
Jul 8, 2016
270
23
0
ganna ekage acc ekata salli danna kalin transfer paper sign karan ganna ekagena valid letter ekkakut sign karaganin sakshit ekka. passe dennama bank ekata gihin umbe acc eken uge acc ekata transfer karagena slip eka dila wahane padagena gedara waren:D:D:D