මචෝ අපි pharmacy එකින් ඇඟපත රිදෙනවට, හන්දි රිදෙනවට, කොන්ද රිදෙනවට ගිහින් ඉල්ලනවා නේද වාත පෙති / වාත කරල් දෙන්න කියල. එකේ නම දන්නවද මොකද්ද කියල? දන්න කෙනෙක් කියනවද මචෝ?
මේක නේද මචෝ pharmacy එකින් දෙන tablet එක වාත අමාරුවලට?ඩික්ලොෆිනැක්
හැමතිස්සේම පුරුද්දට බොන්න එපා. තනියෙන් හිතලා බොනවානම් තනියම වගකිම ගන්න.
one time and කලාතුරකින් ගත්තට අවුලක් නැතිවෙයි නේද මචෝ?oya illanne thunduwak nathiwa denna bari NSAID behethak. okata stroke enawa kiyala side effects wala thiyenawa. eth ithin ape undala aran bonawa.
one time and කලාතුරකින් ගත්තට අවුලක් නැතිවෙයි නේද මචෝ?
one time and කලාතුරකින් ගත්තට අවුලක් නැතිවෙයි නේද මචෝ?
muscles and joints machokoheda machan ridenne, muscles , joints, bones ?
මේ අවස්තාවේදි මුලින්ම ලේ එකක් බලන්න. Fbcmuscles and joints macho
muscles and joints macho
allergies nath nam awlak na. e unata me dawaswala thiyena bishane nisa prescription nathuwa denne na. saddeta illanna epa. oke dekak enawa. diclofenac sodium and diclofenac potassium. voltaran GSK karanne (panadol) eka aran balanna onema nam Diclofenac Na. 3.30 idan indian thiyenawa. pottasium ganna epaone time and කලාතුරකින් ගත්තට අවුලක් නැතිවෙයි නේද මචෝ?
පලයන් පොන්න හුත්තෝ යන්න පකක් කියවන්නේ නැතුව.. තෝ දොස්තර කෙනෙක්ද ගු හුත්තෝ?vitamin d issue