වාහන ගැන දන්නවනම්, සර්විස් මැනුවල් එක හොයාගන්න පුලුවන්නම්, තමන්ට පුලුවන් සර්විස් ටික ගෙදරදිම කරගනින්....අමාරු ඒවට විතරක් හොද සර්විස් එකක් හොයාගෙන ඒකෙන් කරහන්...
mama nam body wash eka gedaradi karannewash karana redi walta wahane hirena eka nam pennanna ba. henama manasika wadayak eka
මේවගේ දේවල් හරිනම් කරගන්න ඕනේ ගරාජ් එකකින්.අකමැති දේවල්,
මැකනිකල් වැඩ ගැන කිසි අතදැකීමක් නැති කොලු කුරුට්ටො, ෆිල්ටර් මාරු කරන, ඔයිල් දාන වැඩ කරන එක...
එක්කො ඔයිල් වැඩියෙන් දානව, මොකක්හරි කෑල්ලක් කඩනව වගේ වැඩ වෙනව...
අදාල ෆිල්ටර්, ඔයිල් වර්ග සර්විස් එකේ ගන්න නැති වුනාම, වාහනේ එතන දාල පයින්, ස්පෙයා පාට්ස් කඩ ගානෙ දුවන්න වෙන එක..
අඩුපාඩු ඉතුරු කරන එක,
සර්විස් එක කිවුවම අපි කියන්න ඕනෙ නෑනෙ, බ්රේක්, බෙල්ට්, ඔයිල්, කූලන්ට්, ෆිල්ටර් සේරම චෙක් වෙන්න ඕනෙනෙ...
cigarette gahanna wenama designated area ekak denna ona banmaat ekka thani rakinna giya eka cigrette ekak beela kote wisi kerela service eke oil yana kanuwa awiluna, kauda modayek ekata kerosine spray eka halala.
wali gahala bera gatte
ow chemical newey ban kostiksoda dala gahanneකෙමිකල් එක ගැහුවම පේන්ට් එක ඉවරයි..මොනා කරන්නද ඉතින්..මමනම් බලන් ඉන්නේ නැහැ.ඕන දෙයක් කරගන්න කියල උදේ දාලා වෙන කරන්න තියන වැඩක් කරගෙන හවසට ගන්නවා.
elabumps
company procedures walatane ban yannepaya 4-5k yana eka thama awula. oya welawa ganne interior clean/body wash nethuwa. monawa karanawada manda.
KIA Malabe.
hmm. unge service eka hondhai habay. ekama service advisor thama digatama assign wenne.company procedures walatane ban yanne
koheda place eka?1. කැමති ඒව
ගිය ගමන් ම වාහනෙ වැඩ පටන් ගන්න එක. ( section කීපෙකට කඩල වැඩේ වෙන්නෙ ඒ නිසා කට්ටිය ඉන්නව stand by
Service එක කරන හැටි බලන්න දෙන එක (සමහර තැන් වල බෑනෙ)
වැඩ කරන් සෙට් එක දැක්කම වැඩේ දන්නව කියල දැනෙන එක
2. අකමැති
ලොකු ලයින් දාන කට්ටිය හිටියොත්
වැඩේට සාපේක්ශව බොරුවට ලොකු වෙලාවක් ගත්තොත්. (වැඩේ නොකර)
3. පොඩ්ඩක් hi-tec බඩු ටිකක් තිබ්බ නම් වටිනව.
උදා. එක පාරක් මම injector flush කරන්න
හිතලවත් නැති දවසක මැසිම දැකල කරගත්ත.
kamathi ewa
1. Appointment eka dapu time ekema wade patan gannawa
2. Vehicle eka apita penna tianawa
3. ona deyak explain karanawa upsell karanna try karanne netiwa.
4. time eka 1-2 hrs max
5. waiting area eka hdata tianawa
akamathi ewa
1. Appointment eka dala e time ekata ganne netiwa nikn tian balan innawa
2. Samahara welawata penne neti hriyakata danawa
3. upsell karana eka (Cabin filters wiper blades hdata wada karaddith hdata tiyeddi danna oni kianawa)
4. time eka 4-6 hrs gannawa samahara welawata
5. service karala body wash karala hriyata pihidala nah water marks kannadi wala
6. vehicle eka athule valuable dewal coins wage mna hri tibboth natiwenawa
7. Api issues kiyuwata ganan ganne ne hri kiala nikan innawa
samahara waiting areas tianawa podi pack wela wage tea ekak bonnawath nah tv ekak pattarayakwath nati inna tiannewaiting area eka poddak explain karanna machan
ela ela machan
dan godak pot wala oya pen wage chinese coolant, brake oil meter obala apit awith anee wenawa coolant maru karanna, brake oil maru kranna kiyala..
epa kiwwama unta maara upset mokada ewain thama gaana kadanne.. ethakota apita lecture denna enawa safety gana..
apita ona welawata api maru karanne.. nikan boru risk ekak pennala gaana kadanna hadana eka thama penna bari..
dimo, prestige, toyota lanka, AMW wage permanent trained staff inna company arenna anik pot wala wada karanne adu padiyata job eken job ekata maaru wena dial.
un wahana gana danna labbak naha.. enisa ekko company danna naththan service eke owner ma wade karana podi service ekak hoya ganna..
wena ratawal ekka baluwama AMW unath maara aduwata wahana service karanne.. ithin eetath godak adu private service gana kumana kathaada ithin..washing area eke tamay ban inne natte wadi kal hama ekama salaryt denawa madi