වාහන ආදායම් බලපත්‍රය ගන්න, ටින් අංකය ඕනෙද..?

PHBhagya

Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,150
    3
    118,917
    113
    Gampaha
    ලඟදි ලයිසන් අලුත් කරපු අය ඉන්නවද..
    දැන් රිවනිවු ලයිසන් එක ගන්න ටින් නම්බර් ඕනෙද..?
    නම්බර් එක විතරක් ඇතිද, සහතිකේ ඕනෙ නෑනෙ..?
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,150
    3
    118,917
    113
    Gampaha
    Aluth karanna illanne na. Renewed about 2 weeks back
    ලඟදි ලයිසන් අලුත් කරපු අය ඉන්නවද..
    දැන් රිවනිවු ලයිසන් එක ගන්න ටින් නම්බර් ඕනෙද..?
    නම්බර් එක විතරක් ඇතිද, සහතිකේ ඕනෙ නෑනෙ..?


    ජෙප්පො ලැට් එකේ දොර ඇරගන්නත් ටින් එක ඕනෙ කියල කියන්නෙ.


    may wala gatha illuwe na. habi nic number eka gatha.

    February gatta one une naha.

    ටින් අන්කේ අරගනින්, දැන් ඔන්ලයින් බලාගන්න පුළුවන්.

    මැයිවල ගත්තා ඕන උනේ නෑ NIC එක තමයි ගත්තේ

    August wala gatta. illuwe ne.
    ස්තූතියි සැමට..
    මාවත් ක්වොට් වෙලා ගණං ගන්න එපා...

    ටින් අංකෙකට ඔටෝමැටිකලි රෙජිස්ටර් වෙලා මාවත්..😅
    අද බැලුවෙ ඒක..
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    ඔක්කම සම්බන්ද කොරන් යන්නේ උබලට බේරෙන්න බෑ අනුරගේ බදු දැලෙන් . ඇති හැකි නැත්තට නැති කරලා මරලා දානව .අපි ඔක්කම එකයි එක අම්මගේ දරුවෝ
     
    • Like
    • Sad
    Reactions: PHBhagya and NRTG

    cha_sl

    Well-known member
  • Dec 2, 2007
    4,071
    55
    48
    44
    Colombo
    මම ඔන්ලයින් සිස්ටම් එකෙන් ගෙවීම කළා. ඒත් සිස්ටම් එකේ අවුලක් නිසා renewal එක process වෙලා නැහැ.
    919ට කතා කළාම කිව්වේ ගෙවපු සල්ලි දවස් 14ක් ඇතුළත card එකට refund වෙනවා කියලා. එතකන් සල්ලිත් නැහැ, licence එකත් නැහැ. දැන් ඉතින් ළඟම Divisional Secretariat එකට ගිහින් renewal එක කරගන්න වෙලා.
     
    • Like
    • Wow
    Reactions: PHBhagya and NRTG

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,851
    2,683
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    මම ඔන්ලයින් සිස්ටම් එකෙන් ගෙවීම කළා. ඒත් සිස්ටම් එකේ අවුලක් නිසා renewal එක process වෙලා නැහැ.
    919ට කතා කළාම කිව්වේ ගෙවපු සල්ලි දවස් 14ක් ඇතුළත card එකට refund වෙනවා කියලා. එතකන් සල්ලිත් නැහැ, licence එකත් නැහැ. දැන් ඉතින් ළඟම Divisional Secretariat එකට ගිහින් renewal එක කරගන්න වෙලා.
    Online pay karana website eka yatin daala thiyenava neda avulak thiyenava kiyala?
     
    • Like
    • Wow
    Reactions: PHBhagya and NRTG