වැටිච්ච අය්ෆෝන් 5 එකක් අහු උනා (දීසේබල්ඩ්)

LKS007

Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    වැටිච්ච අය්ෆෝන් 5 එකක් අහු උනා (දීසේබල්ඩ්)

    මචන් පටියකදී වැටිච්චි අය්ෆෝන් එකක් අහුවෙලා අපේ යාලුවෙක්ට
    ඉතින් මචන් මේකේ වැටෙනවා ෆෝන් ඉස දීසේබල්ඩ් කියල මේක හදාගන්න විදියක් නැතිද



     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    උබ ඔසී නේද? ඕක එක්කෝ ලන්කාවට හරි ඉන්දියාවට හරි යවපන්. නැත්තම් අයිතිකාරයා හොයලා දිඉපන්. ඉල්ලන් ටින්කිරි ගා ගන්න එපා ඔය වගේ රටවල අනුන්ගේ ෆෝන් අන්ලොක් කරන්න ගිහින්.
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    aithi karayata diyan machan loku pinak ubata jathi jathith 4n ekak hari monawa hari nathi wunahama dukak danenna ea de thamanta wenna ona uba ek ela kollek nam eka diyan bro
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    සුවර්ද බන් යාලුවෙකුට උනේ කියල ? :P යාලුවෙකුටනම් අන්ලොක් කරන්න හෙල්ප් නොදී ඕක අයිති කාරයට දෙන්න කියන්න පව් වැඩ නොකර :)
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    denawa tama machan man hoyagattanan

    mata meka unlock karana widiyay ahuwe magen


    mata awlk na ban

    :lol:



    man oya paw wada krnnena

    මචන්, ලගම තියන ඇපල් සර්විස් පොයින්ට් එකට දිඉපන්. දිඉලා කියපන් නැති උන එකක්, අයිතිකාරයා හොයලා දෙන්න කියලා. උන් ක්ලවුඩ් අකවුන්ට් එකෙන් හොයනවා.. ඔව්නර් කන්ටක්ට් කරලා දෙනවා
     

    Henry L

    Member
    Jan 10, 2010
    25,388
    916
    0
    Victoria, Australia
    case 3k mata hithenawa meeta wada athi

    technically oka stolen goods walata watenne.

    unclock karanna yana thana ekaa boho durata ownership eka pennanna kiyai.uta saka hithunoth u nokiyama report karai.kaloth sorry thma.nathnan awulak na risk ekak ithin

    anika oka icould eken hoyanna widiyak thiyenawa unlock karapu gaman eken mattu wenna puluwan apple users la sahena inna nisa anith brands wage newe

    oya mukuth nathuwa kohen hari mona widiyakin hari leak unoth stolen property ekak laga thaba gatta kiyala kela wenawa

    lankawe wage pare aine communication wala un neme ne ban owa unlock karanne.anika 200$ wath yai unlock karanna
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    case 3k mata hithenawa meeta wada athi

    technically oka stolen goods walata watenne.

    unclock karanna yana thana ekaa boho durata ownership eka pennanna kiyai.uta saka hithunoth u nokiyama report karai.kaloth sorry thma.nathnan awulak na risk ekak ithin

    anika oka icould eken hoyanna widiyak thiyenawa unlock karapu gaman eken mattu wenna puluwan apple users la sahena inna nisa anith brands wage newe

    oya mukuth nathuwa kohen hari mona widiyakin hari leak unoth stolen property ekak laga thaba gatta kiyala kela wenawa

    lankawe wage pare aine communication wala un neme ne ban owa unlock karanne.anika 200$ wath yai unlock karanna

    oka boho durata dan blacklist wela aththe. Canada wala nam stolen phone ekak kaalayak giyaama imei eka blacklist karanawa. ethakota kisima network ekakata connect wenne na. mona sim dammath report wenawa.