wettumakada paththa thanikara hambayo neda.






මේ හුකන ආන්ඩුව තිබ්බොත් වෑඩිකල් නොගිහින් සිංහල බහුතරයක් ඉන්න ගමක් හොයාගන්න බෑරිවෙයි, රටේම සුලුතරය සින්හල වෙලා අල් ශ්රී ලන්කාහ් වෙයි. පබයෙක් ජනාදිපති වෙච්ච රටකට මොන සෙතක් ද. ජනවාරි 8 වෙනිදා මුලු නෑගෙනහිරම හම්බයෝ පාරෙ කිරිබත් ඉව්වා. ඔය සහජීවනේ කතා කරන රට ලෝකේ දෑකලා නෑති පොන්න වේසිගේ පුතාල පොඩ්ඩක් නෑගෙනහිර පෑත්තට ගිහින් බලපන් හයියෙන් සින්හලෙන් කතා කරන්නවත් පුලුවන්ද කියලා...
කමක් නෑ මහින්ද පෑරදුවානේ.






ponsiyek rep kapala.
වැඩිම සිංහල ප්රතිශතයක්... 04-04-2016 08:21 AM ai meegamuwa thiyenne lankawe neweida ? me ratey onama purawasiyekuta onama thanaka inna aythiyak thiyenawa

පොන්නයෙක්ට රිදිලා.
බලන් හිටපන් හැම එකාම හැම තැනම ගෙවලුයි පල්ලියි අටෝගෙන තොපිට අරිනකන්.
වැඩිම සිංහල ප්රතිශතයක්... 04-04-2016 08:15 AM ithin ? umba dan kiyanne muslim aya eka thanakata kotu wela inna one kiyalada. me ratey purawasiyekuta ratey onama thanaka inna aithiyak thiyenawa![]()
ponsiyek rep kapala.
වැඩිම සිංහල ප්රතිශතයක්... 04-04-2016 08:21 AM ai meegamuwa thiyenne lankawe neweida ? me ratey onama purawasiyekuta onama thanaka inna aythiyak thiyenawa
ponsiyek rep kapala.
වැඩිම සිංහල ප්රතිශතයක්... 04-04-2016 08:21 AM ai meegamuwa thiyenne lankawe neweida ? me ratey onama purawasiyekuta onama thanaka inna aythiyak thiyenawa
වැඩිම සිංහල ප්රතිශතයක්... 04-04-2016 08:12 AM me rate onama purawasiyekuta onama thanaka kadayak open karanna aithiyak thiyenawa. umba kohamada ewa nawaththanne ? umbada me rata palanaya karanne ?![]()
මගෙත් කපලා ...![]()

මෙහෙමයි ඉතිං, තම්බියෝ එන්න එන්න උන්ගේ පරම්පරාව වැඩි කරනවා..
ඉතිං උන් ලංකාව පුරාම ව්යාප්ත වෙන එක අරුමයක් නෙවි..
මේකට ආණ්ඩුවට බැනල වැඩක් නෑ. මොකද කිව්වොත් රටක් නියෝජනය කරන ආණ්ඩුවකට, ආණ්ඩුවක් වශයෙන් එක ජාතියක් විශේෂ කරන්න බෑ..
හැම ජාතියකටම කරන සැලකිලි සමානව කරන්න වෙනවා..
මොන කයිවාරු ගැහුවත් හැම ආණ්ඩුවම ඔය සමානාත්මතාව කරනවා. එහෙම නැතුව දේශපාලන ව්යාපාරය කරන්න අමාරුයි..
තම්බියා ළමයි 10-15 හැදුව කියලා හැමෝටම එහෙම කරන්න අමාරුයි ගැටලුව තියෙන්නේ එතනයි..
ආණ්ඩුවකට කල හැකි එකම දේ පවුලකට සිටිය හැකි දරුවන් පරමාණය සීමා කිරීම වගේ දේවල් තමයි..


මිනිස්සුන්ට පුළුවන් උන්ගේ නිෂ්පාදන,බඩු නොගෙන ඉන්න.
95% විතර උන් වෙළදාමෙන් ජීවත් වෙන නිසා එහෙම වුනොත් ඔය පැතිරීම අඩු කරගන්න පුළුවන්.
අනිවාර්යෙන්ම!
එක එක සංවිධාන හදාගෙන ගහමරාගන්න වෙලාවේ, ජාතියක් විදියට කරන්න පුළුවන් හොදම දේ උන්ගේ වෙළඳාමට හවුල් නොවී ඉන්න එක..
තම්බියා දාන trick එකකත් එක තමා ඌ සිංහලයත් එක්ක මරාගන්න එනව අඩුයි.. හොදට කතාබහ කරනවා.. හැබැයි කිසි උදව්වක් කරන්නේ නෑ..
නමුත් අපිට එච්චර පහලට වැටෙන්න බෑ.. ඒ නිසා අපි මනුස්සයෙක් විදියට ඕන එකෙක්ට උදව් කරමු.. නමුත් ආරථිකමය වාසි සිංහලයට දෙමු..
අනිත් කාරණේ තමයි ඕනම රටක් අතුලේ ජාතිවාදය තියෙන්න ඕනේ සීතල යුද්ධයක් විදියට මිසක්, කැති පොලු අමෝරාගෙන මේක අපේ රට.. මේක අපේ රට.. කිය කියා කැගහ ගහ ගහමරාගනීමක් නෙවේ..
මගේ පෞද්ගලික මතය නම්, සීතල යුද්ධයක් ඇතිවෙන්න නං ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප වල ලොකු පෙරලියක් වෙන්න ඕන කියන එකයි..
කොහොම උනත් මෙතන ලොකු ගැටළුවක් තියනව..
කවදාහරි මේ ගැටලුවට හරියට මුහුණදෙන්න වෙන්නේ අපිට නෙවේ..
අපේ දරුවන්ට!
සිංහලයන්ට තියෙන එකම රට ලංකාව විතරයි කියල නිතරම සිහියට එනව නං ජාතියක් විදියට ඕනෙම සිංහලයෙක් නැගිටීවි..

මිනුවන්ගොඩ හම්බයො කියන්නේ මචන් වැහ වැහැලා ටවුමෙ කඩ 80%ත් වඩා හම්බයො...හැබැයි ලොකු ලයින් නන් මට සෙට් වෙලා නෑ...

ඔව්.
තිහාරිය අවට town වෙන නිට්ටඹුව,වේයන්ගොඩ,කලගෙඩිහේන ටත් දැන් පැතිරිලා
රාගම පැත්තේ නම් ගොඩක් අඩුයි.
මිනුවන්ගොඩ ටවුමත් දැන් ගන්න දෙයක් නැ.
සීදුවේ ඉදන් පුත්තලම කෙලොර වෙනකන් ඉතින් හම්බ වාසස්ථාන.
ගොඩක්ම නෝටිස් කරපු දෙයක් තමා උන්ගේ කඩවල් වලට යන්නේ ගොඩක් christian අය.![]()