වැඩිම සිංහල ප්‍රතිශතයක් ඉන්න නගරය?

KDH

Well-known member
  • Jul 4, 2014
    18,475
    8,658
    113
    රූකඩ රාජ්ජේ
    මේ හුකන ආන්ඩුව තිබ්බොත් වෑඩිකල් නොගිහින් සිංහල බහුතරයක් ඉන්න ගමක් හොයාගන්න බෑරිවෙයි, රටේම සුලුතරය සින්හල වෙලා අල් ශ්‍රී ලන්කාහ් වෙයි. පබයෙක් ජනාදිපති වෙච්ච රටකට මොන සෙතක් ද. ජනවාරි 8 වෙනිදා මුලු නෑගෙනහිරම හම්බයෝ පාරෙ කිරිබත් ඉව්වා. ඔය සහජීවනේ කතා කරන රට ලෝකේ දෑකලා නෑති පොන්න වේසිගේ පුතාල පොඩ්ඩක් නෑගෙනහිර පෑත්තට ගිහින් බලපන් හයියෙන් සින්හලෙන් කතා කරන්නවත් පුලුවන්ද කියලා...

    කමක් නෑ මහින්ද පෑරදුවානේ.



    කතාකරලා වැඩක් නෑ

    :no::no::no::no::no::no:

     
    • Like
    Reactions: pizzu puza

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    reputation_neg.gif
    වැඩිම සිංහල ප්‍රතිශතයක්... 04-04-2016 08:12 AM me rate onama purawasiyekuta onama thanaka kadayak open karanna aithiyak thiyenawa. umba kohamada ewa nawaththanne ? umbada me rata palanaya karanne ?
     
    • Like
    Reactions: Ysa Karu

    Vandey

    Well-known member
  • Aug 9, 2014
    3,013
    1,622
    113
    මෝඩ සින්හලයා සහජීවනේ ඔලුව උඩ තියාගෙන, බොදු බල සේනාවට බෑන බෑන ඉදපල්ලා... තව ටික කාලෙකින් තොපිට වදින්න පන්සලක් වත් නෑතිවෙයි. තොපෙ ලමයින්ගේ උප්පෑන්න සහතික වලට දාන්න සින්හල කියල්ල ජාතියක් බෞද්ද කියලා ආගමක් නෑතිවෙයි.
     
    • Like
    Reactions: pizzu puza and MNV

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    පොන්නයෙක්ට රිදිලා.
    බලන් හිටපන් හැම එකාම හැම තැනම ගෙවලුයි පල්ලියි අටෝගෙන තොපිට අරිනකන්.

    reputation_neg.gif
    වැඩිම සිංහල ප්‍රතිශතයක්... 04-04-2016 08:15 AM ithin ? umba dan kiyanne muslim aya eka thanakata kotu wela inna one kiyalada. me ratey purawasiyekuta ratey onama thanaka inna aithiyak thiyenawa


    මගෙත් කපල බන්...

    ඔන්න උබට මම දුන්න +REP

     
    • Like
    Reactions: MNV and pizzu puza

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    ponsiyek rep kapala.

    වැඩිම සිංහල ප්‍රතිශතයක්... 04-04-2016 08:21 AM ai meegamuwa thiyenne lankawe neweida ? me ratey onama purawasiyekuta onama thanaka inna aythiyak thiyenawa


    මගෙත් කපල බන්...

    ඔන්න උබට මම දුන්න +REP

     

    Naradapathum

    Well-known member
  • Feb 7, 2012
    4,021
    1,107
    113
    වැල ගහේ
    මෙහෙමයි ඉතිං, තම්බියෝ එන්න එන්න උන්ගේ පරම්පරාව වැඩි කරනවා..
    ඉතිං උන් ලංකාව පුරාම ව්‍යාප්ත වෙන එක අරුමයක් නෙවි..
    මේකට ආණ්ඩුවට බැනල වැඩක් නෑ. මොකද කිව්වොත් රටක් නියෝජනය කරන ආණ්ඩුවකට, ආණ්ඩුවක් වශයෙන් එක ජාතියක් විශේෂ කරන්න බෑ..
    හැම ජාතියකටම කරන සැලකිලි සමානව කරන්න වෙනවා..
    මොන කයිවාරු ගැහුවත් හැම ආණ්ඩුවම ඔය සමානාත්මතාව කරනවා. එහෙම නැතුව දේශපාලන ව්‍යාපාරය කරන්න අමාරුයි..
    තම්බියා ළමයි 10-15 හැදුව කියලා හැමෝටම එහෙම කරන්න අමාරුයි ගැටලුව තියෙන්නේ එතනයි..
    ආණ්ඩුවකට කල හැකි එකම දේ පවුලකට සිටිය හැකි දරුවන් පරමාණය සීමා කිරීම වගේ දේවල් තමයි..
     

    MNV

    Member
    Nov 1, 2012
    4,237
    327
    0
    192.168.1.15
    ponsiyek rep kapala.

    වැඩිම සිංහල ප්‍රතිශතයක්... 04-04-2016 08:21 AM ai meegamuwa thiyenne lankawe neweida ? me ratey onama purawasiyekuta onama thanaka inna aythiyak thiyenawa

    reputation_neg.gif
    වැඩිම සිංහල ප්‍රතිශතයක්... 04-04-2016 08:12 AM me rate onama purawasiyekuta onama thanaka kadayak open karanna aithiyak thiyenawa. umba kohamada ewa nawaththanne ? umbada me rata palanaya karanne ?

    මගෙත් කපලා ...:lol:

    ඔන්න මන් උඹල ඔක්කොටම රේප් දුන්න:)


    මෙහෙමයි ඉතිං, තම්බියෝ එන්න එන්න උන්ගේ පරම්පරාව වැඩි කරනවා..
    ඉතිං උන් ලංකාව පුරාම ව්‍යාප්ත වෙන එක අරුමයක් නෙවි..
    මේකට ආණ්ඩුවට බැනල වැඩක් නෑ. මොකද කිව්වොත් රටක් නියෝජනය කරන ආණ්ඩුවකට, ආණ්ඩුවක් වශයෙන් එක ජාතියක් විශේෂ කරන්න බෑ..
    හැම ජාතියකටම කරන සැලකිලි සමානව කරන්න වෙනවා..
    මොන කයිවාරු ගැහුවත් හැම ආණ්ඩුවම ඔය සමානාත්මතාව කරනවා. එහෙම නැතුව දේශපාලන ව්‍යාපාරය කරන්න අමාරුයි..
    තම්බියා ළමයි 10-15 හැදුව කියලා හැමෝටම එහෙම කරන්න අමාරුයි ගැටලුව තියෙන්නේ එතනයි..
    ආණ්ඩුවකට කල හැකි එකම දේ පවුලකට සිටිය හැකි දරුවන් පරමාණය සීමා කිරීම වගේ දේවල් තමයි..

    මිනිස්සුන්ට පුළුවන් උන්ගේ නිෂ්පාදන,බඩු නොගෙන ඉන්න.
    95% විතර උන් වෙළදාමෙන් ජීවත් වෙන නිසා එහෙම වුනොත් ඔය පැතිරීම අඩු කරගන්න පුළුවන්.
     
    • Like
    Reactions: pizzu puza

    sri D

    Member
    Feb 2, 2016
    5,843
    765
    0
    university
    reputation_neg.gif
    වැඩිම සිංහල ප්‍රතිශතයක්... 04-04-2016 08:20 AM ai muslim aya hitiyaka umbe angen kaallak nathia wenawada ? me ratey onama purawasiyekuta onama thanaka inna ayithiyak thiyenawa

    matat wede deela .. Hamogema rep kapanne ekek wage...:yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: MNV and Ysa Karu

    Naradapathum

    Well-known member
  • Feb 7, 2012
    4,021
    1,107
    113
    වැල ගහේ

    මිනිස්සුන්ට පුළුවන් උන්ගේ නිෂ්පාදන,බඩු නොගෙන ඉන්න.
    95% විතර උන් වෙළදාමෙන් ජීවත් වෙන නිසා එහෙම වුනොත් ඔය පැතිරීම අඩු කරගන්න පුළුවන්.

    අනිවාර්යෙන්ම!
    එක එක සංවිධාන හදාගෙන ගහමරාගන්න වෙලාවේ, ජාතියක් විදියට කරන්න පුළුවන් හොදම දේ උන්ගේ වෙළඳාමට හවුල් නොවී ඉන්න එක..
    තම්බියා දාන trick එකකත් එක තමා ඌ සිංහලයත් එක්ක මරාගන්න එනව අඩුයි.. හොදට කතාබහ කරනවා.. හැබැයි කිසි උදව්වක් කරන්නේ නෑ..

    නමුත් අපිට එච්චර පහලට වැටෙන්න බෑ.. ඒ නිසා අපි මනුස්සයෙක් විදියට ඕන එකෙක්ට උදව් කරමු.. නමුත් ආරථිකමය වාසි සිංහලයට දෙමු..

    අනිත් කාරණේ තමයි ඕනම රටක් අතුලේ ජාතිවාදය තියෙන්න ඕනේ සීතල යුද්ධයක් විදියට මිසක්, කැති පොලු අමෝරාගෙන මේක අපේ රට.. මේක අපේ රට.. කිය කියා කැගහ ගහ ගහමරාගනීමක් නෙවේ..

    මගේ පෞද්ගලික මතය නම්, සීතල යුද්ධයක් ඇතිවෙන්න නං ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප වල ලොකු පෙරලියක් වෙන්න ඕන කියන එකයි..

    කොහොම උනත් මෙතන ලොකු ගැටළුවක් තියනව..
    කවදාහරි මේ ගැටලුවට හරියට මුහුණදෙන්න වෙන්නේ අපිට නෙවේ..
    අපේ දරුවන්ට!

    සිංහලයන්ට තියෙන එකම රට ලංකාව විතරයි කියල නිතරම සිහියට එනව නං ජාතියක් විදියට ඕනෙම සිංහලයෙක් නැගිටීවි..
     
    • Like
    Reactions: pizzu puza

    pizzu puza

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    අනිවාර්යෙන්ම!
    එක එක සංවිධාන හදාගෙන ගහමරාගන්න වෙලාවේ, ජාතියක් විදියට කරන්න පුළුවන් හොදම දේ උන්ගේ වෙළඳාමට හවුල් නොවී ඉන්න එක..
    තම්බියා දාන trick එකකත් එක තමා ඌ සිංහලයත් එක්ක මරාගන්න එනව අඩුයි.. හොදට කතාබහ කරනවා.. හැබැයි කිසි උදව්වක් කරන්නේ නෑ..

    නමුත් අපිට එච්චර පහලට වැටෙන්න බෑ.. ඒ නිසා අපි මනුස්සයෙක් විදියට ඕන එකෙක්ට උදව් කරමු.. නමුත් ආරථිකමය වාසි සිංහලයට දෙමු..

    අනිත් කාරණේ තමයි ඕනම රටක් අතුලේ ජාතිවාදය තියෙන්න ඕනේ සීතල යුද්ධයක් විදියට මිසක්, කැති පොලු අමෝරාගෙන මේක අපේ රට.. මේක අපේ රට.. කිය කියා කැගහ ගහ ගහමරාගනීමක් නෙවේ..

    මගේ පෞද්ගලික මතය නම්, සීතල යුද්ධයක් ඇතිවෙන්න නං ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප වල ලොකු පෙරලියක් වෙන්න ඕන කියන එකයි..

    කොහොම උනත් මෙතන ලොකු ගැටළුවක් තියනව..
    කවදාහරි මේ ගැටලුවට හරියට මුහුණදෙන්න වෙන්නේ අපිට නෙවේ..
    අපේ දරුවන්ට!

    සිංහලයන්ට තියෙන එකම රට ලංකාව විතරයි කියල නිතරම සිහියට එනව නං ජාතියක් විදියට ඕනෙම සිංහලයෙක් නැගිටීවි..

    aniwa machan :cool:
     

    pizzu puza

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    මිනුවන්ගොඩ හම්බයො කියන්නේ මචන් වැහ වැහැලා ටවුමෙ කඩ 80%ත් වඩා හම්බයො...හැබැයි ලොකු ලයින් නන් මට සෙට් වෙලා නෑ...


    mama sirawata hithan hitiye minuwangoda honda sinhala paththak kiyala :(
     

    pizzu puza

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    ඔව්.
    තිහාරිය අවට town වෙන නිට්ටඹුව,වේයන්ගොඩ,කලගෙඩිහේන ටත් දැන් පැතිරිලා:sorry:
    රාගම පැත්තේ නම් ගොඩක් අඩුයි.
    මිනුවන්ගොඩ ටවුමත් දැන් ගන්න දෙයක් නැ.
    සීදුවේ ඉදන් පුත්තලම කෙලොර වෙනකන් ඉතින් හම්බ වාසස්ථාන.
    ගොඩක්ම නෝටිස් කරපු දෙයක් තමා උන්ගේ කඩවල් වලට යන්නේ ගොඩක් christian අය.:sorry:

    kelinma beruwala indan mannaramatama wage ban.