උඹ ත්රේඩ් එකක් දාලා මෝඩ වැඩක් කරගත්තෙ.. උඹට හෙට වැලන්ටයින් නෙමෙයි කෙල්ලවත් එපා වෙන්න ඉඩ තියෙනවා..



eth ada kale gaanunta owath amathaka wenawa 

ඒකිගේ ඒ හීනෙ මේ වලන්ටයින් දවසෙ හැබෑ වෙන්න එකක් අරන් දීපන් බන් ඒක තමයි ආදරය කියන්නෙ 
අද රෑට හැම කොල්ලෙක්ම කෙල්ලට අරින කොට උඹෙ කෙල්ල උඹට අරියි 

අඩ්ඩ්ඩේ උබට විතරයි වැඩේ තේරුනේ.... මම හිතුවෙ බං වැලාගෙ දවසට මාගේ පිවිතුරු නිර්මල පස්චාත් ප්රදේශය කෙල්ලට දෙන්න. ..වන් ඇන්ඩ් ඔන්ලි චාන්ස් එකක් විදියට... කෙල්ලට අරෙගෙම ආසාවක් ඇවිත් තිබ්බ බව බොලා දන්නවනෙඋඹෙන් කෙල්ල strapon dildo එකක් හෙන ආසාවෙන් ඉල්ලුව නේදඒකිගේ ඒ හීනෙ මේ වලන්ටයින් දවසෙ හැබෑ වෙන්න එකක් අරන් දීපන් බන් ඒක තමයි ආදරය කියන්නෙ
අද රෑට හැම කොල්ලෙක්ම කෙල්ලට අරින කොට උඹෙ කෙල්ල උඹට අරියි
![]()
අඩ්ඩ්ඩේ උබට විතරයි වැඩේ තේරුනේ.... මම හිතුවෙ බං වැලාගෙ දවසට මාගේ පිවිතුරු නිර්මල පස්චාත් ප්රදේශය කෙල්ලට දෙන්න. ..වන් ඇන්ඩ් ඔන්ලි චාන්ස් එකක් විදියට... කෙල්ලට අරෙගෙම ආසාවක් ඇවිත් තිබ්බ බව බොලා දන්නවනෙ







දැන් උබට බොක දාද්දි තටමන්න දෙයක් නැතුව ඇති නේද බන් .බොකක් සෙට් වෙන්න කියල දැනෙද්දීම හාල් සේරුවක විතර බෙට්ටක් බිමට වැටිලා උබටම පැගෙනවත් ඇති නේද බන්
ඊයා ඔයි.......





valentine sami thuma kiyanne ube kawda ban ??? ane gono ekita awanka manussayek wela ekige adu padu ishta karala thamnge pirimi kamath rakagena lassana relationship ekak aragena palayan. tv wala pennana hama buttama (h) karanna yanne nathuwa. ganu kohomath wichchuurana walata asay eka budu hamuduruwoth deshana kara.eka ganu gathiya. ane manda.wasanawata mage kella magen hamaparama ahanawa oyata valentine ekata magen thaggak oneda rattaran kiala
man epa kiwwama ekima kianawa " ehenan api e sallith ekathu karala oyage watch eka gamu kiala. man denna haduwath eki ganne na. anna machan adahanna watina kello. ubata ithin uthuranna salli tiyenawa nam oni buttak koraganin. machan aththa adare penne saha thiyenne valentine kiyana butte nemeyi. apita mokuth nathuwa asarana una data kagen hari apita mokak hari hithata danena deyak labenawa nam anna eka thamay adaraya kiyanne 
