වැස්සත් එක්ක මේ දවස් ටිකේ mood එක අව්ල් වගේ නැද්ද

Himazharin

Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,340
    4,786
    113
    Mind Palace
    මේ ටිකේ කිසි energy එකක් නෑ වැඩක් කරන්න හිතෙන්නෙත් නෑ කරන වැඩක් හරියට කරගන්නත් බෑ progress එක බැහැලා තියෙන්නෙ හොදටම,තරහා යනවා සෑහෙන්න,කලකිරීමක් හැමවෙලේම දැනෙනවා,මට විතරද මේ අව්ල තියෙන්නෙ
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    මේ ටිකේ කිසි energy එකක් නෑ වැඩක් කරන්න හිතෙන්නෙත් නෑ කරන වැඩක් හරියට කරගන්නත් බෑ progress එක බැහැලා තියෙන්නෙ හොදටම,තරහා යනවා සෑහෙන්න,කලකිරීමක් හැමවෙලේම දැනෙනවා,මට විතරද මේ අව්ල තියෙන්නෙ

    Exta aluth kolloa palenna hukanawa athi neh 🤭 🤭
     

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,340
    4,786
    113
    Mind Palace
    Exta aluth kolloa palenna hukanawa athi neh 🤭 🤭
    so who cares?😂
    උදේට ඇහෙරෙන්න අමාරුයි. නිදිමත වැඩියි. හවසට එහෙම නින්ද යන්න එනවා.
    කවදාවත් නැතුව නින්දා යනවා වාහන වල යද්දි එහෙම කීප පාරක්ම වදින්න ගියා හොදම එකෙන්
    වැස්ස අදාල නැ

    උබ ඩිප්‍රෙස් වෙල ඉන්නෙ, එකට හෙතු හොයල දෙයක් කරපන්
    ජීවිතේ data clear කරලා relaunch කරන්න තියනවා නම් කියලා හිතෙනවා
    Mata anikk patta. Ara rasne kale thama patta depress wela hitye.
    Me nala eddi dadiya...
    Sahenna thrahath yanwa.. E kale

    Dn hari... :love:
    Mama komath kamthi dark, rainy and cold vibe ekata.
    matath rasneta tharaha yana seen eka thiyawana but mata dan thaniwela wage feeling ekak thiyenne
     
    • Like
    Reactions: Aki992 and NRTG

    MINT_51

    Well-known member
  • Jan 26, 2016
    696
    1,095
    93
    මං නම් වැස්සට කැමති.
    කාල බීල ගේ ඇතුලට වෙලා වැඩක් කරගෙන පාඩුවෙ ඉන්න තියෙන්නෙ.
    රස්නෙ දවස් වලට වඩා productive.

    සැ. යු. කෑම order කල යුතුයි.
     
    • Love
    Reactions: NRTG and rumesh.fbi

    rumesh.fbi

    Well-known member
  • May 31, 2009
    3,056
    4,835
    113
    Mata anikk patta. Ara rasne kale thama patta depress wela hitye.
    Me nala eddi dadiya...
    Sahenna thrahath yanwa.. E kale

    Dn hari... :love:
    Mama komath kamthi dark, rainy and cold vibe ekata.
    Ado same here
    එහෙම නැහැ වැස්සත් එක්ක පට්ටම චිල් එකක් ආවා. රස්නේ දවස්වල නම් එපා වෙලා හිටියේ
    My type
    මං නම් වැස්සට කැමති.
    කාල බීල ගේ ඇතුලට වෙලා වැඩක් කරගෙන පාඩුවෙ ඉන්න තියෙන්නෙ.
    රස්නෙ දවස් වලට වඩා productive.

    සැ. යු. කෑම order කල යුතුයි.
    Sirawatama
     
    • Love
    • Like
    Reactions: NRTG and Himazharin