මගෙ ජීවිතෙ මොක උනත් තොට මොකද &න්නයො,තො මගෙ ගෑනිද ???දැන් කියුවනෙ එක සැරයක් කොල්ලො ගහන් නැ කියල,බල්ල වගේ පස්සෙන් එනව,පොනිලටම අල්ලගෙන හිටපන්,
![]()
බොරුවෙන් වංචාවෙන් ජීවත් වෙන උඹේ මුළු ජීවිතේම බොරුවක් නේද බන්
මගෙ ජීවිතෙ මොක උනත් තොට මොකද &න්නයො,තො මගෙ ගෑනිද ???දැන් කියුවනෙ එක සැරයක් කොල්ලො ගහන් නැ කියල,බල්ල වගේ පස්සෙන් එනව,පොනිලටම අල්ලගෙන හිටපන්,
![]()
සිරාවට ඇයි නිදහස් පක්ශෙ කියන්ඩද බෑනෙ , ඉතින් පක්ශයක් නැ.
ජෙප්පන්ගෙ තියෙන්නෙ බොරුව බන් ඒක හින්ද බැ,![]()


ජීවිතයම බොරුවක් බව පසක් වූ අපේ කාලයේ වහලෙකුගේ උපරිම වේදනාවක සලකුණු..!!!![]()
බොරුවෙන් වංචාවෙන් ජීවත් වෙන උඹේ මුළු ජීවිතේම බොරුවක් නේද බන්



දැන් කියුවනෙ එක සැරයක් කොල්ලො ගහන් නැ කියල,බල්ල වගේ පස්සෙන් එනව,පොනිලටම අල්ලගෙන හිටපන්,

anika biwuwa eka neme awula biwuwanam wahana elawana ekayi awula.....hoyala balanna oni mu bilada elewuwe kiyalaමගෙ ජීවිතෙ මොක උනත් තොට මොකද &න්නයො,තො මගෙ ගෑනිද ???දැන් කියුවනෙ එක සැරයක් කොල්ලො ගහන් නැ කියල,බල්ල වගේ පස්සෙන් එනව,පොනිලටම අල්ලගෙන හිටපන්,




ජෙප්පන්ට වඩා සාපේක්ශව උන් හොදයි, හිතපන් මෙහෙම,පෙප්පොම කියන විදිහට ධනපති පන්තියෙ නායකයො කරන්නෙ රටේ මුදලින් රට සවාරි කෑම බීම වාහන අරක්කු ගහල සුර සැප විදින ඒක.එතකොට එහෙම කියන ජෙප්පො කරන්නෙත් ඒකනෙ බන්,අනුර වල්කමේ යනව පිට රටවල, විජිත කුනු වෙන්ඩ ගහල ටෙලිපොන් කනුවෙ හැප්පෙනව, එතකොට යන වාහන පේනවනෙ වාහනේ තත්වෙ ලක්සරි වෙහිකල්.ඔවට සල්ලි කාගෙන ඒත් මහජන දේපොල,ඔකුන් ගෙදරින් ගෙනත් නෙමේනෙ.සමාජවාදෙ කියල පච වපුරල වසලකම් කරන ජෙප්පන්ට වඩා ධනවාදී නායක්යො හොදයිබන්.ithin ban anith ewun aththada kiyanne![]()
මගෙ ජීවිතෙ මොක උනත් තොට මොකද &න්නයො,තො මගෙ ගෑනිද ???
තම ජීවිතයම බොරුවක් බව පසක් වූ අපේ කාලයේ වහලෙකුගේ උපරිම වේදනාවක සලකුණු..!!!!



දැන් කියුවනෙ එක සැරයක් කොල්ලො ගහන් නැ කියල,බල්ල වගේ පස්සෙන් එනව,පොනිලටම අල්ලගෙන හිටපන්,

ජෙප්පන්ට වඩා සාපේක්ශව උන් හොදයි, හිතපන් මෙහෙම,පෙප්පොම කියන විදිහට ධනපති පන්තියෙ නායකයො කරන්නෙ රටේ මුදලින් රට සවාරි කෑම බීම වාහන අරක්කු ගහල සුර සැප විදින ඒක.එතකොට එහෙම කියන ජෙප්පො කරන්නෙත් ඒකනෙ බන්,අනුර වල්කමේ යනව පිට රටවල, විජිත කුනු වෙන්ඩ ගහල ටෙලිපොන් කනුවෙ හැප්පෙනව, එතකොට යන වාහන පේනවනෙ වාහනේ තත්වෙ ලක්සරි වෙහිකල්.ඔවට සල්ලි කාගෙන ඒත් මහජන දේපොල,ඔකුන් ගෙදරින් ගෙනත් නෙමේනෙ.සමාජවාදෙ කියල පච වපුරල වසලකම් කරන ජෙප්පන්ට වඩා ධනවාදී නායක්යො හොදයිබන්.
මොන 20 නෙමේ චීරාත් කාලයක් ඔහෙ ඉදි කාට හරි ගොට්ට අල්ල අල්ල ඒකනෙ එදා ඉදන් කරේ,mata nam ehema hithenne naha bro!!!! mata hithenne thawa 20k wath un parlimenthuwe inna oni kiyala ...
මොන 20 නෙමේ චීරාත් කාලයක් ඔහෙ ඉදි කාට හරි ගොට්ට අල්ල අල්ල ඒකනෙ එදා ඉදන් කරේ,


මගෙ ජීවිතෙ මොක උනත් තොට මොකද &න්නයො,තො මගෙ ගෑනිද ???දැන් කියුවනෙ එක සැරයක් කොල්ලො ගහන් නැ කියල,බල්ල වගේ පස්සෙන් එනව,පොනිලටම අල්ලගෙන හිටපන්,
![]()
මගෙ ජීවිතෙ මොක උනත් තොට මොකද &න්නයො,තො මගෙ ගෑනිද ???තම ජීවිතයම බොරුවක් බව පසක් වූ අපේ කාලයේ වහලෙකුගේ උපරිම වේදනාවක සලකුණු..!!!!



දැන් කියුවනෙ එක සැරයක් කොල්ලො ගහන් නැ කියල,බල්ල වගේ පස්සෙන් එනව,පොනිලටම අල්ලගෙන හිටපන්,




