විජිත හේරත් සිල් බිඳගෙන වාහනය හප්පා ගනී.. ‘ක&#

DangerMan119

Well-known member
  • Jul 17, 2013
    6,027
    1,324
    113
    on the ROOF
    13339564_1759760737572671_808694520501202948_n.jpg
    :yes::yes::rofl::rofl::rofl:
     
    • Like
    Reactions: 541100

    UT123

    Active member
  • Feb 2, 2014
    603
    75
    28
    gon pako, politics pettakin tiyahan ,policiye mulma report eke tiyenne arakku gada awa kiyala, etanin ehata okkoma blank, case eka hijack, ita passe mehestrat gada awa kyala nadu danna be kyala case eka close,

    betta uda dagena kegahanna epa, lankawe kohomada weda wenne kiyala api hemoma dannawane, unp unat srilanka unat jvp unat desapaluwo beraganna desapaluwo innwa, api ubalata tamai kawrut nette, ehema eke puka uda dagena natanne netuwa hitahan :angry:

    ඔයා මාර පොරක් නේ පොලිසියේ මුල් report එකේ විස්තර ඔයාට අකුරක් නෑර කියවලා නේද
    කවද ඉඳලද ඔයා පොලිසියේ වැඩ කරන්නේ එහෙම නැත්නම් විමලේගෙ රටට ආතල් දෙන web එකේද
    විමලේ කීයක් ගෙවනවද බන් දවසට
    මෙන්න තවත් ඇසින් දුටු සාක්ෂියක් ඇයි බන් උඹ උසාවියට කිව්වේ නැත්තේ
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    එලකිරියේ ආතල් එකට කරපු අවුරුදු උත්සවේ ලැජ්ජ නැති විදියට හොර වංචා කරලා expose උන එකෙක් එනවා අනිත් ම්නිස්සුන්ට චරිත සහතික දෙන්න
    මේකා කතා කරන්නේ විජිත හැප්පුන වෙලාවේ එතන හිටිය පොලිස් කාරයා වගේ :D:D

    බලාගෙන හිටියා වගේ බොරු මවන්න
    ලැජ්ජ නැති වැඩ කරන්න වංචා කරන විදිය ඉගෙන ගන්න
    මැද මුලනේ පිලිකන්නේ ජීවිතකාලෙම වලං හෝදන විදිය අහගන්න
    ඔබත් අදම හමුවන්න EROZAN :D:D:D:D:D:D:D:D

    :cool:
    ආමේ නoගි මල්ලි ටීම් එකේ දෙකටම නැති &න්නයෙක්නෙ, ඒත මම බැලුව තාම අවුරුදු කාටද කියල.:lol::lol::lol: කොල්ලො ගහන් නැ බන් අපි පොනිලවගේ, පොනිලට අල්ලපන්.:baffled:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ඔයා මාර පොරක් නේ පොලිසියේ මුල් report එකේ විස්තර ඔයාට අකුරක් නෑර කියවලා නේද
    කවද ඉඳලද ඔයා පොලිසියේ වැඩ කරන්නේ එහෙම නැත්නම් විමලේගෙ රටට ආතල් දෙන web එකේද
    විමලේ කීයක් ගෙවනවද බන් දවසට
    මෙන්න තවත් ඇසින් දුටු සාක්ෂියක් ඇයි බන් උඹ උසාවියට කිව්වේ නැත්තේ

    gon wesiye,

    ජනතා විමුක්‌ති පෙරමුණේ ප්‍රචාරක ලේකම් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී විජිත හේරත් මහතා පදවාගෙන ගිය කැබ් රථයක් ඊයේ (31) අනතුරකට ලක් වුණා.


    මෙම අනතුර සිදුවූ අවස්ථාවේ විජිත හේරත් මහතා බීමත්ව සිටි බව සඳහන් වූ පුවත් සමාජ ජාල වෙබ් අඩවි හරහා දිගින් දිගටම ප්‍රචාරය වුණා.


    මේ සම්බන්ධයෙන් හේරත් මහතා විශේෂ ප්‍රකාශයක් ද කළා. එහිදී ඔහු කියා සිටියේ එම අනතුර සිදුවූ අවස්ථාවේදී තමා මත්පැන් පානය කර නොසිටි බවයි.


    කෙසේ වෙතත් අධිකරණයට අද (01) ඉදිරිපත් කළ වෛද්‍ය වාර්තාවේ සඳහන් වුයේ හේරත් මහතාගේ මුවින් මත්පැන් ගඳ වහනය වීමක් පමණක් සිදු වූ බවයි.


    ඒ අනුව හේරත් මහතා අද (01) කොළඹ මහේස්ත‍්‍රාත් අධිකරණයට ඉදිරිපත් කළ අවස්ථාවේ දී අතිරේක මහේස්ත්‍රාත්වරයා කියාසිටියේ මුවින් මත්පැන් ගඳ වහනය වූ පමණින් බීමත්ව රිය පැදවූ බව කියන චෝදනාව යටතේ නඩුවක් ඉදිරියට ගෙනයා නොහැකි බවයි.

    එබැවින් ඔහු එම චෝදනාවෙන් නිදොස් කොට නිදහස් කරනු ලැබුවා.


    එහිදී අපරික්ෂාකාරී රිය ධාවනය, අනතුරක් වළක්වා ගැනීමට කටයුතු නොකිරීම යන චෝදනා සම්බන්ධයෙන් මන්තී‍්‍රවරයා වරද පිළිගැනීම හේතුවෙන් ඔහුට රුපියල් 1500ක රජයේ ගාස්තුවක් ගෙවන ලෙසයි කොළඹ අතිරේක මහේස්ත‍්‍රාත් චන්දන කලංසූරිය මහතා නියෝග කළේ.


    මීට අමතරව මෙම අනතුර හේතුවෙන් අලාභ හානි වූ දුරකතන කණුව වෙනුවෙන් රුපියල් 17,400 ක මුදලක් ගෙවීමට ද හේරත් මහතා එකඟ වුණා.
    - See more at: http://offair.nethfm.com/article/39533#sthash.t5xXxeRk.dpuf
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    gon wesiye,

    ජනතා විමුක්‌ති පෙරමුණේ ප්‍රචාරක ලේකම් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී විජිත හේරත් මහතා පදවාගෙන ගිය කැබ් රථයක් ඊයේ (31) අනතුරකට ලක් වුණා.


    මෙම අනතුර සිදුවූ අවස්ථාවේ විජිත හේරත් මහතා බීමත්ව සිටි බව සඳහන් වූ පුවත් සමාජ ජාල වෙබ් අඩවි හරහා දිගින් දිගටම ප්‍රචාරය වුණා.


    මේ සම්බන්ධයෙන් හේරත් මහතා විශේෂ ප්‍රකාශයක් ද කළා. එහිදී ඔහු කියා සිටියේ එම අනතුර සිදුවූ අවස්ථාවේදී තමා මත්පැන් පානය කර නොසිටි බවයි.


    කෙසේ වෙතත් අධිකරණයට අද (01) ඉදිරිපත් කළ වෛද්‍ය වාර්තාවේ සඳහන් වුයේ හේරත් මහතාගේ මුවින් මත්පැන් ගඳ වහනය වීමක් පමණක් සිදු වූ බවයි.

    gada pamanai wahanaya wela tiyenne ekiyanne kaden arakku wekkurune ne enisa bila ne :lol::lol:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    bila netuwa katen gada enna mu ekko merenna giya bebaddekta katin husma dila tiyanawa nettam bebaddek ekka kollo parakatawat gihin tiyanawa :lol::lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    gada pamanai wahanaya wela tiyenne ekiyanne kaden arakku wekkurune ne enisa bila ne :lol::lol:
    :yes::yes: ලොල් පට්ට මෙඩිකල් රිපොට් මචන්, අරක්කු ගද ගහන්නෙ වතුර බිපුවම වෙන්ඩ ඇති. අධිකරනයත් අනේ මන්ද වෙන එකෙක් ගියා නම් මාස ගානකට ලයිසන් එක කැන්සල් කරනව,යහපාලනේ කුක්කෙක් ගියාම මොකුත් නැ,:confused::confused::confused:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    bila netuwa katen gada enna mu ekko merenna giya bebaddekta katin husma dila tiyanawa nettam bebaddek ekka kollo parakatawat gihin tiyanawa :lol::lol:
    පොනිල එක්ක කොල්ලො පාරක් ගහල එන ගමන්ද දන්නෙත් නැ,:baffled::lol:
     

    UT123

    Active member
  • Feb 2, 2014
    603
    75
    28
    ආමේ නoගි මල්ලි ටීම් එකේ දෙකටම නැති &න්නයෙක්නෙ, ඒත මම බැලුව තාම අවුරුදු කාටද කියල.:lol::lol::lol: කොල්ලො ගහන් නැ බන් අපි පොනිලවගේ, පොනිලට අල්ලපන්.:baffled:

    තමුන් කවුද කියලා ආයෙත් වතාවක් තමුන් විසින්ම ඔප්පු කරගෙන තියනවා උඹට මොනතරම් ගඳගහන ජීවිතයක්ද තියෙන්නේ කියලා මේ එලකිරියෙම අනන්ත වාරයක් ඔප්පු වෙලා තියනවා ඒක නිසා මම ඒ ගැන මොනවත් කියන්න යන්නේ නෑ

    පොනිල්ටවත් මරාටවත් ගොට්ට අල්ලලා ආත්මෙටත් වංචා කරලා බොරු පතුරවලා ජීවිකාව කරගන්න තරම් මම උඹ තරම් පහත් තැනක නෑ

    හරි නම් හරි වැරදි නම් වැරදි ඒකයි නිදහස් මිනිස්සුන්ගේ theory ය
    by the way you know you are a bloody slave thats why it husrts so much dont ya :D :D :D :D
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    තමුන් කවුද කියලා ආයෙත් වතාවක් තමුන් විසින්ම ඔප්පු කරගෙන තියනවා උඹට මොනතරම් ගඳගහන ජීවිතයක්ද තියෙන්නේ කියලා මේ එලකිරියෙම අනන්ත වාරයක් ඔප්පු වෙලා තියනවා ඒක නිසා මම ඒ ගැන මොනවත් කියන්න යන්නේ නෑ

    පොනිල්ටවත් මරාටවත් ගොට්ට අල්ලලා ආත්මෙටත් වංචා කරලා බොරු පතුරවලා ජීවිකාව කරගන්න තරම් මම උඹ තරම් පහත් තැනක නෑ

    හරි නම් හරි වැරදි නම් වැරදි ඒකයි නිදහස් මිනිස්සුන්ගේ theory ය
    by the way you know you are a bloody slave thats why it husrts so much dont ya
    මම කවුරු උනත් තොට මොකද &න්නයො&න්නය වේදනාවේ උපරිම තැන,:lol::lol::lol::lol: දැන් කියුවනෙ එක සැරයක් කොල්ලො ගහන් නැ කියල,බල්ල වගේ පස්සෙන් එනව,පොනිලටම අල්ලගෙන හිටපන්,:lol::lol:
     

    UT123

    Active member
  • Feb 2, 2014
    603
    75
    28
    gon wesiye,

    ජනතා විමුක්‌ති පෙරමුණේ ප්‍රචාරක ලේකම් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී විජිත හේරත් මහතා පදවාගෙන ගිය කැබ් රථයක් ඊයේ (31) අනතුරකට ලක් වුණා.


    මෙම අනතුර සිදුවූ අවස්ථාවේ විජිත හේරත් මහතා බීමත්ව සිටි බව සඳහන් වූ පුවත් සමාජ ජාල වෙබ් අඩවි හරහා දිගින් දිගටම ප්‍රචාරය වුණා.


    මේ සම්බන්ධයෙන් හේරත් මහතා විශේෂ ප්‍රකාශයක් ද කළා. එහිදී ඔහු කියා සිටියේ එම අනතුර සිදුවූ අවස්ථාවේදී තමා මත්පැන් පානය කර නොසිටි බවයි.


    කෙසේ වෙතත් අධිකරණයට අද (01) ඉදිරිපත් කළ වෛද්‍ය වාර්තාවේ සඳහන් වුයේ හේරත් මහතාගේ මුවින් මත්පැන් ගඳ වහනය වීමක් පමණක් සිදු වූ බවයි.


    ඒ අනුව හේරත් මහතා අද (01) කොළඹ මහේස්ත‍්‍රාත් අධිකරණයට ඉදිරිපත් කළ අවස්ථාවේ දී අතිරේක මහේස්ත්‍රාත්වරයා කියාසිටියේ මුවින් මත්පැන් ගඳ වහනය වූ පමණින් බීමත්ව රිය පැදවූ බව කියන චෝදනාව යටතේ නඩුවක් ඉදිරියට ගෙනයා නොහැකි බවයි.

    එබැවින් ඔහු එම චෝදනාවෙන් නිදොස් කොට නිදහස් කරනු ලැබුවා.


    එහිදී අපරික්ෂාකාරී රිය ධාවනය, අනතුරක් වළක්වා ගැනීමට කටයුතු නොකිරීම යන චෝදනා සම්බන්ධයෙන් මන්තී‍්‍රවරයා වරද පිළිගැනීම හේතුවෙන් ඔහුට රුපියල් 1500ක රජයේ ගාස්තුවක් ගෙවන ලෙසයි කොළඹ අතිරේක මහේස්ත‍්‍රාත් චන්දන කලංසූරිය මහතා නියෝග කළේ.


    මීට අමතරව මෙම අනතුර හේතුවෙන් අලාභ හානි වූ දුරකතන කණුව වෙනුවෙන් රුපියල් 17,400 ක මුදලක් ගෙවීමට ද හේරත් මහතා එකඟ වුණා.
    - See more at: http://offair.nethfm.com/article/39533#sthash.t5xXxeRk.dpuf

    දැන් එතකොට අධිකරණයෙන් කියනවා නම් මූ බීලා Drive කරලා නෑ කියලා උඹ හරියටම කියනවා එහෙම නෙවෙයි කියලා
    විමලේ කීයක් ගෙවුවද බන්ස් :D :D :D :D
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    :lol: kiyanda be , ranil tamailu call karala muwa beragena tiyennet kohomat :P
    ඔව් ඔව් පොනිල කොහොමත් කොලු කින්නෙ. ඉස්සර අනුර එක්ක ආප්ප දාල දැන් ඌ මදි ඇති ඒකයි විජිතය අල්ලගෙන ඇත්තෙ,:lol::lol:
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    අප්පා ගාසම බැහැල ඒ ගමන, මොන ෆේක් එකෙන්ද බන් උබ දැන් කිරියට එන්නෙ.:P:P:P

    :P:P:P:P mama bila gahaka hapunane ban:P:P:P
     

    UT123

    Active member
  • Feb 2, 2014
    603
    75
    28
    මම කවුරු උනත් තොට මොකද &න්නයො&න්නය වේදනාවේ උපරිම තැන,:lol::lol::lol::lol: දැන් කියුවනෙ එක සැරයක් කොල්ලො ගහන් නැ කියල,බල්ල වගේ පස්සෙන් එනව,පොනිලටම අල්ලගෙන හිටපන්,:lol::lol:


    වේදනාව කාටද කියලා බලන්න උඹ මේ thread එකේ දාල තියන post ගාන ගනන් කරලා බලපන් :rofl: :rofl:

    ඔය බලපන් උඹේ ජීවිතේම බොරුවක්නේ
    මම ඉස්සෙලා පොස්ට් එකේ දාලා තියනවා මම පොනිල්ටවත්ගෙවත් මරාගේ වත් වහලෙක් නෙවෙයි කියලා උඹ වගේ,
    එහෙම තියෙද්දි ආයෙත් පොනිලෙක් ගැන කියලා මඩ ගහන්න හදනවා උඹේ අනිත් කතා උනත් එහෙමයි ඇත්ත පේන්න තියෙද්දි බොරු පතුරවනවා කෝපි කඩේ අබිලිං ට ගන්න තිබුනේ උඹව :D :D :D :D